14.Bölüm

4.7K 395 96
                                    

Luhan banyoda duyduğu seslerle daha fazla dayanamadı. Ayağa kalkıp, kapıyı yavaşça tıklattı.

"Sehun-ah iyi misin?" Luhan, Sehun'un acıyla inleme sesini duyunca telaşlanıp kapı kolunu zorladı. Kilitli olduğunu anlayınca ilkine göre biraz daha sert tıklattı.

"S-Sehun sesin iyi gelmiyor." Luhan, Sehun'un son kez bağırdığını duyunca kapıya yaslandı. Luhan hafifçe yere çöküp alnını kapıya yasladı. Nefes seslerini duyunca yavaşça gözlerini kapattı.

Sehun duşunu alıp beline havluyu dolayıp saç havlusunu geniş omuzuna attı. Islak saçlarını karıştırıp, kapıdaki anahtarı çevirip kilidi açtı. Kapıyı açtığında ayaklarına düşen Luhan'a bakıp tek kaşını kaldırdı.

"Luhan?" Luhan'dan cevap gelmeyince eğilip koltuk altlarından kavradı ve Luhan'ı kucağına alınca sırıttı.

"Tanrım...hiçbir şeyden haberi olmayan masum bir çocuk yüzünden tahrik oluyorum." (Sen onu birde smut sahnesi de gör.)

Luhan'ı odasına götürüp, minik bedeni yatağa yatırdı. Luhan'ın yanına uzanıp, saçları okşarken gözlerini alamadığı sevimli surata odaklandı. Sehun alayla sırıttı. Şuan yaptığı bir saçmalıktan ibaretti.

Oynadıkları oyun en sonunda bitecekti. Luhan, Kris'e sadece kızgındı. Onu affedip gideceğini biliyordu. Hem onun bir sevgilisi vardı. Yani ona sevgili olmak denirse.

Kalkacağı sıra belinde hissettiği elleri tuttu. İttirince bu sefer kalkmasına üstündeki bacak engel oldu. Sehun elini bacağa koyup sinirle iteceği sıra Luhan başını göğüse yaklaştırdı.

"Cidden! Becerilmek felan mı istiyorsun?!" Sinirle kalkıp Luhan'ın üstüne çıkınca Luhan gözlerini aralayıp Sehun'a baktı.

"Üstümde ne yapıyorsun?" Luhan uykulu sesi ile mırıldandı. Aslında tam olarak onu becermeyi düşünüyordu ta ki sevimli yüzü görene kadar.

"Pijamanı giydirecektim." Luhan gülümseyince gözlerini devirdi.

"Cidden tanımadığın birini yatağına alı seni giydirmesine izin verecek kadar saf mısın?" Luhan gelen soruyla afalladı.

"B-Ben sadece sana güvendiği-" Sehun'un alayla gülmesiyle lafı kesildi.

"Hadi ama dürüst ol. Yoksa sende mi istiyorsun?" Çarpık bir şekilde sırıtırken elini bedende dolaştırdı.

Onu korkutmalıydı. Kendinden uzaklaştırmalıydı. Yoksa en sonunda üzülen kendisi olacaktı. Yakın olmamalıydılar. Çünkü bu oyunun sonunda bitecek ve Luhan gidecekti.

Luhan, Sehun'un dokunuşuyla rahatsızca kıpırdandı. Bu dokunuşlar diğerlerine göre çok tuhaftı. Luhan bacaklarına inen eli tuttu.

"Sehun n-neden böyle davranıyorsun?"

"Nasıl davranıyorum?" Luhan'ın baldırlarını okşarken yüzüne yaklaştı.

"B-Böyle." Luhan yüzüne yaklaşan Sehun'u itekledi ve hızla ayağa kalkıp, kapıyı işaret etti.

"Çık."

"Beni kendi evimden mi kovuyorsun?" Sehun sırıtınca Luhan arkasını dondu.

"İyi ben giderim." Sehun ayağa kalkıp çevik bir hareketle Luhan'ın belini kavradı. Luhan'ı duvara yapıştırıp yüzüne yaklaştı.

"Yoksa davranışlarımdan rahatsız mı oldun?"

"Evet." Luhan hiç düşünmeden cevapladı.

"Daha rahatsız olacağın bir şey yapayım mı o halde?" Çarpık bir şekilde sırıtıp başını yana eğdi ve Luhan'ın boynunu öptü. Dudaklara yaklaşacağı sıra Luhan sertçe tokat atıp Sehun'u itekledi.

Not Game.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin