Yeni bir günden merhabalar. Müziğimiz:
Pera- veda busesi
Medya: Alihan sönmez (3)
Keyifli okumalar diliyorum.
______________________________________
Sabah gözlerimi açtığımda Aden uyanmıştı. "Günaydın bebeğim" dediğimde gülüp yanağımı öptü bende onu öptükten sonra yataktan kalktık. Ben giyinme odasına gidip okul formamı giydim ilaçlarımı içip Aden'in odasına gittik onuda giydirip aşağıya indik. Herkes masada bizi bekliyordu. "Günaydın güzel ailem" deyip ilk babamı sonra da annemi öptüm. Abilerime havada öpücük atıp yerime oturdum."Günaydın güzel kızım bizim sana söylememiz gereken bir şey var." Dedi annem.
"Söyle anneciğim dinliyorum" "artık bizim ailemizin bir üyesisin ve aile büyükleri seninle tanışmak istiyorlar. Daha erken dedim ama anneannen dinlemedi bu akşam gelecekler ama istemezsen gelmemelerini sağlarız" dedi annem.
Evet erkendi ama eninde sonunda tanışacaktım ha şimdi ha sonra farketmez. "Olur annem gelsinler tanışalım" dedim ve yemeğe başladık yemeği yedikten sonra ikizler ve arasla beraber arabaya bindik ikizleri üniversiteye bıraktıktan sonra bizde koleje geçtik.
"İyi dersler abla" dedi Aras sınıfına gitmeden önce"iyi dersler küçüğüm" dedim ve bende sınıfa çıktım. İlk geldiğimde oturduğum sıraya oturdum.
Ateş hariç konseyi tanımıyordum ilk geldigim gün kavgayla sonlanmıştı. Dün de sadece ateşle tanışmıştım. Bir süre sonra sınıfa ateş girdi. yanıma gelip. "Günaydın prensesim" dedi. "günaydın ateş" deyip ona baktım tüm sınıf bize bakıyordu. "Niye herkes bize bakıyor" diye sorduğumda. "Benim yanımda pek kız görmezler ondan" dediğinde kafamla onayladım
"Beraber oturalım mı prenses" dediğinde kafamla onayladım Çantasını masaya koydu ve yanıma oturdu. "Ee anlat bakalım kuzu" dediğimde ateşe baktım "ne anlatayım?" Diye sorduğumda "bilmem anlat işte birşeyler" dediğinde biraz konuşmaya başladık eski ailemle olan hayatımı anlamamıştım hastalığımı biliyordu sadece.
"bu akşam anneannemgil gelecek çok heyecanlıyım ilk defa tanışacağım" dediğimde ateş kolunu omzuma attı. "Sakin ol kuzi ne güzel işte hem seni çok sevecekler eminim ben" dediğinde gülmüştük.
Zil çalmıştı oca gelip derse basladi. O kadar sıkıcı bir dersti ki uykum gelmişti "sen uyu ben seni idare ederim" dedi ateş bende kafamı saklayarak kendimi uykuya bıraktım.
Birinin beni dürtmesiyle uyandım "uyan artık prenses üç derstir uyuyorsun bak seni biriyle tanıştıracağım" dediğinde kendime gelip ateşin yanındaki çocuğa baktım.
"Naber lavinia" dediğinde ona baktım "iyiyim siz bu arada kimsin sen?" Diye sordum sakince "iyiyim bende ah tabi ben tanımadım kendimi ben doğu... Doğu Zadeoğlu" dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. bu da mı akrabam...
Soyadı zadeoğlu olduğuna göre.
Keser misin sesini iç ses.
"Ateşin kardeşiyim arasla aynı sınıftayım tanıştığıma memnun oldum kuzen" deyip elini uzattı.
Olum ailenin erkeklerinin hepsi taş.
Maşallah de iç ses maşallah de.
MAŞALLAH!
"Bende memnun oldum doğu" dediğimde kafasını salladı.
Biraz muhabbet ettikten sonra zil çaldı doğu kendi sınıfına gitti. "Ders ne?" Diye sordum"matematik yat uyu sen " dediğinde kafamı tekrar sıraya gömdüm çok uykum vardı.
Okul bitmişti sonunda ilk defa sorunsuz bitmişti gün. "Yarın görüşürüz ateş bana şans dile" deyip yanağından öptüm.
"İyi şanslar prensesim" deyip sarıldı. Alışmıştım bu çocuğa.
Tam cevap verecekken arasının sesi duyuldu. "Ablaa" "geldim" dedim. "hadi eve gidelim anneannem gil gelecekti" dedim ve arabaya doğru yürümeye başladım Aras da arkamdan geliyordu.
Arabaya binip ikizleride alıp eve geçtik. Kapıya vardığımızda içeriden kahkaha sesleri yükseliyordu gelmişlerdi ve ben heyecandan elim ayağıma dolanıyordu. Ferhat abim kulağıma "sakin ol güzelim bir şey olursa elimi sıkmam yeter. " Dediğin de kafamla onayladım serhat abim zili çaldı.
Annem açmıştı kapıyı annemin yanaklarını öpüp hemen odama kaçtım.
Üstüme siyah sweatshirt ve İspanyol paça pantolonumu giyipe saçımı gelişi güzel toplayıp derin nefes alıp odamdan çıktım.
Aşağıya indiğimde herkes salonda çay içiyordu annem ve babamın ortasına oturdum.
Annem sırayla herkesi tanıttı. "Güzel kızım anneannen Ayşe soylu (63), deden Mehmet soylu (65) dayın Ayhan soylu (32) , yengen Ayda soylu (30), bunlar da çocukları Buray soylu (6), Kerem soylu (4) , teyzen Azra sönmez (28) enişten Vedat sönmez (29) çocuğu Alihan sönmez (3)" neyseki isim hafızam güçlüydü. Ayağa kalkıp ilk dedemin sonra anneannemin elini öptüm. Diğerleriyle de sarıldık.
"Abla lavinia sana çok benziyor" dedi teyzem hülyalı hülyalı. "Benim kızım sonuçta" dedi annem de gururlu bir sesle.
"Güzel torunum gel bi yanıma" dedi dedem. "Buyur dede" dediğimde gülümsedi. "Gel biraz beraber vakit geçirelim olur mu güzel torunum"
Pelinle hiç vakit gecirmemişlerdi. Gözlerinde o hüznü görüyordum. Pelin bu aileyi darmadağın etmişti şimdi ben toplayacaktım.
"Olur dedem" dedim ne sevip ne sevmediğimi anlattım dedemde aynı şekilde anneanemle de tanıştıktan sonra sırada teyzem ve dayım vardı. Hepsiyle tek tek uzun uzun tanıştım. Hepsi çok iyilerdi. Hepsini çok sevmiştim.
Biraz daha muhabbet edip sofraya geçtik. Yemek muhabbetle geçmişti. Yemekten sonra abi tayfası ve kuzenlerle bahçeye çıktık. Biraz muhabbet ettikten sonra Alihan yanıma gelip "merhaba güzel kız tanışalım mı?" Demişti çocuksu sesiyle. Alihan uyuduğu için tanışamamıştım ama çok tatlıydı bu çocuk kıkırdayıp "olur yakışıklı tanışalım" dediğimde abi tayfası gülmüştü.
Niye gülüyorlardı sanki komik bir şey dedim.
"Ben Alihan senin adın ne?"
"Lavinia benim adım... tanıştığıma memnun oldum"
Oda kafasını sallayıp yanağımdan öptü. Aras hemen atlayıp "Alihan hadi sen teyzemin yanına git hadi abiciğim" diyerek Alihanı kovmuştu.
"Aras" dedim uyarıcı bir sesle. Kıskanmıştı beni.
Beni ablasını kuzeninden kıskanmıştı gülmek istedim ama kendimi tuttum buna daha sonra sevinecektim aklıma not aldım.
"Ama ab-" annem arası böldü "hadi içeri gelin hava soğudu hem dedengil gidiyorlar" dediğinde hepimiz ayaklandık. Hepsiyle tek tek vedalaştık "gene gelin dede" deyip dedemi öptüm "olur güzel torunum geliriz" dedi ve arabalarına binip gittiler.
Tüm aile üyelerine iyi geceler öpücüğü verip odama çıktım üstüme pijamaları mı giyip yatağıma oturdum ateş yazmıştı.
A: Nasıl gecti tanışma faslı?
L: güzel geçti hepsini çok sevdim.
A: sevindim o zaman iyi geceler prensesim.
Prensesim demesi hoşuma gitmişti.
A: iyi geceler prensim :)
Yazıp telefonu sessize alıp komidinin üstüne koydum. Kendimi yatağa bıraktım.
Ohh be bir gün daha bitti.
Ayn iç ses ama ailemle bir gün bitti.
Dediğimde durdum aile ne güzel bir kelime ilk defa bir ailem olmuştu ilk defa bu kadar mutluydum ilk defa bu kadar güvendeydim.
Hep bir ailem olsun istemiştim ve sonunda olmuştu. Hep bir kardeşim, abim olsun istemiştim. Olmuştu ilk defa birine kuzen diyebiliyor dün. Herşey tamdı hayatımda sadece bir şey eksikti oda Emir ilk aşkım... Son aşkım...
'Keşke geri getirebilsem seni sevgilim keşke o kaza hiç olmamış olsa seni seviyorum sevgilim' içimden kendime naletler okuyordum benim yüzümden yapmıştı kazayı benim yanıma gelmek için keşke hiç cağırmasaydım onu...
______________________________________
Gelecek bölümde görüşürüz.
Oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA (Berfin)
Ficção Adolescente16 yılı çöp olan kızın hayatı... korkak küçük kızımız adının anlamı gibi ölüm çiçeği gibi ruhunu öldürmüş bir kızın hayatı yeni aile? yeni hayat? yeni kişiler? nasıl alışacakti. yaşayıp öğrenecekti öğrenecektik. Peki yeni hayatına alıştım derken ba...