24

163 18 31
                                    

Bazen, sadece bazen yıldızımın dönmesini, şansın bir anlığına kendimi rezil etmemek için yanımda olmasını dilerdim.

Ancak bana götüyle gülen evren rezilliğimle eğleniyor gibiydi.

Acıyla kırpıştırdığım gözlerim açılıp odaklandığında Sasuke'nin sorgulayan bakışlarıyla karşılaştım.

"İyi misin?"

Burnumu tutarken sinirle dikleştim ve kolumu elinden kurtardım.

"Bana çarpan sensin, özür dilemen daha iyi olmaz mı?"

Çemkiren sesime karşı sanki gülmemek için savaş veriyor gibi iç yanağını dişledi.

"Önüne bakmaman ne zamandan beri suçum oldu."

"Kapının önünde görüş alanımı kapatan, zebani gibi dikilen biri olduğundan beri."

Hazırcevaplığım karşısında kıkırdadı ve teslim oluyormuş gibi ellerini havaya kaldırdı.

Sinirle ona bakmaya devam ettim.

Tüm gün dişimi tırnağıma takarak bozulan bir pastayı yeniden yapmak için çalışmıştım ve bu Tengen kılıklı şırfıntı beni dalgaya alıyordu.

Sinirli ruh halimin geçmediğini anladığında yüzüne mağrur bir ifade yerleşti.

"Pekala, üzgünüm."

Gözlerimi kısıp ona tepeden bakmaya çalıştım ama bu imkansızdı.

"Bana yemek ısmarla, o zaman özrünü kabul ederim."

Kendi taktiği ile onu vurmam etkileyici olmuş olacak ki yüzüne bir ifadesizlik oturdu.

"Peki."

Geçmem için geri çekildiğinde ona yandan bir bakış atıp önüne geçtim.

"Nerede gideceğiz?"

Homurdanması kulağıma geldi.

"Hmm...Buralarda bildiğim güzel bir hamburgerci var. Eğer daha iyi bir yer istersen restoranda da gidebiliriz."

Buralara yakın hamburgerci mi?

Galiba orayı biliyordum.

Orta yaşlı bir amcanın işlettiği yemek kamyonuydu.

Sokak yemeklerini sevdiğim için bir gün Sai'yi götürdüğüm bir yerdi.

Yüzünü buruşturup taburede kıpırdandığını gördüğümde hamburgerimdeki turşu ile kendime ziyafet çekiyordum.

Hamburgerin içindeki turşuları çıkarıp en sonda onları yeme gibi bir alışkanlığım vardı.

Nereden edindiğimi bilmediğim bu alışkanlık, nedensizce hamburger yememi daha da lezzetli kılıyordu.

Elimdeki turşuyu bırakıp sosa bulanmış parmaklarımı peçeteye sildim.

"Sorun ne..?"

Sai etrafına sonra daha doğru düzgün dokunmadığı hamburgerine baktı.

"Burayı sevmedim, gidelim."

Kaşlarımı çattım.

"Neden? Hem daha doğru düzgün hamburgerine de dokunmamışsın."

Sai sinirle bana bakıp tek hamlede kalktı.

"Burası iğrenç bir yer, taburede oturmaktan belim ağrıdı ve etraftan aşırı bir gürültü geliyor. Gerçekten yemek için böyle bir yeri tercih ettiğine inanamıyorum."

He Is Not Gay! Just My Girlfriend⚠️/SASUSAKU FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin