35. BÖLÜM

1.8K 83 2
                                    

Yeni bir günden merhabalar
Finale son iki...
Keyifli okumalar diliyorum
______________________________________

Odaya giren emirdi. Kapıdan bana bakıyordu. Göz yaşlarımı silip Emire baktım.

İçeriye girip yanıma geldi.

"Noldu güzelim niye ağlıyorsun" dediğinde çocuk gibi omuzlarımı salladım. Yanıma oturup akan göz yaşlarımı sildi. "Benim yüzümden mi ağlıyor bu güzel ela gözlerin"
Dediğimde gozlerinin içine baktım onun kahve gözleri beni tüm acılardan kurtarıyordu.

Peki o gözler bana mı aitti.

Konuşmadım konuşamadım sadece gözlerine baktım. "Ağlama gülüm benim yüzümden ağlama özür dilerim çok özür dilerim." Dedi ve yüzümü avucunun içine aldı.

"Ben... Ben ağlamıyorum kendisi akıyor" dediğimde gülümsedi ama buruk bir gülümsemeydi.

"Güzelim bebeğim birtanem sen benim canımsın ömrümsün senden nasıl soğurum ben senin için yaşamayı göze almışım bak ne yapalım biliyor musun ?" Dediğinde hayır anlamında kafamı salladım.

"Hani küçükken bana bir şey demişti. Beraber yapmak istediklerimizi söylemiştik hatırlıyor musun?" Dediğinde kafam la onayladım.

~8 yıl önce ~

"Baba yapma yeter" dedim babama yalvarırken bir kaç defa tekme atıp bırakmıştı.

Sırf biriyle tartıştı diye sinirini benden çıkarmıştı. Zorla kalkıp odama gittim. On yaşında bir kız çocuğuydum. Yaralarımı sarıp dışarı çıktım uçuruma gittim.

Emir gelmişti yanıma ağlıyordum yaralarım acıyordu.

"Güzelim niye akıyor o güzel ela gözlerinden yaşlar" dediğinde Emire sarılmıştır. "Canım yanıyor emir" dedim ağlayarak.

"Ssstt geçti güzelim bak ben yanındayım hadi gel hep yaptığımız gibi hayaller kuralım" dedi bende başımla onayladım emirle uçurumun kenarına oturduk ben emirin dizine yattım o benim saçlarımı seviyordu.

Sanki tüm acılarım geçmişti. "Ee büyüdüğümüz de ne yapıyoruz." Dediğin kafamı kaldırıp Emire baktım.

"Tatile gidelim böyle bir kaç günlüğüne de olur uzaklara güzel bir yere mesela Ege'ye gidelim çok merak ediyorum çok güzel yerler varmış." Dedim çocuksu sesimle.

Emir saçımı öpüp konuştu"söz reşit olunca ikimiz beraber Ege'ye tatile gideceğiz." Dediğin de mutlulukla ayağa fırladım. "Yes beee seni çok seviyorum emir" deyip tekrar sarıldım.

~ günümüz ~

"Ege'ye gidicektik " dedim kısık sesimle. Başıyla onayladı.

"Sözümü tutmanın vakti geldi bence güzelim ne dersin hayalimizi gerçekleştireli mi?" Dediğinde mutlulukla kafamı salladım.

"O zaman yarın Ege'ye gidiyoruz ve bir hafta tatil yapıyoruz" dediğinde emirin yanağını öpüp"teşekkür ederim emirim" dediğimde gülümsedi.

"Bak güzelim ben herkesten vazgeçerim ama senden geçmem bir daha sakın benim için ağlama bebeğim ben seni bırakmayacağım. Hadi eşyalarını hazırla bende hazırlayayım yarın ilk uçakla Ege'ye uçuyoruz. " Dediğinde Emire baktım.

"Abi tayfası izin verecek mi?" Dediğim de "izin alacağımızı kim söyledi sabah erken gideceğiz not bırakırız kaçacağız bebeğim" dediğinde güldüm.

"Emirim hazırlan ve buraya gel beraber uyuyalım sabah erken kalkar kaçarız" dediğimde gülerek kafasını salladı ve odadan çıktı.

Bende hemen bir bavul hazırladım içine yazlık kıyafetler koydum güneş kremlerini ve ilaçlarımı da koydum masama oturup Abilere bir not yazdım.

LAVİNİA (Berfin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin