3.bölüm

2.4K 70 16
                                    

Gözlerimi yavaşça açtım ve aklıma gelen şeyler ile yerimden sıçramam bir oldu. Şuan siyah ile gri renkli bir odadaydım ve karşımda şu kadın vardı.

" Burası neresi! "

Sinirle demiştim ve kadın yanıma geldi.

" Evin kızım ve burasıda odan. "

" Burası evim değil ve burası benim odam değil. Şimdi ben gidiyorum ve siz de peşimden gelmiyorsunuz. "

Sinirle odadan çıktım ve merdivenlerden indim. Kadının adını bilmediğim için kadın kalmıştı ve hayata anne demezdim ona. Peşimden geliyordu ve karşımda bir kapı var. Kapıya açtığım zaman çıkış kapısı yerine salon ile karşılaştım ve erkek sürüsünün bakışları bana döndü ama onları umursamadan kapıyı geri kapattım daha sonra çıkış kapısını aramaya başladım. En sonunda kapıyı buldum ve bahçeye çıktığım zaman ise önüme bir korumanın geçmesi bir oldu.

" Çekil önümden. "

Diğer tarafa geçsem bile önüme geçti ve adam nereye gitsem peşimde.

" SANA ÇEKİL ÖNÜMDEN DEDİM HEMEN. "

" Kızım konuşalım böyle olmaz. "

Sinirle arkamı döndüm ve Cihan beye baktım.

" Ben sizinle konuştum ve açık açık sizi istemediğimi söyledim ama siz ne yaptınız. Ben istemediğim halde beni zorla buraya getirdiniz ve zorla tutuyorsunuz. Hadi onu geçtim abilerim ikizim kardeşimin hiç bir suçları olmalarına rağmen hepimizi farklı yerlere savurdunuz ve gelmiş karşıma konuşalım diyorsunuz. Hadi konuşalım ve ben size asla şans vermem. Siz benim kan bağımdan başka bir şeyim değilsiniz ve sizden nefret ediyorum. Ailem falan değilsiniz ve olmayacaksınız. Bana bir daha sakın ama sakın kızım demeyin ve Yazgı diyin. Ha burada 18 olunca gideceğim ve o zamana kadar sizinle görüşmek falan istemiyorum. "

Ailem ve kızım kelimelerini özellikle vurgu yaparak demiştim.

" Cihan gitmesin ben daha yeni kavuştum ona ve kızım lütfen bizden nefret etme. İstersen onları çıkarım ama bizimle yaşamı ve bize bir şans vermeni istiyorum. "

" Siz bunu cidden şimdi mi söylüyorsunuz! ve şaka gibi önce gelip beni tehdit ediyorsunuz sonra ise beni zorla buraya getiriyorsunuz daha sonra ise ailemi çıkaracağınızı söylüyorsunuz ama benim sizinle kalmam şartıyla cidden sizin sorunlarınız. "

Sinirle demiştim ve derin bir nefes aldıktan sonra devam ettim.

" Bu dediğiniz olmayacak ve ben ailemin yanına gideceğim. Sizin bu saçma oyunuza son vereceğim ve sizden tüm kalbimle nefret ediyorum. "

Arkamı döndüm ve korumayı atladıktan sonra arkaya bahçeye doğru koşmaya başladım. Arkaya bahçeye vardığım zaman duvarların yüksek olması işime gelmedi ve başka bir çıkış arayama başladım ama başka bir çıkış malasef yoktu. Ön kapıda korumalar vardı ve oradan çıkmam imkansızdı. Arkamı döndüğüm zaman şu biyolojiklerin yanında gördüğüm zamanla göz göze geldik ama umursamadan ön kapıya koştum ve korumalara yumruklayıp kapıyı açmaya çalıştım ama açılmıyordu kapı.

Birden birisinin kucağına aldı ve çığlık atarak ondan kurtulmaya çalıştım ama izin vermedi.

" BIRAK BENİ AİLEMİN YANINA GİDECEĞİM BEN BIRAK BENİ! "

Bağırarak demiştim ama adam beni duymayarak içeriye götürüyordu ve sinirle kafasını ısırmam ile kucağından atlayarak kaçmaya çalıştım ama önüme yine şu adamlardan üç tanesi geçti.

Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin