5.Bölüm

6.1K 471 71
                                    

Luhan gülümsedi.

"Tamam." Sehun çarpık bir şekilde sırıtırken hala birşey anlamayan masum bir şekilde gülen Luhan'ı görünce çarpık gülümsemesinin yerini normal bir gülüş kaplamıştı.

Luhan ellerini ritme göre şekiller yaparken bedenini kıvırtıyordu. Sehun onla mesafeli dans eden Luhan'a baktı ve beli tutup hızla çekerek bedenlerini tek bir beden haline getirdi. Luhan'ın elleri havada kalırken Sehun'a baktı.

"O çocukla yakın dans ediyordun." Luhan'ın havadaki ellerini tutup boynuna koydurdu.

"Benimle de o şekilde dans et." Luhan'ın kulağına yaklaşıp konuştu. Luhan başını salladı. Sehun, Luhan'ın kalça kemiğini tutup salladı.

"Hadi Luhan az önceki şeylerin aynısını bekliyorum senden." Luhan kalçasını müziğin ritmine göre sallayınca yakınlık yüzünden (!) Sehun Luhan'ın kasıklarına sürtündü. Luhan Sehun'un ensesindeki saçlarla oynarken kahkaha attı.

"Sehun-ah neden dans etmiyorsun?" Sehun Luhan'ın yüzüne vuran lazer ışıklarıyla birlikte ona bakıyordu. Neden tıpkı bir aptal gibi onu izliyordu? Sadece vücuduna dokunarak isteklerini giderecekti ama karşı koyamadığı bir taraf sadece o bebeksi yüzü izliyordu.

Luhan sevimlice kahkaha atıp Sehun'un kulağına yaklaştı.

"Neden öyle bakıyorsun?" Sehun elini belden kaydırıp dar pantolonun sardığı kalçayı sıkınca Luhan ilk defa tattığı bu zevk yüzünden Sehun'un kulağına inledi. (Medya kısmı) Sehun duyduğu sesle gözlerini yumdu. Her ne kadar gürültülü bir ortam olsa da Sehun'un kulağında Luhan'ın sesi yankılanıyordu. Luhan ne yaptığını fark edince ellerini göğüse koydu ve geri çekilmek için iteceği sıra güçlü kollar sardığı beli daha sıkı tuttu.

"B-Ben özür dilerim o şekilde davranmak istemedim." Sehun gülümsedi. Az önceki şarkıya göre daha yavaş bir parça çalınca Sehun boynundaki eli kendi geniş omuzlarına koydurdu. İnce beli tuttu ve Luhan'ın yüzünü incelemeye kaldığı yerden devam etti. Bu çocuk kesinlikle tuhaf hissettiriyordu. Hem kendisinin bir sevgilisi vardı öyle değil mi? Bu çocuktan uzak durmalıydı. Planı tam olarak bu iken yaptığı şey ise yavaş Luhan'ın yüzüne yaklaşmaktı. Luhan aniden kafasını göğüse koyunca Sehun hızla çekildi. Başını eğince dalgalı saçları gördü ve kendini gözlerini kapatarak Luhan'ın kokusunu içine çekerken buldu. Evet evet kesinlikle uzak durmalıydı ondan. Luhan'ı itmek için elini omuzlara koyduğu sıra Luhan yüzünü boyuna gömüp hafifçe kıpırdayınca Sehun'un omuzdaki eli yavaşça düştü. Luhan başını kaldırdı.

"Saat kaç?"

"Duyamadım."

"Saat kaç dedim." Luhan Sehun'un daha iyi anlaması için dudaklarını yavaşça hareket ettirdi. Sehun kolundaki marka saate baktı.

"Uyku saatin geçmiş." Luhan gözlerini devirdi.

"Dokuzu beş geçiyor." Luhan başıyla onaylayıp, gözlerini yumdu ve müziğin ritmine uyarak sallanırken Sehun Luhan'a iyice yaklaştı. Luhan yüzüne vuran sıcaklık yüzünden gözlerini açacaktı ki dudaklarında hissettiği sıcaklık ile gözlerini adeta pörtlecek derecede açtı. Sehun beli tutup kendine daha çok çekip başını eğerek dudaklarını yavaşça hareket ettiriyordu. İlk defa birini yavaş öpüyordu. Sanki hissetmek istercesine. Luhan dudaklarının üzerinde kıpırdayan dudaklarla ne yapacağını bilemeyip sadece şoku atlatmak için duruyordu. Sehun geri çekilmek istiyordu ama yapamıyordu. Az önce ondan uzak durmak isterken şuan ayrılamıyordu. Bağımlılık yapan tadı daha çok tatmak için Luhan'ın alt dudağını kendi iki dudağı arasında sıkıştırıp ezerken, başını oynatıp sertçe çekiştirip emerken Luhan ellerini kollara koydu ve istemsizce inlerken Sehun kalçayı tutup kendine bastırdı. Luhan dudaklarına inleyince Sehun Luhan'ın kalçasını sıkıp daha hırçın davranıp dudakları iz bırakacak şekilde dişledi. Luhan sonunun yatakta biteceğini fark edince nefes nefese ayrılıp Sehun'a çekingen bir şekilde baktı.

"B-Benim uyku saatim geçti." Sehun elinin tersiyle dudaklarını silerken korkutucu şekilde Luhan'ın ıslak ve kızarmış dudaklarına baktı. Luhan olayı fark edince deliğini kurtarmak için oyunculuğa başvurdu. Avucunun içini alnına koyup gözlerini yumdu.

"S-Sehun b-burası dönüy-" Yalandan kendini Sehun'un kollarına bıraktı. Sehun telaşla Luhan'ı kucakladığı gibi arabaya bindirdi.

"Luhan!" Sehun arabayı kullanırken arada Luhan'ı dürtüyordu.

"Hastahaneye gitmeliyiz." Sehun telaşla kendi kendine konuşurken Luhan yalanı ortaya çıkmasın diye yavaş yavaş kıpırdandı. Gözlerini araladı.

"Luhan? Oh tanrım iyisin. Beni çok korkuttun!"

"Her halde ses yüzünden yorulmuş olmalıyım eve gidip acilen uyumalıyım." Sehun Luhan'a baktı.

"İyisin değil mi?"

"Hmm..."

"Emin olamayız o yüzden bütün gece yanında olacağım." Luhan kaçmaya çalışırken iyice boka mı batmıştı ne?

Not Game.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin