6.Bölüm

5.3K 447 106
                                    

Sehun Luhan'ı odaya itekleyeceği sıra Luhan Bay Oh'a iyi geceler dilemek için odasına girdi. Geri dönünce Sehun tekrar iteklemeye başladı.

"Niye ittirip duruyorsun?" Diye sitem etti Luhan. Sehun bıkkınlıkla nefesini bırakıp Luhan'ın bacaklarını tutup omzuna aldı.

"Her zaman bu kadar çok konuşur musun sen?" Luhan'ı odaya kadar taşıyıp yatağa bıraktı ve elini Luhan'ın tişörtünün eteklerine götürdü. Çıkaracağı sıra Luhan tişörtündeki eli tuttu.

"S-Sehun!" Sehun gözlerini devirdi.

"Yorgunsun diye seni giydirecektim ama istemiyorsan sen bilirsin." Omuz silkti.

"Evlendikten sonra her yerini göreceğim zaten." Alayla sırıtınca Luhan hafifçe Sehun'a vurdu.

"Sakin ol bambi zaten benim bir sevgilim var ve korkma benimle evlenmeyeceksin." Sehun tişörtünü çıkardı.

"Sehun?"

"Yine ne var?!"

"O-Onu niye çıkardın?" Luhan vücuda bakmamak için Sehun'un elindeki tişörte baktı.

"Tişörtle mi yatmamı bekliyordun." Pantolonunu da indirirken Luhan yorganı sıkıp gözlerini yumdu.

"Gidip odandan alsana be adam!"

"Üşeniyorum." Yatağa atlayınca Luhan biraz köşeye çekildi. Sehun yarı çıplak bir şekilde uzanırken Luhan Sehun'a yaklaşıp altındaki yorganı onun üstüne örtmek için çekmeye çalıştı. Sehun Luhan'ın çekmeye çalışırken mimiklerini izliyor arada istemsizce gülüyordu.

"Çok mi komik?!" Sehun beli tutup kendi üzerine kolaylıkla çekince Luhan Sehun'un üstündeyken yutkundu. Sehun bacakları tutup ayırdı ve belinden aşağı sarkıttı. Luhan uzaklaşmasın diye sıkıca sarılmıştı.

"Yorgana gerek yok. Sen üstümü örtünce ısındım."

"Sehun bırak beni." Luhan sinirle tısladı. Sehun daha sıkı tutunca Luhan eğilip Sehun'un boynunu ısırırken Sehun Luhan'ın ensesini tutup kendine daha çok bastırdı ve kapıdan duyduğu seslerle tam zamanlamayı bekledi. Annesi kapıyı çalıp içeri girdiği an yüksek sesle inledi.

"Ahh...devam et bebeğim." Luhan kalkmak için atak yaparken enseyi daha sıkı tuttu ve alt dudağını ısırdı. Annesi gözlerini büyüttü.

"Çok özür diliyorum. Siz devam edin." Kıkırdayarak kapıyı kapattığında Sehun Luhan'ı bıraktığı an Luhan Sehun'a tokat attı.

"Yanlış anladı!" Sehun'un aniden kaşları çatıldı ve üstündeki Luhan'ı yana itip hızla altına aldı. Luhan ikinci bir tokat için elini kaldırınca Sehun bileği havada yakalayıp, çatık kaşları ile bakmayı sürdürdü.

"Bana bak. Bana vuramazsın anladın mı? Ne yaparsam yapayım vuramazsın!"

"Öyle bir kural yok Oh Sehun." Elini çekmeye çalışınca Luhan'ın ince bileğini daha sıkı tuttu. Luhan acı yüzünden yüzünü buruşturdu. Bakışları iyice keskinleşirken Luhan kesinlikle Sehun'un bu halini korkutucu bulmuştu.

"Canımı yakıyorsun." Sehun elindeki bileği sanki kırmak istercesine sıkıyordu.

"Bir daha vuracak mısın?" Luhan hızla başını hayır anlamında salladı. Sehun bileği bıraktığında Luhan kızaran bileğini ovuşturdu.

"Hem böyle daha iyi oldu. Bizden şüphelenmezler artık. Bir ara babamın duyacağı kadar sesli inle." Luhan'ın yanakları tıpkı bileği gibi kızarmaya başlayınca bakışlarını kaçırdı. Sehun Luhan'ın tişörtünü çıkarınca Luhan hızla elleri ile vücudunu gizledi.

"N-Niye çıkardın tişörtümü?" Sehun elini bele koyup baş parmağı ile okşadı.

"Korkma bir şey yapmayacağım. Annem gece biz uyuduktan sonra gelip resmimizi çekecek." Luhan gözlerini kırpıştırarak anlamadığını belirtirken Sehun açıkladı.

"Annem her zaman sevgilimle uyuduğum zaman resmimi çekmek istediğini söyleyip hayal ederdi. Kesin bugün onu yapacak ve şuan bizim yaptığımızı düşünüyor. Giyinik olursan şüphelenir." Luhan reddedecekti ama annesinin hep bunu hayal ettiğini öğrenince karşı gelmeyip kendi pantolonunu çıkardı. Sehun gülümsedi.

"Hadi şimdi de annemin hayalinden önceki kısmı gerçekleştirelim."

Sehun Luhan'ın kollarını tutup, burnunu huylandıracak şekilde boyuna sürttü. Luhan sevimlice kıkırdadı.

"Sehun-ah gıdıklanıyorum~" Sehun beli tutup hafifçe kaldırarak kendine bastırdı. Öpücükler kondurmaya başlayınca Luhan kahkahalarının arasından çığlık attı ve Sehun'un ellerinden kendi ellerini kurtarıp saçlara daldırdı ve gülümsedi. Sehun kokuyu içine çekerken Luhan uzaklaşsın diye ellerinin arasındaki saçı çekiştirince Sehun Luhan'ın boynunu dişledi. Luhan acıyla çığlık attı. Sehun ısırdığı yeri emerken Luhan alt dudağını dişledi. Aklına gelen görüntülerle gözleri doldu.

Wufan'ın onun istemediği halde ona dokunması...

Kıyafetlerini hırçın bir şekilde açarken ki korkunç görünüşü...

Onu korkutucak sözler...

Luhan hıçkırınca Sehun başını kaldırıp Luhan'a baktı. Luhan'ın ağladığını fark edince ellerini çekti.

"L-Luhan bak sadece şakalaşıyoruz."

"B-Ben *hıgk* i-istemedim."

"Tamam dokunmuyorum." Sehun ellerini kaldırdı.

"B-Bana d-dokundu." Sehun tek kaşını kaldırdı.

"Kim?" Luhan yüzünü koluyla gizleyip hıçkırdı.

"Kim dedim Luhan?!" Sesini yükseltince Luhan'ın hıçkırması şiddetlendi. Sehun Luhan'ın yüzündeki kolları tuttu ve çekti. Luhan'ı kolaylıkla kucağına aldı. Luhan bir bebeği anımsatacak şekilde hıçkırırken Sehun Luhan'ın saçlarını arkaya doğru taradı.

"Shh...ağlama Luhan." Sehun Luhan'ın yanaklarındaki yaşları silip saçları okşadı.

"Neyin var?" Luhan Sehun'a sıkıca sarıldı. Sehun birini nasıl teselli edeceğini bilmediği için bir gün internetten araştırmayı kendine not etti. Luhan'ın hıçkırıkları kesilince Sehun boğazını temizledi.

"Şimdi bana ne olduğunu anlat." Sehun Luhan'dan ses gelmeyince eğilip yüzüne baktı. Yanağı Sehun'un göğsüne dayalıyken uyuya kalmıştı. Sehun istemsizce gülümsedi. Luhan'ı yatağa yatırıp telefonunu aldı.

"En kısa zamanda sana ihtiyacım olacak Eunhye." Mesajı yollayıp, yanındaki Luhan'a baktı. Her zaman yanında olmayacaktı. O yüzden sevgilisine ihtiyacı vardı.

"Duruma göre bakarız ama şunu bil ona bakıcılık yapmayacağım." Mesajı okurken hafifçe kaşları çatıldı. Babasına 'ona' diye hitap etmesini sevmemişti.

"İyi geceler bebeğim." Cevabı beklemeden Luhan'ın yanına yatıp onun yüzüne doğru döndü.

O, babasına bakmaktan şikayetçi değildi. Elleri Luhan'ın saçlarını okşamak için kalktığında geri indirdi. Luhan uykusunda sevimlice mırıldandı. Sehun'un kolunun altına girip ağzını şapırdatınca Sehun başını eğip ona sokulan Luhan'a baktı. Kollarını ona doladığında küçücük kalmıştı. Bu his hoşuna gidince gülümseyip gözlerini yumdu. Uykuya dalmadan önce tek duyduğu ses kapının gıcırtı sesiydi.

Annesi içeri habersizce girdiğini sanıp ajan edasıyla gizli gizli yürüdü. İkiliye bakıp gülümsedi ve bu anı kamerası ile ölümsüzleştirdi.

-BuingBuing.

Not Game.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin