15. BÖLÜM

4.6K 182 16
                                    

Yeni bir günden merhabalar.
Müziğimiz:
Pera - Uyu bebeğim
Sezen Aksu - küçüğüm
Keyifli okumalar diliyorum.
______________________________________

"Lavinia'dan"

"Hadi gitarı öğreteyim sana" dediğinde gitarı eline aldı ve bana uzattı. "Biraz biliyorum ama tam değil. Ve bide bana şarkı söylesene gitar çalarken" dediğimde yanıma oturdu.

"Söylerim abiciğim" Dedi ve devam etti  "Ne söyleyelim abiciğim" dediğinde "Pera uyu bebeğimi biliyor musun abi?" Dediğimde kafasıyla onayladı gitarı alıp çalmaya başladı.

Bazı sözler var nasıl yaralar
Nasıl yaralar açar yüreğinde
Bir başkası söyler de hiç aldırmazsın
Ben bir söz edince kırılmış bir camsın

Toplayamam seni sen de yaralarsın
Bazı zamanlar anlaşılmazlar
Nasıl ölür aşıklar nasıl yaşarlar
Hangi zaferler asıl olanlar

Beraber söylüyorduk şarkıyı bu şarkı resmen bana yazılmıştı emirde bu şarkıyı çok severdi 

Gerçekler uçtu düştü yalanlar
Çok yaşar mıyız biz de yaralıyız
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Geceler varmasın sabaha

Odamız gökyüzü, yatağımız bulut olsun
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Son gecemiz olsa da bu yarına
Saçların ormanım, gözlerin denizim olsun

Bazı zamanlar anlaşılmazlar
Nasıl ölür aşıklar nasıl yaşarlar
Hangi zaferler asıl olanlar
Gerçekler uçtu düştü yalanlar

Çok yaşar mıyız biz de yaralıyız
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Geceler varmasın sabaha
Odamız gökyüzü, yatağımız bulut olsun

Bir birimizi bakarak söylüyorduk.

Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Son gecemiz olsa da bu yarına
Saçların ormanım, gözlerin denizim olsun
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu

Geceler varmasın sabaha
Odamız gökyüzü, yatağımız bulut olsun
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Son gecemiz olsa da bu yarına

Saçların ormanım, gözlerin denizim olsun
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Son gecemiz olsa da bu yarına
Saçların ormanım, gözlerin denizim olsun

Dedi ve bitirdik şarkıyı o kadar güzel söylemiştik ki hep bu aktiviteyi yapabilirdim.

"Yoruldun mu miniğim" dediğimnde gözlerim kapanmaya başlamıştı bile "yoruldum abiciğim uyuyalım mı beraber" dediğimde mutlu olmuştu ve yanağına öpücük kondurup yatağa yattım.  Oda yanıma yatıp beni göğüsüne yatırdı. Saçlarımdan öpüp "iyi uykular meleğim" dedi. Ben sadece "sanada abiciğim" deyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

"Ferhat'dan"

Uyandığımda lavinia'yla aynı şekilde uyuyorduk dün önümde perişan olmuştu. Benim miniğime dokunmak isteyenler dokunanlar olmuştu ve ben onu koruyamamıştım. Annem hamileyken hep derdim 'seni ben koruyacak ben kıskanacam' derdim özür dilerim miniğim affet beni. Saçlarını seviyordum o kadar masum uyuyordu ki nasıl kıymışlardı ona. Ben sevmeye kıyamazken onlar nasıl vurmuştu nasıl dokunmuştu aklıma geldikçe deliriyorum. Ama söz seni her şeyden koruyacağım...

"Lavinia'dan"

Uyandığımda abim saçlarımı okşuyordu. "Günaydın abiciğim" dedim ve yanağından öptüm.
"Günaydın miniğim" dedi ve saçından öptü. "Saat kaç abi" "sekize geliyor miniğim" dedi yataktan doğrulup abime baktım. İçimde kötü bir his vardı o hissi eş geçip "ee Hadi kalkalım o zaman" dediğimde tamam deyip yataktan kalktık ben odama gittim. Pelin kalkmıştı çoktan onada günaydın dediğimde yanıma geldi "her şey için teşekkürler lavinia ben gidiyorum daha fazla burada kalamam" dediğinde sarıldım ona. Ayrılıp sigara paketlerimden bir tanesini ona verdim "paran var mı" diye sorduğum da "babam halletti o işi" dediğinde gülümsedim. Tekrar sarıldık ve odadan çıktı. İhtiyaçlarımı karşılayıp siyah boğazlı ve bol bir kot giydim. İlaçlarımı içip aşağıya indim. Herkes sofradaydı.

"Günaydın güzel ailem" deyip yerime oturdum. "Bugün dışarıya çıkalım mı biraz eğleniriz" dediğinde "olur abi çıkalım" dedim .

