FİNAL

3.6K 107 19
                                    

Hepinize son kez merhabalar.
Finalle karşınızdayım...
Keyifli okumalar.

~4 yıl sonra~

Belkide bugün en mutlu günümdü evleniyordum...

Aşık olduğum adamla evleniyordum çocukluk aşkımla...

Odada onu bekliyordum ve o an geldi.

Kapı çaldı ve içeriye o girdi emir takım elbisesinin içinde dahada yakışıklı olmuştu yanıma geldi anlımdan öptü.

"Güzelim hazır mısın" dediğinde başımı salladım.

Bir yanım üzgündü babam yoktu en çok onun olmasını isterdim ama yanımda abilerim vardı. Babamın ölümünden sonra kaldırmamıştım ama emir hep yanımda olmuştu şuan mutluydum ama bir yanım hep eksikti annem yeni yeni toparlanıyordu.

"Hazırım aşkım" dediğimde elini uzattı ve bende elini sımsıkı tuttum "bu eli ölünceye kadar bırakmayacağım bu güne kadar tüm zorlukları aştık bundan sonrada beraber aşacağız sevgilim" dedi.

"Beraber aşacağız sevgilim" dedim bende ve gülümsedim.

Beraber odadan çıkıp salona girdik herkes ayağa kalkıp bizi alkışlamaya başladı. Annem ağlıyordu. Babamdan sonra çökmüştü.

Abi tayfası jilet gibi olmuşlardı. Annemin yanında durup gururla alkışlıyorlardı. Aden büyümüştü çok güzelleşmişti. Annem ise adı gibi melek gibi olmuştu. Herşey bitmiş aynı zamanda herşey yeni başlıyordu.

Yeni bir hayat beni bekliyordu. Ben açtığım sayfayı doldurmuş yeni bir sayfaya geçiş yapmıştım.

Masaya oturduğumuz da nikah memuru sormaya başladı. "Gelin hanım adınız soyadınız baba ve anne adınız" dedi ilk önce.

"Berfin zadeoğlu Fırat ve Melek zadeoğlu"

"Damat bey adınız soyadınız"

"Emir Özdemir Faruk ve yeşim Özdemir"

"Dairemize evlenmek için baş vurmuşsunuz bizde araştırdık ve evlenmenize engel bulunmadı. Siz Fırat kızı Berfin zadeoğlu Emir Özdemiri hastalıkta sağlıkta ölüm sizi ayıran dek kocalığa kabul ediyor musun?"

Emire baktım ve "EVET" diye bağırdım.

Siz Faruk oğlu  Emir Özdemir Berfin zadeoğlu'nu hastalıkta sağlıkta ölüm sizi ayıran dek karılığa kabul ediyor musun?"

"EVET" dedi emirde bana bakarken.

"Sizlerde şahitlik ediyor musunuz?" Dediğinde.

Salondaki herkes evet diye bağırıp alkışlamıştı. "Bende İstanbul Belediyesi'nin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum hayırlı olsun" dedi ve emirin ayağına bastım. Nikah memuru defteri uzattı imzaladıktan sonra evlilik cüzdanını bana uzattı
Alıp ayağa kalktık

Emir tekrardan anlımdan öptü ve nikâh memuru gitti.

Ve ben artık Berfin Özdemirdim. Bu hayata lavinya şekerci olarak gelmiştim sonra bir şekilde hayatım değişti ve Berfin zadeoğlu oldum ve şimdi de Berfin Özdemir dim.

Artık o kız büyümüştü. İyileşmişti. Ve o kız sevdiğine kavuşmuştu...

______________________________________

Ve hepinize tekrardan merhabalar bir hikayenin daha sonuna geldin bu hayatına ölüm çiçeği olarak başlayan kız kardelen çiçeği olarak bitirdi

Hepiniz kendinize iyi bakın diğer kurguma görüşürüz Allah'a emanetsiniz.

Finali kısa yapmak istedim uzatmak içinden gelmedi ama eminim ki çok güzel bir son oldu lavinia ilk aklıma doğduğunda buralara geleceğini düşünmemiştim hatalarım var kusurum olduysa hakkınızı helal edin benden yana helaldir

Yorumlarınız benim için çok önemli en ufak bir mesaj bile yüzümü güldürüyor veya da göz yaşlarıma sebep oluyor.

Ama kitabı buralara getirdiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Sizleri çok sevdim. Umarım sizde beni sevmişsinizdir aklımda farklı türlerde aile kurgusu var üçüncü kurgum olan eftelyayi bitirdikten sonra tekrar bir aile kurgusu yazacağım...

Beklemede kalın umarım onuda seversiniz...

Ben çok konuştum benden bu kadar hepiniz Allah'a emanetsiniz ben hep iyi olmaya çalıştım inşallah olmuşumdur...

LAVİNİA (Berfin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin