27.Bölüm

4.5K 315 141
                                    

Sehun homurdanarak Luhan'a baktı.

"Şunun sesini açma."

"Seni duyamıyorum!" Luhan bağırarak konuştu.

"O sesi o kadar açarsan duyamaman gayet normal!" Luhan şarkının sesini kıstığında Sehun sanki bağırıyor gibi gözüktü.

"Niye bağırıyorsun ki şimdi?" Luhan dolu gözlerini kırpıştırdığında Sehun gözlerini devirip yola odaklandı.

"Hamilelik testi yaptırdın mı?"

"Huh?"

"Bu hormonlar normal değil. Benden hamile kalmış olmalısın."
"Senden olduğumu nereden biliyorsun? Belki Wufa-"

"Xiao Luhan!" Sehun sinirle elini direksiyona vurduğunda Luhan gözlerini irileştirip yerinden sıçradı. Sehun kaşlarını çatarak yola odaklandığında Luhan rahatsızlıkla yerinde kıpırdadı.

"Sehun?" Luhan nazikçe seslendi. Sehun cevap vermediğinde elini Sehun'un koluna koydu.

"Sehun-ah~ Hunnie? Hun?"

"Ne var?!"

"Kızdın mı?"

"Elini çek Luhan." Sehun tıslayarak konuştuğunda Luhan Sehun'a uzanıp yanağına öpücük kondurdu. Geri arkasına yaslandığında Sehun'un belli bellirsiz gülümsediğini gördü.

*

"Luhan sakın yanımdan ayrılma." Sehun Luhan'ın bileğini tutup kulağına eğilerek fısıldadı. Luhan kafasını sallayarak onayladı.

"Su içip geleceğim."

"Tamam bebeğim." Luhan önden yürürken Sehun'un gözleri kalçaya takıldı. Alayla sırıtıp Luhan'a yetişti. Kalçasına vurup ensesine doğru konuştu.

"Kıvırtma."

Luhan kıkırdayıp bilerek daha çok salladığında Sehun arkasından alt dudağını ısırıp gülümsedi.

"Sürtük şey." Ofisinin kapısını araladı. Odasını temizleyen kadına kısa süre bakıp koltuğa oturdu. Gözleri kısa etekte takılınca öksürerek boğazını temizledi.

"Siz çıkabilirsiniz."

"Sehun bey, işim bittikten sonra her zamanki gibi birlikte-"

"Hayır...Şimdi çık lütfen." Luhan'ın görüp kıskanmaması için kadını kibarca odadan kovdu.

*

Luhan elindeki kahve bardakları ile ilerlerken etraftaki bir iki çalışana sorarak Sehun'un odasını buldu.

"Hunnie bak ne geti-" Luhan gördüğü görüntüyle yutkundu. Bu manzara...

Kesinlikle mükemmeldi! Tanrım bacak bacak üstüne atmış ve elindeki kâğıtları inceleyen bir Oh Sehun. Bu görüntüyle bile kendinden geçebilirdi. Gözleri Sehun'un yapılı saçlarına ve şekilli kaşlarına takıldı. Odada hafifçe onun pahalı parfümünün kokusu yayılırken gülümsedi.(Bahsettiğim Sehun medyadaki *-*)

Kapıyı kapatıp Sehun'un masasına ilerledi. Sehun kağıtlardan başını kaldırıp gülümsedi.

"Geldin mi bebeğim?"

"Hayır." Luhan alayla cevaplayınca Sehun Luhan'ın belini tutup eğilmesini sağlayarak dudaklarına öpücük kondurdu. Sehun dilini devreye sokmak için çıkardığında Luhan geri çekildi.

"Kahve getirdim." Luhan masaya kahveyi koyacağı sıra Sehun kahveyi aldı.

"Senin gibi sakar biri benim masama yaklaşmamalı." Sehun kahve bardaklarını masaya koyarken konuştu.

Not Game.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin