Taehyung pov
Jimin Hobi mögé kerül, a nyakába csókol, aztán felhúzza rajta az inget. Én hanyatt fekve, mosollyal az arcomon nézem őket. A fiú szégyenlősen fog rá az anyagra:
- Mit csinálsz?
- Leveszem ezt rólad...
- Itt? Ne! Bárki megláthat!
Felemelkedem, hogy segítsek Jiminnek levenni róla a ruhadarabot.
- Itt nem jár egy lélek sem. Csak mi vagyunk – húzom magamhoz a segédemet a karjánál fogva.
Átölelem a meztelen felsőtestét, a tarkójára fogok és megcsókolom. Jimin közben kioldja a nadrágomat, megemelem a csípőm, hogy könnyebben lehúzhassa rólam. A belső combomon érzem az apró kezét. Majd a húsos, puha ajkait is, ahogy lassan, csókról csókra közeledik az ágyékomhoz. Két kezembe fogom Hobi arcát, a szemébe nézek.
- Szóval... Szeretsz engem?
A fiú lesüti a szemét, elpirul.
- Tudom, a lehető legrosszabb személybe sikerült beleszeretnem... de... elképzelni sem tudok önnél jobbat...
A mellkasomra húzom az arcát. Átölel, az ingembe kapaszkodik, összeszorított szemmel sóhajt fel. Érzem, hogy dübörög a szíve. Jiminre pillantok. Mosolyogva simítja meg a barátja meztelen hátát. Másik keze a péniszemre csúszik, lassú mozdulatokkal simogatja, majd ráhajol, és hamarosan a meleg, nedves száját érzem körülötte.
- Oohhh – lököm fel a csípőm a váratlan kéjtől.
Olyan mennyeien szopja, hogy hirtelen minden mást kitöröl a fejemből. Mire újra észhez térek, Hobi már kigombolta az ingemet. Kezei az oldalamra, majd a mellkasomra csúsznak, rám hajol és a szájába veszi a mellbimbómat. Hozzányomja a nyelvét, gyengéden a fogai közé veszi, én pedig felnyögök az élvezettől.
Jimin kienged a szájából, a fölém hajoló Hobi nadrágja szélébe akasztja az ujjait, és egy mozdulattal lehúzza róla. Beszopja a saját ujjait, körbeforgatja rajtuk a nyelvét, hogy a látványtól is megőrülök, majd a benedvesített kezével a fiú farizmai közé nyúl. Hobi felnyög, megremeg a teste, rám ejti a homlokát. Felemelem a fejét és az ajkaira tapadok. Élvezem, hogy a számba nyögdécsel.
Pár perc után Jimin kihúzza az ujjait, megfogja a fiú combját, átemeli rajtam, a fenekét az ágyékomhoz illeszti. Határozottan úgy néz ki, azt szeretné, hogy megdugjam a barátját. Hobi kérdőn ránéz, miközben megül engem, mint az ajándékba kapott fehér lovát.
- Ne nézz ilyen ártatlanul! – mondja neki Jimin – Tudom, hogy meg szokott dugni. Nem vagyok olyan ostoba, mint hiszitek.
Megfogja a farkam, és Hobi bejáratához illeszti. Nem tudok gondolkodni, vagy reagálni arra, amit mondott, ellenállhatatlanul vágyom rá, hogy behatolhassak. Megfogom a tanítványom csípőjét, és lassan magamra húzom.
- Aaaahhh – nyög fel, miközben fel-le hullámzik rajtam a karcsú teste.
Kéjesen néz rám félig lehunyt pillái alól. Ekkor Jimin maga felé fordítja az arcát és szenvedélyesen szájon csókolja. Miközben falják egymást, Hobi megszabadítja Jimint az ingétől.
Nem tudom, volt-e valaha részem ennél gyönyörűbb, izgatóbb, mennyeibb látványban. Odaadó, fiatal segédem lovagol rajtam, közben a szerelmemmel csókolóznak, simogatják egymás testét. Miközben Hobit alulról döfködöm, ráparancsolok Jiminre, hogy vegye le ő is a nadrágját. Miután készséggel megteszi, magamhoz húzom a hátsó felét, simogatom, gyúrogatom a kerek formáit, belecsókolok a combjába. Ezt biztatásnak veszi, a nyakam fölé térdel, szemben a barátjával. Örömmel kezdem nyalogatni és ujjazni a nekem ilyen módon felkínált édes barackot.
YOU ARE READING
DEFLORATIO (+18+) ✔ Vmin
Fanfiction🥇#1 Vmin - 2024 február 1813-at írunk. Kim Taehyung, a híres festőművész elvonultan él egy nagy, régi házban fenn a hegyen, ahová még rendes út se vezet. Azt beszélik róla, hogy gonosz, perverz, sőt, egyesek szerint nem is evilági lény. Amikor megi...