Ο χθεσινός καύσωνας ήταν τόσο μεγάλος τελικά που όταν αποχώρησε από το ναό και είχε γυρίσει στο κατάλυμα της προς ικανοποίηση τόσο του Ιωσήφ όσο και της κυρίας Αργυρώς, δεν είχε βρει το κουράγιο να βγει να περπατήσει και να περιηγηθεί στο χωριό όπως είχε αρχικά σκεφτεί. Όλοι και όλα βρίσκονταν σε μια παράξενη κατάσταση αποχαύνωσης λόγω της ζέστης. Γι αυτό το λόγο είχε παραμείνει στο δροσερό σπίτι με την Αργυρώ να κουβαλάει συνεχώς λιχουδιές από τις οποίες καταναλώθηκαν αρκετές δυσχεραίνοντας την ήδη επιβαρυμένη λόγω ζέστης, κατάσταση με αποτέλεσμα όταν ήρθε η ώρα και ξάπλωσε να μην μπορεί να κοιμηθεί. Ακόμα και μετά από το δροσερό μπάνιο που είχε απολαύσει πάλι δεν είχε καταφέρει να χαλαρώσει και να κοιμηθεί σαν άνθρωπος και είχε βρεθεί να στριφογυρνάει στο κρεβάτι της τσαλακώνοντας τα φρεσκοσιδερωμένα σεντόνια του κρεβατιού της. Και επειδή πάντα ήταν ειλικρινής με τον εαυτό της έπρεπε να παραδεχτεί ότι δεν έφταιγε μονάχα η ζέστη που δεν την άφηνε να κοιμηθεί αλλά στην αυπνία της συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό οι σκέψεις που έκανε με κύριο πρωταγωνιστή, ποιον άλλο από τον Ιωσήφ. Τον ημίγυμνο Ιωσήφ. Που είχε φέρει τα πάνω κάτω στο τέλεια προγραμματισμένο κόσμο της με εκείνη να πέφτει στην παγίδα να αναθεωρήσει τις ήδη υπάρχουσες αποφάσεις της. Να ταλαντεύεται για το αν είναι σωστό να ακολουθήσει την προσταγή του κορμιού της, να τον αρπάξει και να τον γευτεί ή να συγκρατηθεί με τη λογική να πρυτανεύει.
Και αφού είχε πάρει τις αποφάσεις της και γνώριζε ότι πάντα ενέμενε πιστή σε αυτές, η κολασμένη δίψα της για τον συγκεκριμένο άντρα ήταν αυτή που την οδήγησε αργά το βράδυ, σε μια "σόλο συνεδρία" όπως τις αποκαλούσε χαριτωμένα. Με εκείνη να χαμηλώνει το χέρι της στο κέντρο της θηλυκότητας της , να αγγίζει τον εαυτό της και να παίρνει τον έλεγχο του κορμιού της προσφέροντας της ένα απολαυστικότατο οργασμό. Γιατί η αλήθεια είναι ότι ολοκλήρωσε πανεύκολα έχοντας στη μνήμη της την εικόνα του Ιωσήφ όπως είχε γράψει αυτή ανεξίτηλα και την τυραννούσε από το μεσημέρι. Είχε βιώσει ένα απίστευτα έντονο οργασμό μονάχα με την σκέψη του Ιωσήφ, κατέληξε ευχάριστα ξαφνιασμένη πριν παραδοθεί στην αγκαλιά του Μορφέα πλήρως ικανοποιημένη και επιτέλους χαλαρωμένη.
*
Λίγα μέτρα της είχαν μείνει να διανύσει και να φτάσει στο ναό όταν ήρθε αντιμέτωπη με ένα αυτοκίνητο που έφραζε σχεδόν όλη την πρόσβαση στο μονοπάτι μιας και το συγκεκριμένο θηρίο, ένα τεράστιο , μαύρο αγροτικό αυτοκίνητο, είχε παρκάρει στο σημείο προκαλώντας της εκνευρισμό. Ήταν που ήταν η νύχτα της φτωχή από ξεκούραση και την είχε ταλαιπωρήσει μέχρι να εκτονωθεί και να καταφέρει να κοιμηθεί δεν ήθελε και πολύ να εκνευριστεί. Το προσπέρασε με δυσκολία καθώς αναγκάστηκε να χωθεί ολόκληρη μες στους θάμνους για να καταφέρει να βγει στο στρωμένο με πλάκες μονοπάτι συνοφρυωμένη, γρατζουνισμένη και αναμαλλιασμένη.
YOU ARE READING
ΑΛΕΚΑΤΡΙΔΕΣ / Η ΑΡΧΗ
RomanceΈνα παράπονο που έγινε ευχή. Ένα παιχνίδι και ένα στοίχημα. Πέντε βόλοι, πέντε παιδιά. Όταν οι Θεοί ανακατεύονται με τους άνθρωπους και οι άνθρωποι θέλουν να γίνουν Θεοί μπορούν να γεννηθούν θαύματα. Νικητής στο παιχνίδι αυτό μονάχα η αγάπη. Πάμε...