Birkaç saat önce.
Louis'nin yemekte pek keyfi yoktu. Harry'nin mesajını gördüğünde kendisini kötü hissetmişti ancak onun sorun etmediğini görünce bu konuyu hiç açmadan devam etmişti.
Şimdi ise o Michael ile bir randevudaydı ve batırdığını hissediyor gibiydi. Pekala, öncelikle bir ilişki, bağlanmak gibi kavramları istemiyordu. Ancak ondan çocuklarının olması zaten Harry'e bir derece bağlanmasını sağlamıştı.
Onunla çıkmak ve beraber olmak istemese bile onun etrafında olmasını istemesi ve bunun hoşuna gitmesi normal miydi?
Galiba biraz fazla bira içmişti.
"Louis?" Dedi Zayn. Niall ile bir gece önceki futbol maçı hakkında konuşuyorlardı ancak şimdi nasıl olduysa Zayn'in dikkati Louis'ye yönelmişti. Yoksa sesli mi düşünmüştü?
"Hm?" Dedi Louis mırıldanarak.
"Sen iyi misin? Yemeğe gidelim derken oldukça hevesliydin oysa ki."
Louis cevap vermeden başını salladığında Niall konuşmaya başladı,
"Acaba Harry şu an ne yapıyordur?"
Zayn gözlerini devirerek Niall'a döndü.
"Niall, Harry'nin özel hayatından sence de biraz elini çekmen gerekmiyor mu?"
Niall kaşlarını çattı. "Hayır? Çünkü abisi Carlos, aynı zamanda yakın arkadaşım. Onu bana emanet etti ve ben de görevimi yerine getiriyorum."
"Onun hayatına müdahale ederek mi?" Dedi Zayn.
"Hayır, ona doğru kararlar vermesinde yardımcı olmaya çalışarak."
Louis gözlerini devirdi. "Belki de kararı bir kez olsun Harry'e bırakmalısın."
Niall gözlerini devirdi ve bu sefer hafiften bağırarak konuştu. Şimdiden çakırkeyif olduğu belliydi. "Hah! Evet, en son kararı ona bıraktığımda zamparanın biriyle birlikte olup çoğaldı!"
Louis gözlerini devirdi ve bira kutusunu alıp ayağa kalktı. "Ben işemeye gidiyorum. Bu İrlandalı'nın bağırmasını dinleyemem."
Zayn tam anlamıyla arada kalmış, ikisine bakıyordu. Ancak sevgilisinin araması ile mecburen masadan kalkmış Niall'a o gelene kadar saçma bir şey yapmamasını söyleyip uzaklaşmıştı.
Niall bazen alkollüyken kontrol altına alınamaz oluyordu, Louis ise tam bir çocuğa dönüşüyordu ki bu yüzden Zayn hep onları toplayıp eve götüren arkadaş rolündeydi.
Niall tabii ki Zayn gelene kadar saçma bir şey yapmamıştı... Ta ki telefonunu çıkarıp kaosa sebep olacak bir şeyler yapana kadar.
Günümüz.
Louis zaten akşamdan kalmaydı, şimdi bir de beyninde korkunç zil sesi çalıyordu.
Kapıyı kim çalıyorsa alacaklı gibiydi. Hatta bu kişi Harry'i bile üst kattan uyandırmıştı. Harry merdivenlerdeyken Louis sinirle kalktı.
"Sikeceğim artık!"
Uyku halde birkaç küfür savururken holde ilerledi. Bu sırada Harry gözlerini açık tutup zar zor inmişti merdivenlerden.
"Kim olabilir?" Dedi Harry uykulu sesiyle.
Louis sinirle kapıya ilerledi. "Kimse umarım önemli bir şeydir." Ve kapıyı açması ile yumruğu yemesi bir olmuştu.
Louis yediği yumruk ile gerilerken ondan oldukça iri ve biraz da uzun boylu olan adam onu yakalarından tutmuş ve duvara yapıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flatmates (larry)
FanfictionHarry'nin yapabileceği en büyük hata, aptal bir parti çocuğu olan ev arkadaşından hamile kalmaktı. ★ mpreg ★ yazım yanlışı uyarısı #28 & #1 larry stylinson #1 larry #1 louistomlinson #1 harrystyles