Okulda geçirdiğimiz ilk gece.Zaten uyuyup uyandığım için, gece boyunca gözüme uyku girmemişti. Dışarda olan biteni izlemeyi tercih etmiştim, saat sabah sularındaydı fakat dışarda hala bir sürü insan vardı ve okulun çevresine duvar örmekle meşgullerdi.
Duvar dediğim şey ise, daha çok bir paravan gibiydi.
Bunu yapmalarının sebebi neydi, anlayamıyordum. Biz zaten okulun içindeydik, güvendeydik değil mi? Sadece yardıma ihtiyacımız vardı, hala bahçede bulunan o yaratığın dışarı çıkarılması gerekiyordu.
Kafamı yasladığım camdan ayırıp, yana doğru döndüm. Taehyung yanımdaydı, rahatsız edici olduğu yüzünden bile belli olan bir uykunun içindeydi.
Arkama yaslanıp onu izlemeye başladım, bu sırada sınıfın kapısı aralanmıştı.
İçeri giren bir hocayla, yerimde doğruldum. Hoca benim uyanık olduğumu görünce, tebessüm etti.
"Uyanıksın?" Hocayı sessizce onayladım. "Hadi arkadaşlarını uyandıralım, dünden beri hiçbir şey yemediniz. Müdür Bey okula birkaç görevli sayesinde yemek ulaştırdı, onları dağıtacağım."
Hoca diğer öğrencileri uyandırırken, ben de bir şey demeden yanımda oturan Taehyung'a yaklaştım.
"Taehyung, uyan hadi." Elimle omuzunu dürttüğüm sırada, Taehyung'un aniden gözlerini açıp kolumu tutması ve ters çevirip beni yüz üstü sıraya yaslaması bir olmuştu.
Ben şaşkınca ne olduğunu anlamaya çalışırken, koluma giren sızıyla yüzümü buruşturdum.
"Kolum..."
Çıkan gürültüyle uyanan kişilerin bize baktığını hissetmiştim, ben kolumun acısıyla sızlanırken Taehyung tuttuğu kolumu bıraktı.
Beni kendine çevirdiğinde, endişeli yüzüyle karşı karşıya geldim.
"Jungkook, iyi misin? Çok özür dilerim, acıyor mu kolun?"
Dudaklarımı büzüp, sağ kolumu ovaladım. Gerçekten acımıştı ve bir anlığına kırılacak bile sanmıştım. Taehyung'un bu kadar ani tepki vermesini asla beklemiyordum.
Ne olacağını bilmediği için tetikte uyuyordu sanki.
"İyiyim iyiyim, sorun yok."
Taehyung emin olmak istercesine yüzüme baktı, onu daha fazla endişelendirmemek için kolumu oynattım.
"Bak, gerçekten iyiyim. İlk acıdı ama şu an acımıyor, acısa hareket ettiremezdim zaten."
Taehyung derin bir nefes alarak sıraya ilk önce beni oturttu, daha sonra ise kendisi yanıma oturdu.
Gözlerini etrafta gezdirdiğinde, hocanın yemek dağıttığını yeni fark etmişti. Ben onu izlerken, arkamdan Jimin'in sesini duydum.
"O kadar gerilmişim ki, acıktığımı bile yeni yeni hissediyorum."
Ona katıldığımı belli edercesine kafamı salladım. Gerçekten, dünden beri hiçbir şey yememiştim ama acıktığımın hiç farkına varmamıştım.
Hoca sıramıza iki tepsi bıraktığında bir tanesini önüme çektim. İçindekilere baktığımda, hamburger, patates kızartması ve kola olduğunu gördüm. Müdür Bey masraftan kaçınmamıştı anlaşılan, ilk kez.
Omuz silkip, hamburgerimi yemeye başladım. Hoca sınıfa yemekleri dağıttıktan sonra gitmişti, herkes sessizce yemeğini yiyordu.
Bir süre sonra hamburgerimi bitirip, patatesleri yemeye başlamıştım. Bu sırada göz ucuyla Taehyung'a baktığımda, onun da hamburgerini bitirip beni izlediğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
disease | taekook ✓
FanfictionYeni bir salgın ve bu salgına okulda yakalanan Seul Lisesi öğrencileri. |🧟♀️13323| |zombi au|