Öpüşü dünyadaki en iyi uyuşturuculara rakip olacak kadar aklımın uçmasına yetiyordu.
Beni tutuşu, sahiplenişi ve bana vermeye istekli olduğu her şey çıldırtıcıydı.
'Mümkünmüş gibi aşırı dozdan ölmemle sonlanabilirdi.'
Belimdeki elleri yavaşça bacaklarıma doğru kaydı.
Daha ilerisinin geleceğini düşündüğümden titreyen ellerimi kontrolsüzce boynunda sabitleyip öpüşünü derinleştirmesine izin verdim.
Ancak beni nazik bir şekilde tezgaha koyduğunda hafifçe geri çekildi.
Gözlerimi açıp ona baktım.
"Bir dahakine ağzından daha çok böyle şeylerin çıkmasını istiyorum."
Onun bana yaşattığı sarhoşluktan güçlükle sıyrılıp yutkundum.
Bedeninin sıcaklığı üzerime yüklenen bir ağırlık gibi olmasına rağmen utancımın hissettirdikleri çok büyüktü.
Bu yüzden sesimi çıkaramadan beni istediği gibi yönlendirmesine izin verdim.
Fakat Sasuke yüzümdeki ve belki de içimdeki bu karmaşayı gördüğünen geri çekildi ve yanımda duran pasta tabağını ellerine aldı.
Alt dudağımı dişleyip az önceki yaşanılanların etkisinden çıkmaya çalışarak gözlerimi kırpıştırdım.
Fakat yanağıma ve boynuma ufak öpücükler konduğunda gözlerim hafiften irileşti.
Kalbim hissettiğim sarhoşlukla gerildi.
"Elin ayağın birbirine dolaşınca çok tatlı olsan da böyle hissetmen sana farklı geldiğinden durdum."
Beni benden iyi tanıması, kişiliğimin katmanları arasına sızıp tek tek çözmesi, olduğumdan daha iyi hissetmeme neden olması...
İçimden kırmızı renkli kağıttan yapılmış kalpler fırlarken dudağının kenarına utanarak bir öpücük kondurdum.
Konuşmak çok zor geldiğinden başımı sallayıp elindeki pasta tabağına baktım.
Keyifli gülüşü dudaklarından kaçıp benimkileri okşadı.
Sakinleşebilmek adına ufak nefesler aldım.
Neyse ki Sasuke yan tarafa uzandı ve çatalı eline aldı.
Çatalı pastaya batırıp ufak bir parça böldüğünde ilgiyle hareketlerini izledim.
Tadının nasıl olduğunu bilmediğim bir pastayı ilk defa yaptığımdan birazcık gergindim.
En azından bu gerginlik içimde Sasuke'nin canlandırıp coşturduğu birçok şeyin sakinleşmesine neden oluyordu.
Ancak Sasuke'nin yanımda olması, bana bakışları ve beden dili her zaman güven vericiydi.
Bu yüzden kötü düşünceleri zihnimden uzaklaştırıp Sasuke'ye odaklandım.
Pastayı böldüğü için içerisinden akan beyaz kremaya baktıktan sonra çatalı ağzına götürüp tadına baktı.
Tepkisini görmek beni heyecanlandırdığından tezgahta kıpırdandım.
Gözlerini kapatıp hafifçe gülümsedi.
"Gerçekten çok lezzetli..."
Gözlerimi kırpıştırdım.
"Gerçekten mi?"
Hafifçe gülümseyip burnuma dokundu.
"Tadına bakmak ister misin?"
Hevesle başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Is Not Gay! Just My Girlfriend⚠️/SASUSAKU FANFICTION
Fanfiction"Benim için ideal erkek mi?" Bakışlarımı bardağıma indirdim. Ve aklımda canlanan görüntüye karşı zevkle iç çektim. "Kesinlikle Uzui Tengen'e benzeyen biri.."