22

338 38 78
                                    


Harry'nin annesi ne kadar ondan gizlediği haber yüzünden Harry'e sinirlense de duruma olumlu tepki vermişti.
Şimdi ise Micheal ile eşyalarını almak için okula gidecekti ve bunun için hazırlanıyordu.

"Annemin kızacağını sanıyordum." Dedi Harry.

"Kararına saygı duyuyor." Dedi Gemma. "Sonuç olarak bu işte yalnız değilsin değil mi?"

"Evet." Dedi Harry etrafta gözlerini gezdirerek. "Değilim."

"Aşağıda arabayla bekleyen çocuğa bakılırsa Louis ile aranızda bir şey yok, sanırım?"

Harry hafifçe başını salladığında Gemma ona baktı. Kardeşi sessizleşmişti. "Sorun ne Hazz? Mutsuz gibisin."

Harry ofladı. "Louis tam bir parti çocuğu ve Londra'da gece hayatında gidebileceğin bütün partilere davet edilen biri."

"Yani?"

"Yani, hayatı tek gecelik ilişkilerden ibaret. Aslında bebekleri öğrendiğinden beri partilemiyor ama bu onu değiştirmiyor."

Gemma düşündü, sonra da aynada buklelerini düzelten kardeşine baktı.

"Sanırım demek istediğin Louis her türlü hayatına devam edecekken sen iki bebeğin sorumluluğu daha çok üstünde olduğu için tam olarak devam edemeyeceksin."

"Evet!" Dedi Harry. Sonunda birinin onu anlamasına sevinmişti. İçten içe onu kemiren ve kimsenin fark etmediği buydu. "Sorun bu da değil..." Sonra da kapıya baktı. Louis alt katta abisi ile futbol maçı izliyordu, onu duyamazdı. Sandalyede dönerek ablasına baktı.

"Louis'den biraz hoşlanıyorum, ama o ilişki istemiyor. Bunun sebebini Niall da dahil hiç kimse bilmiyor." Harry başını eğip yüzükleriyle oynarken Gemma ona baktı.

"Harry, madem ondan hoşlanıyorsun neden Michael ile birliktesin?!"

Harry gözlerini kaçırdı. "Sessiz olsana! Aptal Niall'ın fikriydi işte! Hem belki bana verdiği ilgi hoşuma gidiyordur, aslında ondan hoşlanmıyorumdur. Sonuçta sadece bebekler için ilgi veriyor."

"Harry." Dedi uyararak Gemma. "Mutfağa geldiğimde ona bakarken gözlerinin içi gülüyordu, ondan hoşlanıyorsun."

Harry buna cevap vermemeyi seçti. Louis sadece karnındaki bebekler için ona gereken ilgiyi veriyordu. Harry ne onu, ne de kendini ona aşık olduğu için suçlayamazdı.
Aynaya baktı. Karnı artık iyice belli oluyordu, 3. Ayın sonlarına gelmişlerdi ve yeni şeyler almak için alışverişe gitse iyi olurdu.
Hatta bebekler için bir oda bile ayarlamamışlardı. Bunu halletmeleri gerekiyordu.

Harry tişörtünü giydikten sonra Louis'nin aniden içeriye dalması ile ikisi de irkildi.

"Giyiniyor muydun? Özür dilerim." Dedi gözlerini kaçırarak.

"Şey evet, Michael-"

"Hala aşağıda." Dedi Louis soğuk bir sesle. Omzunu kapı girişine yasladıktan sonra kollarını göğsüne birleştirdi. Harry ona bakıp gözlerini kaçırdı.

"Ben su içsem iyi olur." Dedi Gemma ve hızla odadan ayrılarak alt kata indi.
Louis ona bakmaya devam ederken Harry gözlerini kaçırdı.

"Pekala..." Dedi ve ceketini giyip odadan çıkacakken Louis onun kolunu tuttu.

"Harry."

Harry hızla ona dönerken Louis bir kaç saniye onun  -şirin ve aslına bakarsanız güzel-yüzünü incelese de kendini toparladı.

"Bebekler, neredeyse üç ayı bitirdiler ve onlara bir oda ya da eşya hiç bir şey almadık." Dedi ve ona baktı. "Demek istediğim..." Yaklaştı ve elini hafifçe onun şiş karnına koyup okşadı. "Alış verişe çıkalım mı?" Hemen ardından ise aklına gelenlerle çekildi.

flatmates (larry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin