13. Bölüm

6.1K 788 423
                                    


İşler neden ve nasıl bu denli karıştı anlayamıyordum, cidden garipti. O gün her zamanki gibi başlamıştı, her zamanki gibi devam etmişti. Fakat sonu rüyamda bile göremeyeceğim türden olaylarla sonuçlanmıştı.

İleride neler olur, aklımda pek bir fikir yoktu. Sadece şu ana bakarak, kendimi ve sevdiklerimi korumaya çalışıyordum.

Bu işin arkasında kimler vardı ondan da emin değildim, Taehyung müdürden şüpheleniyordu fakat basit bir müdür böylesine korkunç bir salgını tek başına yayacak değildi ya.

Arkasında çok daha sağlam, büyük kişiler vardı sanırım ama bunu öğrenmemiz neredeyse imkansızdı.

Zombi salgını benim için de, diğer insanlar içinde korkunç bir şeydi. Fakat sanırım, beni diğer insanlardan ayıran bir şey vardı.

Ben Kim Taehyung'a sahip olmuştum.

Belki de bu olaylar olmasa ben Taehyung ile asla bu derece yakınlaşamazdım, bu gözle bakamazdım ona.

O hep, benden nefret ettiğini ve eğlence istediği için benimle uğraştığını düşündüğüm biri olarak kalacaktı aklımda.

Ama şimdi her şey farklıydı, Taehyung tam olarak söylemese de bana karşı bir şeyler hissettiğini ima etmişti ve beni öpmüştü.

Ben ise düşündükçe daha karmaşık bir yola giriyordum sanki, emin olduğum tek bir şey vardı o da Taehyung'tan hoşlandığımdı.

Fakat bu yolun sonu bilinmezdi, her şey bu kadar kötü durumdayken de mutlu olabilir miydik? Ona bir şey olursa ve ben onu koruyamazsam, her şey biterdi benim için.

Dün Taehyung beni o teras katta öptükten sonra, nedendir bilmem ondan kaçmıştım. Karşılık vermiştim, öpüşmüştük. Ama daha sonra istemsizce kaçmıştım işte, utanmıştım sanırım.

Ben cinsel kimliğimi lisenin başından beri biliyordum, bazı başarısız platonik aşklar yaşadığım da olmuştu. Yine de hiçbir erkekle sevgili olmamıştım, çünkü ülkemizde eşcinsellik pek hoş karşılanan bir şey değildi.

Taehyung ile sevgili olmak güzel olurdu, tahmin bile edemeyeceğim kadar hem de.

Sabahın erken saatlerinde gözlerimi aralamıştım, uyku tutmamıştı. Düşüncelerimle birlikte pencerenin önünde durmuş dışarıyı seyrediyordum.

Dalgınca izlediğim gökyüzünden bakışlarımı almamı sağlayan şey ise, kapıdaki hareketlilik olmuştu.

Müdürün ve yanındaki bir hocanın bahçeye çıktığını fark ettiğimde, gözlerimi onlara diktim. Müdürün gözleri bir anlığına pencerelerde gezindiğinde, beni fark etmemesi için kendimi geri çektim.

Birkaç saniye sonra, yeniden müdüre baktığımda elindeki iki şırıngayı ve bir de büyük çekici fark etmiştim.

Kaşlarımı çatarak onları izlediğim sırada, içimdeki merakla uyuyan Taehyung'un ve diğerlerinin üstünde gözlerimi gezdirerek sınıftan çıktım.

Ellerindeki malzemelerle nereye gittiklerini merak etmiştim.

Merdivenleri inerek kapıya yaklaştım, kapının kilitli olmaması için dua ettiğim sırada üstünde duran anahtarı görmemle gülümsedim.

Kapıyı yavaşça aralayıp, dışarı çıktım. Müdür ve hocanın arka bahçeye doğru ilerlediğini gördüğümde, aramızda mesafe bırakarak onları takip etmeye başladım.

Beni görmediklerinden emin olarak arkalarından ilerlemeye devam ettim, arka bahçeye doğru döndüklerinde adımlarımı hızlandırıp vücudumu gizleyerek kafamı uzattım ve izlemeye devam ettim.

disease | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin