12.bölüm

1K 31 4
                                    

Sabah Cihan bey aramıştı ve eve gelmem gerektiğini söylemişti ama Rüzgar ile biraz daha vakit geçirmek istemiştim. Kabul etmedim ve telefonu kapattım ama Korhan erkekleri arayarak gelmem gerektiğini söylemişlerdi ama istediğimi söylemişti. En sonunda Bahar hanım aramıştı ve gelmem gerektiğini söylemişti. Sinirle evden çıkmıştım ve Rüzgar ile birlikte Korhan ailesinin evine gelmiştik.

" Canını sıkarlarsa veya morelini bozacak olursa bir evin olduğunu asla unutma ve o evin kapıları sana her daima açık ama onlara her daima kapalı. Bir şey olursa buralardayım ve saat kaç olursa olsun telefon etmen yeterli. "

" İyi ki geldin. "

Ona sarıldığım zaman oda bana sarıldı ve ayrıldık.

" Gel sende zaten büyük ihtimalle kahvaltı için beni bekliyorlardı ve birlikte kahvaltı yaparız daha sonra okula gideriz. "

" Onlarla uğraşmak istemiyorum ve burada bekliyor olacağım. "

" Lütfen Rüzgar ve gelmezsen sür bir restoranta orada yapalım kahvaltımızı. "

" Pek hoş karşılanmam ve huzurlarını bozmak istemiyorum onların. "

" Kimsenin huzurunu falan bozmuyorsun ve onların senin nasıl karşıladıkları umrumda falan değil. Sen benim korumamdan fazlasısın ve Sayer ailesinin bir parçasının. "

Rüzgar en sonunda kabul edercesine başını salladı ve birlikte kapıya vardık. Kapıyı çaldım ve Leyla abla açtı.

" Hoş geldin. "

" Hoş buldum Leyla abla Korhan ailesinin geri kalanı nerede. "

" Yemek odasında sizi bekliyorlar ve bu kim. "

Başıyla Rüzgar'ı işaret etti.

" Erk- çocukluk arkadaşım Rüzgar ve Leyla abla bir servis daha açar mısın açaba. "

Küçüklükten beri Rüzgar'ın yakışıklılığı yüzünden tüm kızlar onun peşinde koşuyorlar ve bu durum beni küçüklükten beri delirtiyordu. Tüm kızlar sırf Rüzgar ile konuşmak için benimle sahte arkadaşlık yapıyorlar ve Rüzgar ile konuşmak için beni kullanıyorlar. Bu durum sinirlerimi bozuyordu ve Rüzgar'ı kıskanmadan edemiyordum. Bu durum Rüzgar'ın küçüklükten beri hoşuna gidiyordu ve sırf kıskanmam için bilerek kızlar ile flört ediyordu. Kızlar ile kaç kez kavga ettik ve Devran abim ise kaç kez beni uyarmasına rağmen yine kavga etmiştik. En sonunda ise arkadaşlığı bırakmama rağmen sülük gibi peşimde dolaşıyordu ve bu durum sinirlerimizi bozmaya devam ediyordu. En sonunda ise erkek arkadaşım dedi ve Rüzgar'a ise benim kız arkadaşım olduğunu söylemesi konusunda uyarmıştım onu. Böyle böyle kızların hepsi uzaklaşmıştı ve o sadece benim en iyi arkadaşım olarak kalmıştı.

Ağız alışkanlığı ile söyleyecektim ve Rüzgar'ın koluma uyarı amaçlı vurmasıyla konuyu değiştirdim.

" Tabi ben açarım ve hoş geldin Rüzgar bey oğlum. "

" Bey kelimesini kullanmazsanız sevinirim ve ben de size Leyla abla derim. "

" Tabi oğlum geçin içeriye siz ve sorgu gibi sizi ayakta tuttum. "

Gülümsedik ve birlikte içeriye girdik.

" Sen gel benim. "

Birlikte odaya girdik ve kapıyı kapattım.

" Beni odaya atmak için güzel bir fikri aslında ama bu odanın senin zevkin olmadığı belli. "

" Az önce aşağıda kibar ve nazik Rüzgar ile burada sapık Rüzgar arasında çok fazla fark var. "

Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin