Şuan bir şok daha yaşıyordum ve Mardin'de olduğumu öğreniyordum. Cidden bu olay fazla karmaşık ve herkes benim hayatıma karışma meraklı.
Mardin'e daha önceden geldim ve her tarafı biliyorum ama tek başıma gelmek tuhaf hissetim şuan.
Akın Çınar Umut Baran Ozan ile bolca sohbet ettik ve bu konu hakkında onlara da danıştım.
Yani bir yanım Korhan ailesinin bir suçu yok diyor diğer yanım ise ailemi benden ayırdılar diye ve ikisinin de haklı olduğunu düşünüyorum.
Bizimkiler burada kalacaklarını ve buraya yakın bir mekan ayarladıklarını söylemişlerdi. En azından yalnız kalmayacağım ve sıkılmayacağım.
Akşam olunca hep beraber yemek odasına geldik ve Alkan Barkın Acar Enes Gökay Çağrı Fırat Özgür Oğuz Mahir Efe yine bizimkilere kötü kötü bakıyorlardı. Baran ile Çınar'ın ortasına oturdum ve benim karşımda Mahir ile Fırat vardı.
Ben sessizce yemeğimi yiyordum ve kimseyle göz teması dahil kurmuyordum. Diğerleri de sessizce yemeklerini yerken Korhan ailesinin bana baktıklarını hissediyordum ama bakmadan yemeğimi yiyordum ve herkes fazla sessizdi. En sonunda doydum ve ayağı kalktım.
" Kızım yemeğini bitirmedin daha ve çok az yiyorsun. "
Bahar hanıma cevap vermeden odaya çıktım ve bizimkiler de gelmişti. Biraz daha durduktan sonra onlar gitmişlerdi ve ben de sessizce camdan dışarıyı izliyordum.
Saat 01.20 olmuştu ve uyku tutmamıştı. Çok susadığım için sessizce merdivenlerden indim ve mutfağa giderken arka bahçede Cihan beyle Bahar hanımı gördüm.
" Kızım bizden nefret ediyor Cihan bizden nefret ediyor ve 18 olunca gideceğini söylüyor. 2 ay sonra gidecek ve bizimle o zaman asla konuşmaz. Onlara çok bağlı ve gözünün içi onlardan bahsederken gülüyor. Mehri'im bizimle yaşamak istemiyor ve bizden uzak duruyor Cihan kızım bizden uzak durdukça benim canım daha çok yanıyor. Biz Mehir'in acısını yaşarken o diğer aileyle mutlu yaşıyordu. Anneyim ben Cihan onun özlemi ve hasreti ile 17 yıl yaşayan bir anneyim. 17 yıl Cihan ve dile kolay 17 yılımız bizden gitti. O kadınla adam bizden yavrumu çaldılar ve yavrum bizden 17 yıl uzakta yaşadılar. Öz ailesinden 17 yıl uzakta yaşadı ve tek fark mutluydu. Biz onun acısını yaşarken o mutluydu ve mutluluğunu çaldığımız için bizden nefret ediyor. Kanından olan ailesinden nefret ederken kanından olmayan onları seviyor ve bu çok ağrıma gidiyor. Onlara teşekkür ederim bunca zaman kızıma bakmışlar ve her zaman yanında olmuşlar. 17 yıl boyunca her saniyelerinde onlar yanında olmuş ve çok iyi bakmışlar Mehir'ime. Hiç bir şeyini eksik etmemişler ve en önemlisi sevgilerini eksik etmemişler ama anne sevgisinin yeri her zaman ayrıdır. Kızım annesinden uzakta ve o kadına anne demiş. Bu gücüme gidiyor ve onun annesi banken kızım başkasına anne demiş. Ve bizi istemiyor ve bizden nefret ediyor. Ben sadece kızımın bizi kabul etmesini ve bize alışmasını istiyorum. Çok bir şey istemiyorum sadece kızımın bize alışmasını ve bana anne demesini istiyorum ama sanırım bu artık imkansız. "
Bahar hanım her sözlerinde daha çok ağlıyordu ve söylediklerinden sadece Mehir ismine takılmıştım.
Eğer bu olay yaşanmamış olsaydı benim adım Mehir'mi olacak ve Bahar hanıma hak veriyordum yani aslında 17 yıl boyunca benden uzak kalmış. Ama bana hak vermiyorlar ve bu durum canımı sıkmaya başladı.
" Sen onun gerçek annesinin ve kızımız bizi zamanla kabul edecek. Keşke diyorum bazen 17 yıl önce bu hatayı fark edebilsem ve engel olabilseydim. Kızımız bizden uzak kalmasaydı ve bizimle yaşasaydı. 17 yılımızı bizden aldıkları için Kaya ailesinden nefret ediyorum ve en ağır cezayı aldılar. Bizden canımızı ve biricik yavrumuzu aldılar. Bu durum beni sinirlendiriyor ve sinirlenince gözüm sizden başka kimseyi görmüyor. Mehir'imi sıcak aile yuvasından ayırdılar ve öldü gösterdiler. 17 yılını onlarla geçirdi ve her anında yanında oldular ama biz olamadık. Bulduk ve yanımıza aldık ama bizden nefret etmesine sebep olduk. Hatamın farkındayım ama elimden bir şey gelmiyor ve gelse bile kızım bizden uzak duracak. Bunu istemiyorum ve onları çıkarırsam eğer bizim yüzümüze bile bakmaz. En azından bizim yanımızda ama onları çıkarırsam gider ve ben bunu istemiyorum. Ben kızımı bir kez daha kaybetmek istemiyorum ve bizden yine uzaklaşmasını istemiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
ActionKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.