20.Bölüm |M|

8K 359 140
                                    

Normalde ficin başına not bırakmak ama medyaya bakacaklar için önemli. Medyayı açacağınızda kulaklık takın ndksks Smut kısmı ile çok iyi gidiyor. Bahsettiğim küçük ayıplı bir ses. Bunu da size hediye edip gideyim~
*
Sehun, Wufan'a tekme attı. Wufan geriye doğru yalpalandı. Sehun arabaya binip, Wufan'a orta parmağını gösterip öpücük yolladı. Arabayı çalıştırıp sırıttı. Luhan, camdan Wufan'a bakarken Sehun çeneyi tutup önüne döndürdü. Sehun hızla arabayı kullanırken Luhan, Sehun'a bakıyordu.

Sehun kısa sürede arabayı park etti. Luhan'ın elini tutup otele sokunca görevli Sehun'u gördü ve hemen saygıyla eğildi. İkilinin ellerine baktı.

"Her zamanki odamı efendim?"

"Hayır, iki oda yan yana olsun." Görevli başıyla onaylayıp kartları uzattı.

Luhan'ın elini tutup, odasına çıkarttı. Kapının kilidini açıp Luhan'ı içeri bırakana kadar elini bırakmadı. Luhan'ın saçlarını karıştırıp gülümsedi.

"Sorun çıkarsa yan odadayım ufaklık." El sallayıp kapıyı çekti ve koridoru kontrol edip kimsenin olmadığına kanaat getirip kendi odasına girdi. Kendini yatağa atıp, gözlerini yumdu.

*

Luhan banyodan çıkıp odaya ilerlediğinde hatasını fark etmesiyle avucunun içini alnına vurdu. Kıyafeti yokken banyo yapmıştı ve kıyafetleri fazlasıyla kirli olduğu için banyodayken yıkamıştı. Odanın içinde dolaşıp ne yapacağını düşünürken ayağa kalktı. Odasının kapısını kapatıp, yana dönüp Sehun'un kapısını tıklattı ve bornozun şapkasını örttü. Sehun kapıyı açıp bakışlarını aşağı indirip, gözlerini kırpıştırarak ona bakan Luhan'a baktı.

"Luhan burada ne yapıyorsunuz?" Luhan'ı inceleyip koridora baktı ve hızla çekti.

"Hem de bornozla?" Sehun tek kaşını kaldırdığında Luhan bornozunun uçlarını tutup daha çok birleştirdi.

"Sehun-ah, benim kıyafetlerim yok."

"Ve sende banyo yaptın." Sehun yatağa oturup ayakta duran Luhan'ı süzdü.

"Ne yapmamı istiyorsun? Bende kıyafet getirmedim." Luhan başını eğdi. Haklıydı.

"Hadi odana dön." Luhan başını salladı. Sehun kapıyı açtı. Luhan, odasına gidip kapısına bakarken Sehun ellerini göğsünün altında birleştirdi.

"Kapıyı açacak mısın?"

"Sehun..."

"Kartı unuttun değil mi?" Luhan başını salladığında Sehun gözlerini devirip içeri geçti. Luhan başını eğince Sehun odadan bağırdı.

"Gelecek misin yoksa bornozla koridorda dikilmeye devam mı edeceksin?" Luhan aniden sırıtıp, odaya girdi ve kapıyı kapattı. Sehun hemen dibinde bitince başını kaldırıp Sehun'a baktı.

"Daha ne kadar o bornozla kalacaksın?" Luhan bornozunu daha sıkı tutunca Sehun bornozdaki elleri itip kendi tişörtünü çıkarttı. Luhan Sehun'a bakmamak için bakışlarını etrafta gezdiriyordu. Luhan'ın bornozunu omuzlardan kaydırıp yer ile buluştu. Sehun'un kaşları çatılınca Luhan ne olduğunu anlamadı. Sehun Luhan'ın kalçasının hemen altına gelen tişörtü giydirip yatağa çekiştirdi. Luhan'ı yatağa yatırıp parmaklarını boyunda gezdirdi. Luhan sıkıca gözlerini yumarak başka şeyler düşünmeye çalıştı.

Not Game.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin