10

535 58 93
                                    


kitap 1k olmus saka mii 🥺🩷🩷
bu arada!!!
yildizlar ★ boyle oldugunda belli bir zaman gecmis oluyor ancak ✩ boyle olduğu zaman ikisi de ayni sure icerisinde oluyor demek kafaniz karismasin diue soyliuim dedim tsk.

Harry kalçasındaki ağrıyla ve belindeki sıkıca sarılmış kollarla uyandığında gözünü ovuşturdu.

Başı çatlıyordu, akşamdan kalma olmalıyım diye düşündü.

Yavaşça kıpırdanırken yüzünü buruşturdu. Kalçasındaki ağrı garipti. İlk önce etrafa baktı, Louis'nin odasında olduğunu görmesiyle birinci şoku yaşadı, hemen ardından çıplak olduğunun ve kendisi gibi çıplak bir bedenin de ona sıkıca sarılmış olduğunun ikinci şokuyla çığlık attı.

Louis irkilerek çekildiğinde Harry'nin gözleri doldu ve onun kollarından kurtulduktan sonra Louis'nin yorganı ile kendini kapatmaya çalıştı.

"H-harold!?" Dedi Louis şaşkınca.

Açıkçası sabahın sekizinde Harry'i yatağında çıplak ve gözleri dolu bir şekilde görmeyi beklemiyordu.

"Neden ağlıyorsun? Ben-" dediği sırada bulunduğu konumla gözlerini kocaman açtı,

"Hassiktir!" Louis bağırarak küfür edip ayağa kalktığında Harry sanki dün gece onunla yatmamış gibi hızla başını çevirdi.

"Siktir, siktir, siktir!" Dedi Louis baksırını giyerken.

Bu sırada Harry ona arkasını dönmüş dün gece ne olduğunu anlamaya çalışmakla meşguldü. Şimdi hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı.

Belki de Louis onu istemeyecekti ya da evden gitmesini isteyecekti.

Harry bacaklarını kendine çekerek burnunu çektiğinde Louis kendini berbat hissetti.

Ona zorla dokunmayacağını biliyordu, ne kadar alkol alırsa alsın Louis öyle bir şey yapmazdı. Ancak Harry'nin gözleri sanki Louis dünyanın en kötü şeyini yapmış gibi hemen dolmuştu.

Hafifçe Harry'nin omzuna dokunduğunda O irkilerek çekilmiş ve kızarık gözlerle Louis'ye dönmüştü.

"H-harry özür dilerim ben, ne yapacağımı bilmiyorum cidde-"

"Sadece bu hiç olmamış gibi davransak?" Dedi Harry sözünü kesip burnunu çekerek.

Louis gözlerini kaçırıp başını salladı, Louis için tek gecelik ilişki normal bir şeydi ve zerre umrunda değildi ancak anlaşılan Harry için öyle değildi.

Keske başta Niall'ı dinleseydim diye düşündü.

"Pekala." Dedi ve yerdeki; dün gece kendi elleriyle çıkardığı Harry'nin gömleğini ve kısa beyaz şortuyla iç çamaşırını ona uzattı.

Harry kızarmış yanakları ile hızla çamaşırlarını elinden alırken diğer eliyle bedenini Louis'nin yorganıyla kapatmaya devam ediyordu.

Louis gözlerini kaçırdı ve boğazını temizledi, "Ben duş alacağım. Sende giyin." Dedi ve kendini banyoya atar atmaz kapıyı kapattı.

Louis duşa girmeden önce suyu ayarlarken düşünüyordu. Harry ile ilk tanıştıkları partideki gece de onunla tek gecelik bir ilişki için konuşmak ve flört etmek istemişti. Çünkü oldukça hoş gözükuyordu ve Louis o dumanlı kafayla bile bunun farkına varmıştı.

Ancak Niall onu lavaboya çekmiş ve Harry yakın arkadaşı olduğu için; 'eğer onunla tek gecelik ilişkiyle sikinin keyfi için yatarsan ve kalbini kırarsan o sikini keserim.' diyerek tehdit etmişti. Sarhoşken bu şaka komikti ancak Louis o İrlandalıdan azda olsa korkuyordu ve eğer şu an onunla yattığını öğrenirse onun vereceği tepkiden korkmuyor değildi.

flatmates (larry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin