Jimin pov
- Jimin drágám, Mr. Kim van itt, beszélni szeretne veled! – mondja a grófné aggodalmas hangon.
Tíz napja nem találkoztam vele, és most így kell látnia, kisírt szemekkel! Tombolni fog a dühtől, ha megtudja, hogy el kell jegyeznem Miss Elizát! Nem, én erre képtelen vagyok, egyszerűen nem megy! Hogy vehetnék én el bárkit is?
A könnyeimet törölgetve ülök az ágyam szélén, amikor Taehyung belép a szobába. A grófné magunkra hagy minket, becsukja az ajtót.
- Nem mondtad, hogy eljegyzési party lesz a mai! – mondja szokatlanul kedves mosollyal, amitől csak még jobban elkezdek zokogni.
Teahyung, én ezt nem akarom! – felállok és a nyakába borulok – Elhiszed, hogy nem akarom, igaz?
Átölel, megcsókolja az arcom.
- A grófné azt mondta, az esküvő előtt el kell végezned az iskolát. Az még három év!
- De akkor miért kell most eljegyzést tartani? Miért kell egyáltalán megházasodnom?
- Azért, mert a gróf úrnak fogytán az ideje. Bármikor meghalhat, és még azelőtt szeretné megoldva látni az utódlás kérdését.
- De... de én nem tudom Miss Elizát boldoggá tenni!
Taehyung megfogja a kezem, az ágyhoz visz és leültet rá. Leguggol velem szemben, a térdemre támaszkodik.
- Jimin, nemesi körökben a házasság nem a szerelemről és a boldogságról szól, hanem a vagyon továbbörökítéséről és gyarapításáról. Ez egy üzleti szerződés két család között, és ezt Miss Eliza is pontosan tudja.
- De... elvárja majd, hogy... hogy teljesítsem a házastársi kötelességemet! Gyerekeket akar majd!
- Természetesen. De ez sem olyan lehetetlen dolog, mint képzeled! Most ne aggódj ezen. Ráérsz aggódni akkor, amikor eljön az ideje.
Mellém ül, a nyakamra teszi a kezét, és gyengéden megcsókol. De az ajkai forró érintésétől csak még szomorúbb leszek.
- Taehyung... én úgy képzeltem, hogy ha megöröklöm ezt a kastélyt, én veled fogok itt élni... veled és Hobival... hogy majd minden reggel melletted ébredek, hogy veled eszem majd egy asztalnál, hogy ezek között a falak között majd szabadon szerethetjük egymást!
- Te drága, naiv gyermek! Hát nem tudod, hogy ezek a falak a legmasszívabb börtön falai? A kötelességek, a társadalmi megítélés és az elvárások börtönéé! – kisimítja a hajamat a homlokomból, és nyom rá egy csókot – Három év hosszú idő, most a jelennel foglalkozz! Ne sértsd meg a nevelőszüleidet, gyere, mindenki rád vár, téged ünnepel! Mosolyogj, és fogadd el a sorsod! Ismerkedj meg a menyasszonyoddal!
YOU ARE READING
DEFLORATIO (+18+) ✔ Vmin
Fanfiction🥇#1 Vmin - 2024 február 1813-at írunk. Kim Taehyung, a híres festőművész elvonultan él egy nagy, régi házban fenn a hegyen, ahová még rendes út se vezet. Azt beszélik róla, hogy gonosz, perverz, sőt, egyesek szerint nem is evilági lény. Amikor megi...