33. BÖLÜM

1.8K 92 30
                                    

Yeni bir günden merhabalar.
Müziğiniz:
Gülnur kaya -Geri gelen mektup
Sezen Aksu - Ünzile
Keyifli okumalar dilerim
______________________________________
İnciyle beraber tüm alanı turluyorduk alışmıştım"hadi inci göster tüm hünerlerini ben geliyorum Berfin zadeoğlu geliyor" dediğimde inci şaha kalktı.

Herkes bizi izliyordu. Biraz daha inciyle gezdikten sonra indim. "İlk denemene göre müthiştin" dedi oradaki adam teşekkür ettim ve abimin yanına gittim.

"Muhteşemdin gül kızım" dedi abim bende abime sarılıp "inci sağolsun" deyip kıkırdadım.

"Eve gidelim mi güzelim" dediğinde başımla onayladım. Eve vardığımızda kendimi çok yorgun hissediyordum. Odama çıkıp yatağıma yattım. Ve kendimi uykuya bıraktım.

Kalktığımda hava kararmıştı saate baktığımda saat ondu. Aşağıya indiğimde konakta hazırlık vardı.

"Anne ben acıktım" dediğimde "tamam kızım geç mutfağa ne istersen hazırlasınlar" dediğinde kafamla onayladım mutfağa geçtim.

Birşeyler atıştırdım sonra abi tayfasının yanına gittim ve oturdum sohbet ediyorlardı. Bir kaç saat oturduktan sonra herkes odalarına dağıldı.

Güzel bir uyku çekmiştim. Uyandığımda annem elinde kutuyla odama girdi. "Günaydın kızım akşama kına var bindallını getirdim" dediğinde anneme gülümsedim "günaydın anneciğim tamam koy kenara" dedim ve yataktan kalktım.

Banyoya gidip ihtiyaçlarımı karşıladım. Aşağıya inip kahvaltıyı yaptım

Akşama kadar herşey hazırdı kına başlamak üzereydi. "Hadi kızım" dedi annem bende ayağa kalkıp kına alanına gittik çalgılar çalmaya başlamıştı. Herkes oynuyordu erkekler erkek kınasın da kadınlar ise burdaydı. Bir kaç saat sonra kına yakıldı. Ve eğlence devam etti.

Yorucu bir kına olmuştu. Eve gidip hızla duşa girdim ve yatağa yattım. Dusundum sadece düşündüm bu birkaç gün çok hızlı geçmişti ne olduğunu anlamıştım bile ve uykuya daldım. 

Sabah kalktığımda saat sekizdi kalkıp elimi yüzümü yıkadım ilaçlarımı içip aşağıya indim. Hazırlıklar başlamıştı evden ayrılma vakti geliyordu içimdeki hislere anlam veremiyordum. Güzel bir kahvaltidan sonra odama gittim üstüme nikah için güzel bir fistan giydim

 Güzel bir kahvaltidan sonra odama gittim üstüme nikah için güzel bir fistan giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçım salık üstüne Beyaz şal taktım hafif bir makyaj yaptım. Babam odama girdi yanıma gelip alımı öptü "çok güzel olmuşsun canım kızım" dediğinde bende gülümseyerek teşekkür ettim babama sarıldım bir süre sonra babamla beraber aşağıya indik. İmam gelmişti.

İmamın karşısına oturup onun konuşmasını bekliyorduk. Artık kimseden çıt çıkmıyordu.

İmam önce Allah'ın isimlerinden birkaç tane saydıktan sonra, islamın şartlarını saymaya başladı. Bittikten sonra ilk bana doğru dönüp soru sormaya başladı.

LAVİNİA (Berfin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin