"Şimdi görüşebilir miyim? Kendisi müsait mi?" Dedi Harry heyecanla. Bir yandan da masadan hızla kalkmış eşyalarını topluyordu."Şey, evet... Sana atacağım konuma gel tamam mı?" Harry ilkte başını sallasa da sonrasında onun bunu telefondan göremeyeceğini düşünüp onaylar şekilde mırıldandı ve hızla çantasını omzuna asıp kafeden çıktı.
Bu sırada ona hazırlanan kahvesini getirmek üzere olan Luke onu masadan kalkarken gördüğü için arkasından bakakalmıştı.
"Niall?" Dedi Harry orada olduğundan emin olmak için.
O "Evet?" Diye seslenince devam etti,
"Ayrı oda olacak mı?" Dedi kırık çıkan sesiyle. Son olaylardan sonra biriyle aynı odada kalmayı bırak evde bile kalmazdı, ancak mecburdu. Londra'da ev bulmak kolay değildi.
"Olacak Hazz, korkma. Ben konumu atıyorum gel sen." Dedi Niall ve telefonu kapattı.
Harry hızla ilerlerken bir yandan telefona bakıyor bir yandan da yolu kontrol ediyordu. Mesajlarına girip gelen konuma baktı. Pek uzak olmadığını ancak yağmur yağacağını hesaba katarak taksi çağırmayı ihmal etmedi.
Taksiye bindiğinde yağmur çoktan başlamıştı. Londra'nın gri ve kasvetli havası çoğu zaman ilhamı olsa da şu sıralar çizecek pek bir şey bulamadığı için, bulunduğu ortamda ya da gittiği yerde gerek davranışları gerekse görünüşüyle ilgisini çeken kişileri çiziyordu.
Derin bir nefes aldı. Yeni ev arkadaşı nasıl biri olacaktı acaba? Çok fazla titiz mi olurdu? Ya da fazla tembel? Belki de sadece tek odayı kiralamak isteyen biriydi.
Zihnini kurcalayan düşüncelerini taksinin hızlanan yağmura karşın, büyük iki katlı, Viktorya dönemine ait gibi duran bir evin önüne park etmesiyle bölündü.
Gözlerini kocaman açıp inerken etrafa baktı, etraftaki evler de iki katlıydı ancak pek bu ev gibi durmuyordu. Bu evde modern duruyordu ancak duruşundan eski bir ev olduğu oldukça belliydi.
Kalacağı kişinin vampir cadı veya kurt adam olduğunu düşünürken Niall evin arka bahçesinden ön bahçesine doğru onun yanına geliyordu.
"Harold! Gelsene!" Harry ona seslenen arkadaşına dönüp yanına ilerledi.
"Ev bu değil, di mi?" Dedi Harry şaşkınca.
"Hayır, bu." Dedi Niall.
Harry gözlerini kaçırdı. "Niall, bu evde büyücü veya vampir gibi bir şeyin oturmadığına emin misin?"
"En son hatırladığımda canım kan istemiyordu ama seni görünce fikrim değişti." Dedi bir ses.
Tabii ki bu Louis'di. Harry gözlerine inanamadı, Louis? O parti çocuğu böyle bir evde?
"Sen sormadan söyleyeyim, büyükannemin eviydi. Oldukça eski ama sağlam bir evdir. İçerisi modern merak etme, evde şamdanla gezmiyoruz ya da alt katımızda bir zindan ve ortaçağ işkenceleri yok."
Harry hangisine şaşırsa bilmiyordu. Louis denen çocuğun böyle bir yerde oturmasına mı? En sevdiği dönem olan Viktorya dönemine ait bir evde oturacağına mı? Yoksa bu daha dün memelerine kafasını gömecekmiş gibi bakan çocukla aynı evde kalacağına mı?
"Seninle mi kalacağım?" Dedi Harry kaşlarını çatarak.
"Beğenemedin mi güzellik?" Dedi Louis sırıtarak.
Niall gözlerini devirdi. Louis'yi hangi arkadaşıyla tanıştırsa flört ediyorlar sonra işi yatakta bitiriyorlardı.
Gözlerini devirdi Harry, "Seninle kalacağıma çöplükte yaşarım daha iyi."
Louis'nin de Harry'nin onunla kalmasını istemesi büyük ihtimalle bu yüzdendi.
"İyi, orada iyi şanslar sana, hadi İrlandalı içeriye gireli-"
"Tamam tamam!" Dedi Harry hızla. Gelen teklifi elinin tersiyle itemezdi sonuçta. Kaç gündür kalacak yer arıyordu ayrıca.
Louis sırıtarak ona döndü. "Pekala, sen içeriye bir bak istersen, Zayn orada olmalı sana evi gezdirsin. Biz Niall ile bahçedeyiz. Beğenirsen şartları konuşuruz" Dedi.
Harry başını salladı ve verandaya çıkan merdivenleri hızla çıkarak kapıyı çaldı. Zayn açtığında onunla konuşarak içeriye girdi ve Niall onlar girer girmez Louis'ye döndü.
"Onu sikmek istediğini bu kadar belli etme en azından." Dedi Niall sinirle.
Louis gözlerini devirdi. "Her arkadaşını veya arkadaşımı sikmiyorum, Zayn ile yattım mı?" Bir yandan da cebindeki sigara paketinden bir dal çıkarıp dudaklarına yerleştirdi. Niall gözlerini devirdi.
"O senin çocukluk arkadaşın olduğu için olabilir mi!? Harry de benim çocukluk arkadaşım. Zahmet olacak ama, onunla da yatma!" Bu sırada Louis sigarasını yakmış, ondan bir nefes çekmişti. Gözlerini devirerek Niall'a döndü. "Buna niye sen karar veriyorsu-"
"Çünkü Harry tek gecelik ilişki insanı değil Louis. O duygularıyla hareket eder. Hayatında yaptığı bütün seksleri sevgilileri ileydi." Dedi Niall.
"Bunu bildiğine göre send-"
"Hayır gerizekalı! En yakın arkadaşım olduğu için biliyorum!"
Louis gözlerini devirdi ve içindeki zehri üfledi. Harry ile sadece eğleniyordu. Onun gibi çocuklar zaten pek tipi değildi. "Merak etme, yatmam o çok sevgili arkadaşınla." Dedi ve sigarasını yere atıp üzerine Vans ayakkabılarıyla hafifçe basarak söndürdü.
Niall gözlerini devirip verandaya çıkan merdivenlere doğru yönelince o da onun peşinden gitti.
cok uykm vr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flatmates (larry)
FanfictionHarry'nin yapabileceği en büyük hata, aptal bir parti çocuğu olan ev arkadaşından hamile kalmaktı. ★ mpreg ★ yazım yanlışı uyarısı #28 & #1 larry stylinson #1 larry #1 louistomlinson #1 harrystyles