Yemekten sonra herkes kapıda bekliyordu. Abi tayfası ben ve Aras gidicektim. Odamdan telefonumu alıp aşağıya indim hava bugün sıcaktı ama yaralr yüzünden kısa kollu giyemiyordum. "Gül kızım terlersin böyle kısa kollu giyseydin." Dediğinde kafamı hayır anlamında salladım.

"Hadi doğru arabalara" dedim ve ilk annemi sonra da babamı öpüp evden çıktım. Ben Barlas abim ve Aras bir arabaya diğerleri bir arabaya bimişlerdi.

"İlk nereye gidelim" diye sordu serhat "Lunaparka gidelim mi?" Dedim başım önümdeyken. Küçükken bir kere orhana demiştim sonunda dayak yemiştim. Şimdi öyle bir şey olmazdı ama korkuyordum.

"Gül kızım kaldır kafanı gideriz tabi niye gitmeyelim bugün sen nereye istersen oraya gideceğiz tamam mı?" Dediğinde abime bakıp gülümsedim.

Luna parka geldiğimizde kocaman açılmıştı gözlerim çok güzeldi her yer çok güzeldi. Serhat abim elimi tutup koşmaya başladı "abii dur" soylensem de durmadı. Gidenin önüne gelince durduk.

Görevliye "tüm oyunlara 6 bilet istiyorum" dediğinde şoklar içinde abime baktım.

Abim biletleri alırken diğerleri yanımıza geldi. Abim herkese biletleri dağıttı. "İlk neye binelim miniğim" dediğinde bilmem anlamında dudağımı büktüm. Aras hemen "atlı karıncaya binelim mi abla" dediğinde kafamla onayladım.

Herkes ikili biniyordu. Doktor civanım kolunu omzuma atıp beraber binelim mi güzelim" dediğinde kafamla onayladım. Atlı karınca dan inip sırasıyla hepsine binmeye başladık.

...

"Şimdi sırada ara-" derken Barlas abim sözümü kestim. "Gül kızım onlar binsin sen benimle geliyorsun" deyip beni sırtına alıp yürümeye başladı. "Abii indir beni" dedigimde cevap vermedi bir süre sonra oyuncakların önünde indirdi. Hadi sana hangisini kazanalım dediğimde köşede duran büyük pandayı gösterdim elimle.

"Tamam hadi kazanalım" dediğinde abim adamla konuştu adam elimize iki tane tapanca verdi ve "hedefi vuran hediyeyi alabilir tek atış hakkına sahipsiniz" dedi ve kenara çekildi. İsabetim hiç iyi değildi. Yinede hedef alıp ateşledim.

Tabi ki de hedefi tutturamadım. Ama abim vurmuştu. Adam pandayı alıp abime verdi. "Al bakalım gül kızım"  deyip pandayı bana uzattı abim.

"Teşekkür ederim abiciğim" dedim ve  yanağını öpüp sarıldım oda sarılıp saçımı öptü. "Rica ederim gül kızım pandanı arabaya koyup abilerin yanina gidelim" dediğinde kafamla onayladım. Panda çok büyüktü. Elimde taşıyamazdım. Pandayı arabaya koyup diğerlerinin yanına gittik.

"Abi nerdesiniz ya" dediğinde Barlas abim kısaca anlattı. "Abla hadi Dönme dolaba binelim beraber" dediğinde kafamla onayladım beraber binip tam tepeden inerken ellerimiz ve ayaklarımızın fotoğrafını  çekti.

Aşağıya indigimizde Ferhat abim çekti bu sefer "şurada güzel bir ayna var hadi fotoğraf çekelim." Dediğinde kafamla onayladım onuda. Fotoğrafı çektikten sonra. Öylen birşeyler atıştırmıştık. Ama hava kararmaya başlamıştı artık "abi ben çok acıktım hadi restoranta gidelim." Dediğimde "tamam miniğim hadi gidelim" dediğinde digerlerine de söyleyip arabalara bindik. Güzel bir restoranta geldik.

Restoranta girip bir masaya oturduk. Garsona siparişleri verdikten sonra herkes Instagrama çektiği fotoğrafları (diğer bölüm insta bölümü) atıp. yemeğimizi yemeğe başladık.

Yan masadaki erkekler bana bakıyordu rahatsız olmuştum ama tatsızlık çıkmasın diye bir şey dememiştim. Bir süre sonra Barlas abimin kulağına  "Abi ben bir lavaboya gidip geleceğim" dediğimde barlas abim kafasıyla onayladı.  Ayağa kalkıp lavaboya girdim elimi yüzümü yıkayıp dışarı çıkmamla birinin beni çekmesi bir oldu.
______________________________________
Gelecek bölümde görüşürüz.
Oylamayı unutmayın

LAVİNİA (Berfin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin