14

188 25 17
                                    

Jiraira-sama kendi restoranına uğraması gerektiğini söyleyip beni Sasukeyle beraber kafede bıraktığında saat 8'e geliyordu.

Gergince yutkundum ve bugünü atlatabilmek için güç toplamaya çalıştım.

Aslında Jiraira-sama'nın yeni fikirlerle ilgili söyledikleri gerçekten beni rahatlatmıştı ve farklı bir şekilde çalışacağım için heyecanına kapılmıştım ancak Sasuke ile bir başıma kalmak beni geriyordu.

"Kahveni bitirdiysen sana etrafı göstereyim."

Sasuke'nin sözleri ile daha az önce giden Jiraira-sama'nın çıktığı kapıdan bakışlarımı çektim.

Kahvemi bitirmemiştim ancak artık içmek içimden gelmiyordu.

"Olur."

Ayağa kalktık ve tek eliyle tepsiyi taşırken diğer eliyle telefonuyla uğraşan Sasuke'yi takip ettim.

'Karin'e mi mesaj atıyor?'

Kafamda gelişen düşünceye karşı sinirle iç çektim.

Ve bu basit düşünceme karşı acımasızca gülümsedim.

O kızı hayatımda belki hiç görmeyecektim ki ayrıca...Sasuke diye başka bir tanıdığı da olabilirdi...

Ayrıca beni ilgilendirmiyordu.

Onun hayatı ve onun tercihiydi.

'O koridorda seni terk etmek de onun tercihiydi.'

Nefesim kesildi ve bu düşünceyi beni ağlatmadan önce kafamdan attım.

Sasuke'nin arkasından ilerlerken kahve alanına geldik ve Sasuke tepsideki iki kupayı arka taraftaki lavabonun içine atarken kupamı almak için elini uzattı.

Tepki vermeden ona kupayı uzattım ve lavaboya koymasını beklerken yargılayan bakışlarıyla karşılaştım.

"Bitirmemişsin."

Kahveden bahsediyordu.

Neden bitirip bitirmediğimi önemsiyordu ki?

"Biraz midem ağrıyordu, o yüzden içmek istemedim."

Sasuke bana yandan bir bakış attı ve kahveye lavaboya döktü.

İç çektim ve işini bitirmesini bekledim.

Sasuke arkasını dönüp ilerdeki personel kapısını gösterdi.

Onu takip ettiğimde geniş kanatlı kapıyı benim için açtı.

Teşekkür etmedim.

Şu anda buna değeceğini düşünmüyordum.

"Burada erkek ve bayan personeller için ayrı ayrı soyunma odaları bulunuyor, burada herkesin kendi kişisel dolapları var. Sana da bugün Rin anahtarlarını verir. Eşyalarını buraya koyabilirsin."

Bembeyaz geniş koridorun iki yanında bulunan koyu gri kapıları işaret etti.

Başımı salladım.

Koridorda ilerlemeye devam ettiğini gördüğümde tekrardan onu takip ettim.

"Burada boş zamanlarımızı geçirdiğimiz, dinlendiğimiz, sohbet ettiğimiz alan bulunuyor."

Kapıyı açtığında kocaman bir masa ve duvara sabitlenmiş dolaplar beni karşıladı.

Daha önce çalıştığım yerlerde hiç böyle bir şey yoktu.

"Burada bazen toplantılar yapıp pasta ya da kahveleri tartışıyoruz."

Sasuke'nin bana baktığını hissettiğimde ben de ona baktım.

He Is Not Gay! Just My Girlfriend⚠️/SASUSAKU FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin