Sehun Luhan'ın donmuş suratına baktı.
"Bir sorun mu var?" Luhan başını hayır anlamında salladı. Sehun'un sorunları ona yeterdi. Kendi sorunları ile meşgul etmek istemiyordu. Luhan'ın telefonu çalınca Luhan ekrana bakıp ağlamamak için dudaklarını birbirine bastırdı. Sehun yola odaklanırken Luhan'ın elindeki telefona baktı.
"Açsana çok ısrarlı çaldırıyor."
"O-Oh! Gerek yok." Luhan telefona bakarken konuştu. Sehun umursamadan önüne döndü. Telefon hala çalmaya devam ederken Luhan aramayı reddetti.
Eve vardıklarında Luhan Sehun ile en ufak göz teması kurmadan Bay Oh'un odasına girdi. Bay Oh, Luhan'ı görünce gülümsedi.
"Benim Lu'm gelmiş." Luhan kıkırdayıp Bay Oh'a sarılınca Sehun ikiliye bakıp Luhan'ın tişörtünün arkasını tutup çekti. Elini omuza attı.
"Hey! O benim Lu'm baba." Luhan'a bakıp alayla sırıttı. Bay Oh, Luhan'dan ayrıldığından beri şaşkınca Luhan'a baktı.
"Bir şey mi oldu baba?"
"Luhan titriyor." Sehun Luhan'ı süzüp titreyen eline baktı. Luhan'ın kollarını tuttu. Bu kadar titrediğini nasıl fark etmemişti?
"Hayatım iyi misin?" Elini sanki ilgileniyormuş gibi Luhan'ın bedeninde gezdirdi. Luhan elleri itekledi.
"İ-İyiyim." Luhan hızla odaya koştuğunda Sehun arkasından bakıp koltuğa oturdu.
"Sehun! İyi gözükmüyordu."
"İyiyim diyorsa iyidir." Omuz silkti. Bay Oh doğrulmaya çalışırken Sehun endişeyle ayağa kalktı.
"Baba bir şey mi oldu?"
"Tekerlekli sandalyeyi getir."
"Baba-"
"Sandelyeyi getir! Gelinimin yanına gideceğim." Sehun gülmemek için yanağının içini dişliyordu.
"Gelinim mi?"
"Ne yoksa o mu baskın?" Sehun kahkaha attı.
"Luhan'ın boynundaki izden kimin üstte olduğu anlaşılıyor." Dedi Bay Oh sırıtarak.
"Yüzü zaten herşeyi ele veriyor. Her neyse sen yat ben bakarım." Bay Oh başını salladı. Sehun gülümseyip merdivenlerden çıkarken odada bir şey düşme sesi duyunca hızla koşarak merdivenleri çıktı. Kapıyı açıp cam kırıklarının içinde oturan Luhan'a baktı.
"Luhan!" Luhan arkasını dönüp ona doğru gelen Sehun'a baktı.
"B-ben çok özür dilerim. Kırmak istemedi-" Sehun ona ellerini uzatınca kollarıyla kendini korumak için siper etti. Sehun kolları itekleyip Luhan'ın koltuk altlarından tutup camların içinden çekip kucağına aldı.
"Bak ne yapmışsın." Luhan Sehun'un kucağındayken yerdeki cam kırıklarına baktı.
"Özür dilerim." Sehun küçük bir çocuğa vurur gibi Luhan'ın poposuna vurdu.
"O değil seni aptal!" Kapriden gözüken bacaklara baktı.
"Hep kesmişsin." Luhan bacaklarına bakıp başını eğerken Sehun Luhan'ı yatağa yatırıp düğmeyi açtı. İndirmek için kenarları tuttuğunda Luhan Sehun'un elini tuttu.
"Yapma."
"Bacaklarındaki kesiğe bakacağım." Luhan ellerini çekip, Sehun'a yardım etmek için hafifçe kalçalarını kaldırdı. Sehun kapriyi çıkarıp odadan çıkıp pamuk ve su getirdi. Luhan gözleri kapalı yatakta yatarken kapıyı kapatarak içeri geçti.