11.Bölüm

4.4K 380 72
                                    

Luhan yerinde zıplamaya devam ederken Sehun odadaki banyoyu işaret etti. Luhan zıplamaya devam edince Luhan'ı hızla kucaklayıp banyoya koştu. Luhan'ın pantolonunu indirip bakışlarını kaçırdı ve klozete oturttu. Luhan tuvaletini yaparken sanki dünyanın en mutlu insanıymış gibi gülümsüyordu.

"Bitti." Luhan sevimli bir ses tonuyla konuşup Sehun'a baktı.

"O zaman altını sil." Luhan ona bakmaya devam edince gözlerini irileştirdi.

"Bunu asla yapmam." Luhan'ın bakışları daha da baygınlaşınca Sehun Luhan'ı ellerini tutup omuzlarına koydu. Luhan'a söverek altını yıkarken Luhan düşen kafasını Sehun'un omzuna yasladı. Gözlerini açıp durgunca bakarken bakarken Sehun Luhan'a baktı.

"Bir oyuncuya ihtiyacım vardı baş belasına değil." Luhan bir iç çekip gözlerini yumdu.

"Buraya gel seni koca bebek. Aslında ne kadar koca olduğun tartışılır." Luhan'ın pantolonunu çekip yere oturttu. Ellerini yıkayıp yerde araba sürüyormuş gibi yapan Luhan'ı kucağına aldı. Luhan'ı yatağa bırakıp pijamaları giydirmek için kıyafetleri çıkardığında Luhan sevimlice kıkırdayıp kaçmaya çalıştı.

"Luhan rahat dur giydiremiyorum." Luhan kaçmaya çalışırken Sehun ayak bileğini kavradı.

"Rahat dur."

"Giyinmek istemiyoruuum" Sehun sinirlerini yatıştırmaya çalışırken Luhan tekrar kıvranınca Sehun küçük olanın kollarını sıkıca kavradı.

"Yeter rahat dur diyorum!" Sehun Luhan'a bağırırken Luhan'ın kollarını sıkıp sarsıyordu. Luhan'ın gözlerine baktığında parlak olan gözlerin yaşlarla daha fazla dolduğunu fark etti. Gözlerini devirince Luhan bebek gibi bağırarak ağlamaya başladı.

"Hunniş beni sevmiyor!" Sehun rahatlıkla giydirip Luhan'ı kucağına çekti.

"Hunnişin seni sevmesi için uslu çocuk ol." Sehun sıktığı kolları okşarken konuştu. Luhan burnunu boyuna sürtünce Luhan'ın kollarını tutup hafiften uzaklaştırdı.

"Şöyle bir dur Hunnie sana baksın." Sehun Luhan'a bilerek giydirdiği pijamalara baktı. Kısa şorta bakıp oradan da bacaklara bakıp sırıttı. Ellerini bacaklara koyup hafifçe gezdirdi. Luhan'ın yüzünde her şeyden habersiz bir sırıtma vardı.

"Gıdıklamaca mı oynuyoruz?" Gözleri kısılana kadar gülümsedi. Sehun işaret parmağı ile Luhan'ın omzunu ittirince Luhan sarhoşluğun verdiği etkiyle kendini yatağa bıraktı. Sehun bacağı okşarken biraz daha yukarlara çıkıp Luhan'ın üzerine eğildi. Luhan yorgunluktan dolayı yavaş yavaş gözlerini açıp kapatırken kalçasını sıkan el yüzünden ağzından bir inilti kaçırmıştı. Sehun uzun parmaklarını şortun al kısmından sokup Luhan'ın boynuna öpücükler bıraktı. Luhan kendini daha çok Sehun'a ittirirken Sehun tuhaf hissetti. Şuan onun bu halinden faydalanıyordu ve Luhan daha fazla inlemeye devam ederse onu ellemek ve öpmekten daha fazlasını yapacaktı. Luhan'ın boynuna sesli sesli öpücükler bıraktı ve kalçayı daha sert sıktı.

"İstiyor musun? Hmm? Luhan?" Başını kaldırıp uyuyan miniğe baktığında sırıttı ve ellerini vücuttan çekti. Luhan bacaklarını Sehun'un üstüne atıp ağzını şapırdattı.

"Sevimli sürtük." Alayla sırıtıp ellerini bacaklara koyup hafifçe bacak aralarını okşadı. Başını eğdi.

"Siktir!" Hangi ara oluştuğunu fark etmediği çadırı git gide canını yakarken telefonuna baktı. Eunhye'yi aramak için saat çok geçti. Elleri aklına gelince bu düşünceyi de yok etti. Eli hiç bir zaman işe yaramıyordu. Bakışları yatakta uyuyan Luhan'a baktı ve Luhan'ı baştan sona yavaşça süzdü. Gözleri bacaklara takılınca penisini tutup sıktı ve boğazından boğuk bir inleme kaçtı. Luhan'ın bacaklarını aralayıp ince şort yüzünden Luhan'ın sıcaklığını hissederek deliği okşadı. Luhan uyumasına rağmen zevk almış olacak ki kalçalarını oynatıp mırıldandı. Sehun Luhan'ı kucağına oturtup sırtı kendi göğsüne dayadı. Luhan'ın başı arkaya doğru düşüp Sehun'un omzuğunu bulduğunda Sehun kalçaları tutup sürtünüyordu. Kalça aralarına sürtünürken başını yana çevirip boyuna öpücükler bıraktı. Sehun sanki Luhan'ın içine giriyormuş gibi hoplattı.

"Imhh...çok darsın bebeğim." Gözlerini kapatıp kendini Luhan'ın içine giriyormuş gibi hayal etmesiyle boxerını ıslatması bir olmuştu. Kucağında melek gibi uyuyan Luhan'a baktığında azıcık olsa da utanmıştı ama zevki daha önemliydi. Luhan'ı yatırıp üstünü örttü. Sanki az önce olanları yapan o değilmiş gibi havalı bir şekilde elleriyle saçlarını arkaya doğru taradı. Luhan'ın yanına kıvrılınca Luhan Sehun'a daha fazla yaklaşınca burnu Sehun'unkine deyiyordu. Elini Sehun'un beline atınca Sehun derince nefes aldı.

"Resmen gel beni becer diyor." Gözlerini devirip Luhan'a arkasını döndü.

"Wufan..." Sehun kısık seste mırıldanan Luhan'ın dediğini duyduğunda hafifçe kaşları çatıldı.

-BuingBuing.

Not Game.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin