Yeni bir günden merhabalar.
Müziğimiz:
Sezen aksu - Ünzile
Keyifli okumalar diliyorum.
______________________________________
Biri beni itmişti. Sırtım duvara çarptığında bağırmaya çalıştım ama eliyle ağzımı kapattı karşımda o yan masadaki erkeklerden biri vardı. Kurtulmaya çalışıyordum ama olmuyordu."Dur be güzellik sadece tadına bakacağım" dediği şeyle donmuştu vücudum. Yine aynı şeyi yaşamak istemiyordum 'abi kurtar beni' diye geçirdim içimden.
"Sstt artık büyüme vaktin geldi bence güzelim ne dersin"
Ben zaten büyüdüm diyemedim.
Tekrar yaramı kanatma diyemedim.
Yapma diyemedim.
Titremeye başlamıştım. İtmeye çalışıyordum. Ellerimi tutup başımın üstünde birleştirdi. Kurtulmaya çalıştım ama koca bedeni izin vermiyordu. "Eh be yeter" deyip tokat atmıştı. Ağzımdaki kan tadını hissetmiştim. "Uslu dur canın çok yanmasın" deyip boynumu öpmeye başladı. Bağırmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Gene aynı şeyi yaşıyordum. Eli bacaklarıma inmeye başladı. Bacaklarım güçsüzleşmiş vücudumu taşıyamıyordu. Bacak aramı okşamaya başlamıştı.
Elini ısırıp tüm gücümle bağırdım. Bağırmamla tokat yemem bir oldu. "Kes lan sesini" dedi ve eli pantolonunu gitti.
Artık bayılmak üzereydim. Eli tekrar bacak arama gitmişti.
Ben pislenmek istemiyordum ben kirli olmak istemiyordum. Beni kimse istemezdi o zaman...
Elini ellerimden çekince yere yığıldım. Gözlerim kayıyordu. Ve adımı söyledi biri gerisi karanlık.
"Barlas'dan"
Nerdeyse yarım saat olmuştu lavinia gideli merak edip yanına gitmeye başladım. Lavabodan sesler geliyordu. İçeriye dalmamla lavinia'nın bayılası bir olmuştu. Yan masadaki şerefsiz kardeşime dokunmaya çalışmıştı.
"Lavinia" deyip adamın üstüne atladım yere yatırıp yumruk atmaya başladım. Sese barsgil gelmişti. Arasın gözleri dolmuş ablasına bakıyordu diyerleri şoktaydı ben ise hala adamı yumrukluyordum.
"LAN... SEN... KİM... OLUYORSUN... DA... BENİM... KARDEŞİME... DOKUNUYORSUN... SENİ... GEBERTİRİM..." bir söylüyor bir vuruyordum dediğim kelimelerle bizimkiler dahada şoka girmişti bars kendine gelip hemen lavinia'nın yanına gidip kucağına aldı ve lavabodan çıkardı.
Serhat ve Ferhat beni tutup lavinia'nın yanına gitmemiz gerektiğini söyledi. Aras barsla gitmişti. Adam bayılmıştı zaten onu bırakıp ordan çıktım.
Bars lavinia'yı arabaya götürmüştü arkaya yatırmış nabzına bakıyordu.
"B-bars d-durumu n-nasil" konuşmamıştım onu o halde görmek beni bitirmişti. "iyi iyi ama geç kalsaydık..." Dedi ve sustu sonunu getiremedi kimse getiremezdi. Herkes arabalara binip eve sürdük.
Eve varınca lavinia'yı kucağıma aldım titriyordu içimden bir şeyler kopmuştu bars ceketini çıkarıp lavinia'nın üstünü örtmüştü. Kapıyı annem açmıştı. Gülümsüyordu takî lavinia'yı göresiye kadar. "K-kızım" dediğinde gözleri dolmuştu.
Babamda gelmişti ve oda donmuş bir şekilde lavinia'ya bakıyordu. "Kızım... Kızıma ne oldu" diye konuştu annem kimseden tık çıkmamıştı. Gücümü toplayıp konuştum. "annem sakin ol lavinia'yı odasına yatırayım sonra anlatacağım tamam mı" dediğimde annem kapıdan çekildi içeri girip lavinia'yı odasına götürdüm yatağa yatırıp üstünü örttüm hâlâ titriyordu. Küçücük bedeni nelere dayanmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA (Berfin)
Roman pour Adolescents16 yılı çöp olan kızın hayatı... korkak küçük kızımız adının anlamı gibi ölüm çiçeği gibi ruhunu öldürmüş bir kızın hayatı yeni aile? yeni hayat? yeni kişiler? nasıl alışacakti. yaşayıp öğrenecekti öğrenecektik. Peki yeni hayatına alıştım derken ba...