1.bölüm

10.1K 146 31
                                    

Son ders fizikti ve hoca süpriz sınav yapması ile hepimiz hiç kopya çekmeyerek yapıyorduk. En sonunda sınav bitmişti ve hepimiz rahat bir nefes vermiştik.

" Yalnız Cevher'in yüzünü gördünüz mü resmen mosmor oldu adamın yüzü. "

Adamın adı Hakan'dı ama biz Cevher ediyorduk çünkü para veya değerli taş görse anında alıyordu ve adamın ismi Cevher kalmıştı.

" Yalnız bu seferde yakalanmadık ve adam bizi yakalasa ağlamamıza bakmaz direk disipline yollar. "

" Yakalanmak kim biz kim ve zaten yakalansak bizim başkanımız bizi kurtarır. "

" Beni kim kurtaracak peki. "

" Ay yeter benim karnım aç ve hadin yemek yiyelim. "

" Senin aç olmadığın hiç bir gün olmadı ve bizi de yiyeceğin yakın tam olacak. "

Hepimiz gülmeye başladık ama Umut somurtmaya başladı.

" Akşam buluşalım madem. "

Herkes fikrimi onayladılar ve evlere dağıldık.

Ben Yazgı Aden Sayer ve ikizim Yağız Aren Sayer. Erkek kardeşim Doruk Sayer ve Aren ile ben 17 yaşındayken Gece 14 yaşında.

Ailenin ilk ve tek kızı olmamdan dolayı herkesin ilgisi benim üstümde ama şımarık falan değilim.

Herkes direk odalarına geldi ve üstümüzü değiştirip mutfağa geldik.

Annem ile babamla anlaşamadıkları için boşandılar ve ikisi de bizi istemediler.

Zaten anne baba ilişkimiz olmadı ama asla da kötü davranmadılar ve sadece sevgi göstermediler bize.

Bu evde hizmetçiler ve doğduğumuz günden beri bize annelik yapan Özge teyze ile birlikte yaşıyoruz ama tabi bu ev geçici olarak kalıyorduk ve başka eve geçeceğiz.

" Hoş geldiniz çocuklar ve yemekler hazır geçin başlayın. "

Özge teyzenin yanağını öptük ve masaya oturduk. Yemeğimizi yedik ve ders çalışmaya başladık. Lise 12 olduğumuz için derslere fazla yoğunluk vermemiz lazım ve zaten okullar açılalı 1 hafta olmuştu ama hocalar şimdiden ödev vermeye başlamıştı bile. En sonunda ödevler bitti ve bizimkiler buluşma yerine gittik.

Saat 22.30'a kadar dışarıda eğlendik ve yarın okul olduğu için evlere dağıldık. Üçümüzde benim odamda ki yatağa yattık ve uyuduk.







Sabah okul planlarken beklenmedik bir şekilde hastane çıkmıştı. Sabah o kadın aradı ve dediğine göre bebekler karışmış.

Hastaneye geldiğimiz zaman danışmaya sorduk ve odaya geldiğimiz zaman Aren kapıyı çaldı daha sonra komut gelince içeriye girdik. Odada o adamla kadın ve bir aile vardı.

Kimseyi umursamadan boş olan yerlere oturduk ve doktor bir şey dedi daha sonra kanlarımızı aldı.

Sonuçlar 2 saat çıkacağını söyleyip odadan çıkmıştı ve zaten odadan çıktıktan sonra annemle babamda çıkmıştı. Karşı aileye baktığım zaman benim kopyam olan bir kadın kumral saçlı mavi gözleri ile birbirimize bakıyorduk sanki ve adam ise siyah saçlı kahve gözlüydü.

" Yazgı Aden Soykan ile Cihan Korhan arasında 100/99 kan bağı vardır. "

Duyduğum cümleler ile sertçe yutkundum ve Aren'in elini sıkıca tuttum. Birbirimize kilitlenmiş gibi bakıyorduk ve sadece bir ihtimal verdiğimiz şeyin aslında gerçek olmasının şokunu yaşıyorduk ikimizinde.

Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin