Uzun bir bolum 🧍♀️
Harry pazar sabahı mutfakta kahvaltı hazırlamakla uğraşırken merdivenlerden gelen adım sesleriyle başını çevirdi.
Louis'yi görmesiyle tekrar önüne döndü. Dün gece aniden öpmesini hatırlamamasını umuyordu. Onun için yeterince utanç vericiydi. Özellikle de ondan uzak durmaya çalışırken.
"Günaydın." Dedi Louis gerinerek.
Harry gözlerini kaçırıp sessizce mırıldandı, "Hm, Günaydın." Ve kasedeki yumurtaları çırpmaya devam etti.
"Ne yapıyorsun?" Diyip yanına geldi Louis.
Harry hatırlamadığını düşündü. Çünkü Louis hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu.
"Kahvaltı hazırlıyorum?" Dedi Harry kızdırdığı tavaya çırptığı yumurtaları dökerken.
Louis kalçasını tezgaha yaslayıp onun ocaktaki pişmek üzere olan peynirli omletle uğraşmasını izledi.
Harry hatırlamadığını düşünüyordu ancak Louis öpücüğü oldukça iyi hatırlıyordu. Yine de ikisini de zor duruma sokmamak için rol yapıyordu. Özellikle Harry'nin eski ev arkadaşıyla başına gelenlerden dolayı onu rahatsız hissettirmek istemiyordu.
Belki de şu an ona kızgındı, ev arkadaşı için ne düşünüyorsa aynısını onun için de düşünüyordu.
"Harold," dedi Louis aniden.
Harry ona dönüp sorgulayan gözlerle baktığında gözlerini kaçırdı,
"Dün saçma bir şey yapmadım değil mi?" Dedi emin olmak için.
Harry güldü, "Kaldırımın ortasına çocuk gibi oturup eve girmek istememen dışında, hayır."
Saklıyordu. Eğer o saklarsa Louis de saklardı.
"Oh, pekala. Eğer sana biraz çektirdiysem özür dilerim." Dedi Louis gülerek. Masaya ilerlerken Harry ona döndü.
"Bana yardım etsene tembel kirpi." Dedi Harry kaşlarını çatarak. Konuyu değiştirmeye çalışıyordu.
"Dün ben hazırladım bugün de sen hazırla." Dedi Louis sırıtarak.
"Tam bir odunsun seninle çıkacak kişiye acıyorum." Dedi Harry gözlerini devirerek.
Louis gözlerini kıstı, "Bir kere benimle çıkıyorsa her daim aç olduğumu ve fazlasıyla dağınık olduğumu bilmeli."
Harry sinirle güldü, "Açsın, dağınıksın zaten çocuk gibi şımarıksın da. İstersen altını da bağlasın."
"Ben onun altını bağlamayı tercih ederim." Harry ne demek istediğini anladığında gözlerini kocaman açıp Louis'ye tatlı kaşığını attı.
"Tanrım! Louis, iğrençsin!" Dedi gülerek.
Gülerek tatlı kaşığını yerden aldıktan sonra gözlerini devirdi, "Sen sordun ne yapacağımı sevgilimle. Ayrıca sanane benim sevgilimle ne yapacağımdan."
Harry gözlerini devirip alayla güldü, "Doğru ya haklısın. Banane ondan." Derken onun tabağını önüne koydu ve dağınık saçlarını karıştırdı.
"Git duş al bir ara. Clifford senden daha temiz. Eve asıl sen pire getireceksin." Dedi Harry gülerek.
"Temizim ben. Sen kendine bak Rapunzel." Dedi uzun saçlarını kast ederek.
Harry kendi tabağını alıp karşısına oturduğunda Louis ona döndü
"Bugün bir parti vermeyi düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flatmates (larry)
Hayran KurguHarry'nin yapabileceği en büyük hata, aptal bir parti çocuğu olan ev arkadaşından hamile kalmaktı. ★ mpreg ★ yazım yanlışı uyarısı #28 & #1 larry stylinson #1 larry #1 louistomlinson #1 harrystyles