Hepimiz salonda oturmuştuk ve film izliyorduk. En sonunda film bitti ve hepimiz ortak bir karar verdik. Dışarıya çıktık ve biraz temiz hava aldık. Tüm bu yaşadıklarımız fazla gelmişti ve en çokta bana fazla gelmişti. Şuan ise huzurlu ve rahatlamış hissediyordum.
Akşamdı ve hava inanılmaz güzeldi. Bu güzel hava biraz yürüyüş yapmak ve düşüncelerimizden kurtulmak iyi gelmiş. Hepimiz parka vardık ve bir banka oturduk. Kendi aramızda sohbet etmeye başladık ve gülüştük. O sırada birisinin izlediğini hissettim ve çaktırmadan etrafıma baktığım zaman Korhan ailesi olduğunu gördüm ama görmezden geldim. Doruk ve Arenle parkta oynadık ve eğlendik.
Park olayından sonra Korhan ailesi etrafımda dolaşmaya ve beni izlemeye devam ediyorlar. Şuan ise karşılarındaydım ve sinirle onlara bakıyordum.
" Beni izlemeyin ve benim olduğum yerlere gelmeyin. "
" Anl- "
" Bence çok iyi anladınız ve sizden bıktım. Sizin yaptıklarınızdan ve sizin bu saçma aile konularından bıraktım artık. Beni rahat bırakın ve hayatıma kaldığım yerden devam edeyim. Sizin olmadığınız ve hayatıma bir daha girmediğiniz yerden devam edeyim. Bu konuda daha fazla konuşmak ve sizinle bir daha görüşmek asla istemiyorum Korhan ailesi. Ben sizin ailenizin hiç bir zaman parçası olmadım ve olmayacağım. Siz benim asla umrumda olmadınız ve olmayacaksınız. Beni ve ailemi artık daha bırakın. "
Cevap beklemeden yanlarından ayrıldım ve umarım bundan sonra benden uzak dururlar.
Bugün içimde bir huzursuzluk vardı ve sanki kötü bir şey olacakmış gibi hissediyordum. Ama bu olayı düşünmemeye çalıştım ve iyi şeyler olabileceğini düşünmeye çalıştım.
Aren Doruk ile birlikte evdeydik ve kardeşimin ısrarı ile kek yapıyorduk. Rüzgar gerekli malzemeleri almıştı ve hepimiz muthaftaydık. Hem kek yapmaya çalışıyoruz ve tabi ne kadar becerebiliyorsak. Hem de birbirimize sataşıyorduk ve üstümüz başımız un olmuştu. En sonunda keki fırına attık ve birbirimize baktık. Hepimiz hayalet gibiydik ve mutfak savaştan çıkmış gibiydi. Her taraf un ve malzemelerin hepsi dağılmıştı.
" İlk olarak duşa girelim ve üstümüzü temizleyelim daha sonra ise mutfağı temizleyelim. "
Hepsi onayladılar ve odalarımıza dağıldık. Güzelce temizledim ve üstümüzü değiştirip saçlarımı kuruladım. Hep birlikte mutfağa temizledik ve üstümüzü batırmamaya dikkat ederek yapmaya çalıştık. En sonunda her şeyi düzenledik ve fırından keki çıkarttık. Sıcak olduğu için bekledik ve daha sonra afiyetle yedik. Daha sonra ise dışarıya çıktık ve sokakta dolaşmaya başladık. Aren ve Doruk ile konuşarak gidiyorduk. Rüzgar ise aramızdan geliyordu ve etrafına bakınıyordu. Sessizce sokakta dolaşmaya devam ettik ve daha sonra ise eve vardık.
Aren ile abimleri çıkartmak için bir şeyler yapmaya çalışıyorduk ve avukat ile konuştuk ama avukat bunun zor olduğunu söyledi. Ama bu işte gariplik vardı ve avukatın bizi oyaladığını fark etmiştik çünkü diğer avukatlara sorduğumuz zaman ise suçsuz olduklarını ispatlamak için kanıtlara ihtiyacımız olduğunu söylemişlerdi. Bu yüzden bu işi güvendiğimiz birisine devretmiştik ve delileri verdiğimiz zaman ise çıkabileceğini söylemişlerdi.
Şuan rahatladığımızı hissettik ve abimleri çıkaracağımız için mutluyduk.
İkizim ve kardeşimle yemek yedikten sonra oyun odasına geldik. Sabaha kadar oyun oynadık ve eğlendik. Sabaha kadar eğlendik ve sabaha karşı odalarımıza yatmaya gittik. Akşama kadar uyumuştuk ve akşam ise yemeklerimizi yemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AksiKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.