~6~

470 98 27
                                    


«Ορίστε;!» έκρωξε σχεδόν όπως ήταν φυσικό και επόμενο η Ελβίνα κοιτώντας το μπουκάλι με το αντιηλιακό που της είχε σχεδόν πετάξει ο Νεάντερταλ που της έτυχε για οδηγός και τον ακολούθησε έξω από το σταθμευμένο αυτοκίνητο .

«Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσεις τόσο πιο σύντομα θα ξεμπερδέψουμε και θα συνεχίσουμε το δρόμο μας. Δώσε μου το μπουκάλι να αρχίσω πρώτος. » απάντησε ανέμελα ο Ιωσήφ αδειάζοντας μια γενναία ποσότητα αντιηλιακού στην τεράστια παλάμη του. Για να την απλώσει αμέσως στη ράχη ενός ροζ γουρουνιού. Υπερβολικά ροζ γουρουνιού.

«Θέλεις εγώ να απλώσω αντιηλιακό στα γουρούνια;!» άστραψε και βρόντηξε η κοπέλα κατάπληκτη από αυτό που της είχε πει και είχε καταλάβει για να εισπράξει το παιχνιδιάρικο - που τόσο την εκνεύριζε πλέον- βλέμμα του.

«Εκτός αν έχεις αλλεργία στο αντιηλιακό ή στο χοιρινό, ναι, αυτό μόλις σου ζήτησα.» απάντησε ψύχραιμα εκείνος συνεχίζοντας να απλώνει την παχύρευστη κρέμα στη ράχη του πρώτου γουρουνιού. « Και καλύτερα να ξεκινήσεις άμεσα. Είναι 18 γουρουνάκια με ευαίσθητο δέρμα και πρέπει να απλώσεις μπόλικη κρέμα στο κεφάλι και στη ράχη αν δεν θέλεις να είσαι η υπεύθυνη για πιθανά εγκαύματα και αφόρητους πόνους...Μα δεν είναι υπέροχα; Κοίτα πόσο υπάκουα κάθονται τα καημένα. Ανακουφίζονται. » συνέχισε δίχως να την κοιτάζει συνεχίζοντας με τεράστια προσήλωση το έργο του.

«Αφού το απολαμβάνεις συνέχισε μόνος σου.» κάθετα , ορθά κοφτά τον έκοψε η Ελβίνα με την αηδία ζωγραφισμένη σε όλο της το πρόσωπο.

«Κοπελιά δεν κατάλαβες καλά μάλλον...» γρύλισε εκνευρισμένος ο Ιωσήφ και την κοίταξε με το μέτωπο του συνοφρυωμένο. «Δεν ήταν παράκληση. Ήταν απαίτηση. Σε μεταφέρω δίχως κανένα όφελος στο χωριό οπού θα εργαστείς. Μεταφέρω τα ζωντανά άρα είμαι υπεύθυνος γι αυτά και απαιτώ να βυθίσεις το άψογο γαλλικό σου μανικιούρ στη σάρκα τους και να με βοηθήσεις.»

«Αλλιώς τι; Θα με αφήσεις στην μέση του πουθενά;» η κοπέλα πέρασε σε στάση επίθεσης. Έπρεπε να ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά πριν ξεκινήσει μια μάχη. Χαζή δεν ήταν να επιμείνει αν δεν ήταν προς όφελος της.

«Δεν είμαι τόσο άκαρδος και στο αποδεικνύω με αυτό που κάνω αυτή τη στιγμή. Απλά ,αν με αφήσεις κάτω από τον καυτό ήλιο μονάχο και δεν με βοηθήσεις στην επάλειψη τους θα τους κάνεις παρέα στην καρότσα. Και ο κοπρίτης από εδώ θα πάρει τη θέση σου στο κάθισμα. Κατάλαβες τώρα τι εννοώ; Έγινα αντιληπτός;»

ΑΛΕΚΑΤΡΙΔΕΣ / Η ΑΡΧΗWhere stories live. Discover now