1

1.1K 53 112
                                    


Harry derin bir nefes aldı, okuduğu sanat okulunun son yılını da aptal ev arkadaşından dolayı bir otelde geçirmek zorundaydı.

Tabii bir an önce bir ev bulabilirse.

Harry bir ev olmasa da en azından ev arkadaşı bulabilmeyi umuyordu. Bütün yakınlarına haber vermişti, gelen her telefona hızla koşuyordu ki belki ona kalacak bir yer bulunmuştur diye.

Saate baktı, hazırlanmaya başlasa iyi olurdu. Bu akşam en yakın arkadaşı Niall'ın ev arkadaşı Zayn ile verdiği partiye gidecekti.

Yaklaşıp dolabını açtı ve giyinmeye başladı. Siyah, üzerinde gül desenleri olan transparan gömleği ile siyah dar pantolonunu giydi. Siyah klasik Chelsea botlarını da giydikten sonra yatağına geçip küçük bir çantadan çıkardığı ojelerini sürmeye başladı.

Sürdüğü koyu kırmızı ojelerinin kurumasını beklerken bir yandan da Instagram'da geziniyordu.

İnsanların paylaştığı fotoğraflarla bakılırsa parti çoktan başlamıştı. Sınıftan arkadaşı olan Jim'in paylaştığı videoda shot oyunu oynuyorlardı.

Ojeleri kuruduğunda Harry saçlarını düzeltti ve parlatıcısını sürüp telefonunu arka cebine atarak hızla otelden çıktı.

Asansöre binerken çok heyecanlıydı. Çoğu kez partiye katılmıyordu, hatta insanlar Harry'i biraz dışlıyorlar denebilirdi.

Bunun sebebi Harry'nin fazla parti insanı olmamasıydı. Genel de Bayan Michelle'in verdiği ödevleri, daha doğrusu çizimleri, yapmakla ve eskiz çizmekle daha çok eğlenirdi.

Anladığınız gibi, onun için içip bütün gece sarhoş olup ne yaptığını bilmemek, tanımadığı insanlarla seks yapmak pek tercih değildi.

Asansörden indiğinde ve otelden çıktığında partinin olduğu eve doğru yürümeye başladı. Sokağa yaklaştıkça müzik sesi artıyor ve artıyordu.

Sonunda arkadaşının evine vardığında, her partide olan ve işleri sadece dikilmek ve laf atmak olan o grubun kapıda olduğunu fark etti.

Ellerinde şu her amerikan lise dizisinde olan meşhur kırmızı bardaktan içkilerini yudumluyor, sanki parti onlarınmış gibi gelene geçene selam veriyorlardı.

Harry geldiğinde ortadaki mavi gözlü çocuk gülümseyerek ona selam verdi, birkaç gündür sürekli bakıştığı çocuktu bu.

"Styles güzel gömlek!" Dedi yanındaki sırıtarak, Harry gülümsemekle yetinip kapıdan içeriye girdi.

Yüksek sesli müzik, iğrenç ter kokusu. Partiler onun gözünde bundan ibaretti. Eğer Niall olmasa adımını bile atmazdı buraya.

Harry'nin gözleri, Niall'ı ya da Zayn'i, en azından tanıdık birini arıyordu. Bu sırada insanların yanından geçmeye çalışıyor; öpüşen, gülüşen, birbirine sürtünen bedenlerin arasından geçiyordu.

Jim onu görüp gülümseyerek el salladığında, Niall ve Zayn'in de orada olduğunu gördü.

Hızla oraya doğru ilerlerken çarptığı bedenle beraber önü transparan olan gömleğinin üzerine bütün içki dökülmüştü.

"Nereye gittiğine dikkat etsene!" Dedi Harry başını kaldırıp sinirle.

Kafası karışmış, gözleri kızarmış bir çift mavi gözlü kumral bir çocukla bakıştığında çocuğun göğüslerine doğru baktığını fark ettiğinde daha çok sinirlendi.

"Nereye bakıyorsun sen!?"

"Siktir, güzel memeler." Dedi Mavi gözlü çocuk sırıtarak.

Harry sinirle mırıldanırken kollarını göğsünde birleştirdi. "Hem gömleğimi mahvediyorsun hem de özür bile dilemeden memelerimi taciz ediyorsun!"

"Güzelim, memelerine iltifat edilmesini istemiyorsan transparan giymemelisin."Mavi gözlü çocuk gülmeye başladığında sinirine hakim olamadı ve yanındaki sehpada olan yarım kalmış bir bardak içkiyi sinirle kolsuz Nirvana tişörtüne boşalttı.

Mavi gözlü çocuk gözlerini kocaman açarken Harry'nin kolunu sertçe tutup kendine çekti. "Dua et ki bir afet kadar güzelsin yoksa canına okumuştum." Dedi ve sırıtarak uzaklaştı.

Harry sinirle kolunu çektiğinde arkasından bağırdı. "Uyuz herif!"

"Harry neler oluyor? Neden gelemedin?" Dedi Niall yanına geldiğinde.

Harry sinirle Niall'a döndü. "Mavi gözlü aptalın biri içkisini üzerime boşalttı!"

Niall güldü, "Boşversene, shot oyunu oynuyoruz gel hadi." Harry'i kolundan tutarak yerde daire olmuş gruba götürürken Harry onu durdurdu. "Bana doğru düzgün bir şeyler ver bari." Dedi üzerini işaret ederek.

Niall pekala diyip Harry ile üst kata çıkan merdivenlere ilerledi.

Niall'ın odasına geldiklerinde içeriden gelen inleme sesleriyle duraksadı Harry. "Birinin sikişmesine şahit olmak istemiyorum."

Niall gözlerini devirerek Zayn'in kilitli olan odasının kapısını açtı ve kapıyı arkalarından kapattı. Zayn büyük bir Nirvana hayranı olduğundan etraf posterlerle doluydu. Kenarında bir pikap vardı ve favori albümü nevermind orada duruyordu. Oda düzenliydi.

"Zayn'in gömleklerinden birini giy, gömleğin burada kalsın Zayn odasına kimsenin girmesini istemediği için kilitler. Bu yüzden başına bir şey gelmez merak etme." Diyip anahtarı ona verdi ve odadan çıktı.

Harry dolabı açıp Zayn'in kırmızı siyah kareli oduncu gömleğini üzerine geçirdi ve odadan çıkarken gömleğini Zayn'in odasındaki kirli sepetine atıp çıkarken kapıyı kilitledi.

Bu sefer birine çarpmadan ilerleyeceğini umarak alt kata inip yerde çember olan grubun yanına gitti.

Harry oturduğunda sürekli bakıştığı çocuğunda burada olduğunu fark etti. Belki aralarında bir şeyler olurdu, hoş bir çocuğa benziyordu.

Niall ona baktığında Harry başını salladı ve Niall oyunu başlattı, "Daha önce hiç Ailemi sevişirken yakalamadım!" Ve böylece yapanların içtiği oyun başlamış oldu.

İciniz sıkıldı biliyorum bu yuzden boyle bisi yazmak istedim, uzul uzul nereye kdr amk trde yasamak zten stresli biraz eglenirsinz fln hem. Bu kitap bir cmt gecesi icip cok fazla sarhos olan ve evin amina koyan manyak arkadaslarim sayesinde aklima geldi...okuyan cikar mi bilmem ama ben yazacagm.

flatmates (larry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin