"Don't be afraid of moving forward. The future is bright.."
Pagi yang mengelikan hati insan yang bernama Nur Hanis...dari subuh sampai la sekarang...sambil bersiap2 nak pergi kerja,asyik gelak terkekek sorang2..adoi.. Ya Allah kesian betul dekat Mikail.. bila teringat kes semalam dengan kes pagi tadi.. nak terkencing rasa,lawak giler! Seronok jugak kacau orang merajuk ni.. rasa cute.. hahaha
You meh la tidur dengan i atas ni... ~ hanis tepuk tilam disebelahnya...
No.. ~ Mikail baring mengiring ,berpeluk tubuh, depan katil dibawah... nak balik hotel dah lewat tidur jela sini.. Eleh rindu cakap rindu lah! Bau rambut hanis,time bukak zip,otak dah kemana2 pikir ! ini kan pulak hanis pakai baju tidur satin yang nipis.. tak ke haru biru aku jadinya!
Risau betul dia,kalau2 hanis buat perkara pelik lagi dekat dia, macam tadi.. hish boleh pulak dia bogel depan aku macam tu?, Mood berperang masih on.. Nafsu jantan aku tak payah cakap la, giler la tak rasa apa2 tengok bini dalam keadaan macam tu? orang giler pun ada nafsu.. Nak pulak aku ni rindu setengah mati dekat dia.. Tapi tak boleh.. No!!! Dia sengaja nak test aku..
Hanis yang belum tidur, terdengar Mikail berdengkur halus...Penat ke ? Dia bangun merangkak perlahan- lahan dihujung katil nak intai Mikail.. Amboi sedapnya dia tidurr.. kikikk Hanis menongkak dagu.. Hmmm ada idea! hahahah
.....
Morning abang... ~
Jam didinding dah pukul6 pagi.. syok punya tidur berbantalkan lengan sado suami.. haha Nasib baik member tidur mati! Anak pun behave yer mommy tidur macam tu dekat daddy, kalau tak krem perut aku! haa ikut perangai pak dia!
Hanis memeluk Mikail erat...rasa macam tak nak bangun ! dicium leher suaminya.. lama..dicium lagi berkali- kali! hmmm Ya Allah nikmatnya bau Mikail..rindu betul dengan pelukan suami.. lama betul merajuk..tangan menjalar2 didada Mikail... Eleh tiber je pakai baju,selalu tak pakai pun.. Takut la tu.... desis hati aku..
Lampu bilik tidur yang samar2, masih dapat hanis melihat raut wajah Mikail.. Ee sombong orang nak baik2 dia jual mahal.. Takpe takpe sayang akan buat abang gila balik dekat sayang.. siap abang! hahaha
Tiba- tiba ada idea datang.. apa lagi dia tengah syok tidur tuu... Hanis rapatkan lagi badannya ke arah Mikail..nafas diambil perlahan... hembus....
1....2... 3.... action!
Hanis cium leher Mikail lama......dicium lagi.... lama....
Mikail tersedar.. terpisat2 matanya...
hmmm baby... you buat apa ni?... ~ suara serak basah Mikail....terpinga- pinga..menolak isterinya perlahan..
Hanis tersenyum manis sekali... di angkat kedua kening ke arah Mikail.. dia tahu Mikail tengah mamai...
I buat tanda kasih sayang dan cinta kita... ~ terus dia flying kiss ke arah Mikail...
Mikail betul- betul dah sedar! terkejut! Ya Allah tak pikir apa dia bingkas bangun..dibuka suis lampu bilik...
What??? ~ digosok mata berkali-kali, melangkah ke arah meja solek...
Hanis dah tergelak2... haaa rasakan cintaku tulus padamu!
Apa you buat ni... Ya Allah...~ Marah Mikail..dibelek2 leher dia depan cermin...
Mana tak marah hanis buat lovebite dekat leher dia! Damn it! bukan 1 bukan 2 tapi 3 ketul! macam mana aku nak pergi kerja esok? aduhhh .. buat hal dia ni!! dia pusing pandang ke arah hanis...
YOU ARE READING
MRS CADEN { IN EDITING }
RomanceStatus : NUR HANIS gadis mentah yang tidak kenal erti cinta? Ye benar pertemuan pertamanya dengan Tengku Mikail Caden di pulau redang menjadi saksi bibit -bibit cinta di antara mereka berdua buat kali pertama dalam hidup gadisnya..Tenungan mata h...