Yağmur kendini sağanağa bırakırken Japonya'da deniz kıyısına yakın, yeni yapılmış bir bina gecenin ortasında yükseliyordu.
"Tanrım! Bu takımı daha yeni almıştım. Şimdi ise ıslanmasını izlemek zorunda kalacağım."
Oldukça lüks görünen siyah bir trasnporterin içinde krem rengi bir takım elbiseyle oturan adamın iç çekişleri arabanın atmosferini böldü.
Karşısındaki kadın sahte bir sinirle göz devirdi ve arabanın dışında yükselen binaya baktı.
"Erkek olup da senin kadar evhamlısını hiç görmemiştim, türünün tek örneğisin."
Adamın bakışları tatlı bir sinirle oynaştı.
"Senin evhamlı erkeğinim sonuçta."
"Geri bas aslanım."
Aniden böyle bir cevap beklemediğinden sırıtışı genişledi.
Kadının uzun sarı saçları kimsenin olup olmadığını anlamak için cama doğru eğildiğinde yüzünü bir perde gibi örttü.
"Burası olduğuna eminiz değil mi?"
Ön taraftaki şoförden cevap gecikmedi.
"Evet efendim. Orochimaru-sama'nın yazdığına göre adres burası."
Kadın elini ceketinin cebine atıp telefonunu çıkarmaya yeltendiğinde adam konuştu.
"Adres doğru."
Kadın başını kaldırdığında yağmurun bulanıklığına rağmen bir sinyal gibi parlayan altın sarısı gözleri gördü.
Neden böyle bir buluşma yeri seçtiğini anlamasa da Orochimaru her zaman karmaşık planları olan biriydi.
Belki de onunla arkadaş olmasının sebebi buydu.
"Hadi inelim."
Şoför komutu alınca hemen indi ve transporterin kayar kapısını açıp şemsiyeyi uzattı.
"Yemin ediyorum adam gibi adam."
Şoför, krem renkli takımı giyen adamın dediklerine karşı kibarca gülümsedi.
"Sizin kadar değil efendim."
Gururu okşanmış bir şekilde atkuyruğu yaptığı beyaz uzun saçlarını omzuna atan adam, onlara göz devirmekle meşgul olan kadına kolunu uzattı.
"Madam?"
Sarı saçlı kadın onun tam bir şebek gibi göründüğüne kanaat getirmiş olacak ki kıkırdayıp koluna girdi.
"Kibarlıktan öleceksin."
Adamın gülüşü genişledi.
"Senin için ölebilirim."
Kadın onun bu flörtleşmelerinden bıkmak istese de daha da hoşuna giden bir yanı vardı tabii...
Orochimaru onları binanın girişinde karşıladı.
"Hoşgeldiniz."
Kibarca başını eğdi.
"Tsunade, Jiraira."
Adamla kadın kibarca gülümseyip karşılık verdiler.
Orochimaru, kapıyı onlar için açık tutarken hepsi beraber binanın içine girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Is Not Gay! Just My Girlfriend⚠️/SASUSAKU FANFICTION
Fanfiction"Benim için ideal erkek mi?" Bakışlarımı bardağıma indirdim. Ve aklımda canlanan görüntüye karşı zevkle iç çektim. "Kesinlikle Uzui Tengen'e benzeyen biri.."