Sessizce ders çalışıyordum ama doğru düzgün odaklanamıyordum bile ve 1 soruyu çözemedim bile ayrıca en kolay der matematik ama ben onu bile yapamıyordum. En sevdiğim ders matematik ve en nefret ettiğim ders coğrafya.
Genel olarak dersleri Aren ile birlikte yaptığımız için sanırım onun yoklugunu alışmak zor oluyordu ve sanırım bu durumu uzun bir süre çekeceğiz. Öylece soruyu çözmeye çalışırken telefonumun çalmasıyla açtım.
" Abi."
" Cennet'im. "
" Nasılsınız abi. "
" İyiz abim ve sen nasılsın. "
" İyim abi. "
" Ben bir şeyler duydum ama. "
" Ne duydun. "
" Dün saat 02.30 onların oradan gizlice kaçmışsın abiciğim."
" Şey abi bunaldığım için hava almak istedim ve yalnız kalmak istedim. "
" Biliyorum Cennet'im ama yapma böyle tamam bizimleyken Aren ile gitmenize izin veriyordum ama bizimle değilsin ve aklımız sende kalıyor. "
" Tamam abi. "
" Onlarla ne zaman aranı düzeltmeyi düşünüyorsun ve hatalılar ama herkes hata yapar bunu biliyorsun. "
" Biliyorum ama siz de beni biliyorsunuz abi. "
" Cennet'im bizim aile sevgimiz çoktan geçti ve biz bunu zaten istemiyoruz. O kadınla adamın bizden nefret ettiklerini biliyorsun ve onların sevgilerini umursamıyoruz bile ama senin anne baba sevgisine ihtiyacın var çünkü hasretsin bu sev- "
" Sizin de var abi yok deseniz bile var Aren'in Doruk'un da anne baba sevgisine ihtiyaçları var ve hepinizin ihtiyaçı var. Ben burada anne baba sevgisini görmemi beklemezsin ve benim annem de babam da sensin. "
" Evet benim a- "
" Abi lütfen çabuk gelin ve sizi çok özlüyorum. "
" Geleceğiz ve bir daha ayrılmayacağız. Cennet'im sen bana hangi söz vermiştin ağlamayacağın için ve hiç boşuna itiraz etme geceleri ağladığını biliyorum. Onlar seni tanımıyorlar ama ben senin içini biliyorum ve 3 gündür geceleri ağladığını biliyorum. Sabahları umursamaz görünüyorsun ama geceleri ağlıyorsun ve bu durum sinirlenmeme sebeb oluyor. Onlar seni daha tanımıyorlar ve bilmiyorlar ama senin her şeyini biliyorum. "
" Özür dilerim abi ağlamayacağıma söz verdim ama sözümü tutamadım ve ağladım. "
" Özür dilemene gerek yok Cennet'im ağlayacaksan ağla güleceksen gül çünkü bu senin hayatın ve hayatına kimsenin karışma hakkı yok. Onları suçlamadığını ve affettiğini biliyorum. Çünkü bir Sayer her zaman her şeyi ilk başta öfkelenir ve onları suçlar ama sonra altan alır. Affeder ve suçlamayı bırakır çünkü Sayer ailesi her şeyi altan alır ve senin de onları altan aldığını biliyorum tıpkı bizim. Ve biliyorum sıkılıyorsun ve bizi özlüyorsun ama sana söz veriyorum buradan çıkacağız. Ve sizi alacağız ve bir daha asla ayrılmayacağız. "
"Abi hayatıma devam etmek istiyorum ve sizinle kaldığımız yerden hayatımıza devam etmek istiyorum. "
" Edeceğiz abim ama o zamana kadar sen kendi hayatına devam edeceksin ve biz buradan çıkınca ise sizinle birlikte hayatımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz ama o zaman kadar bizsiz devam edeceksin. Aren ile Dorukla konuştum ve onlar da bir şekilde devam edecekler. "
" Tamam abi. "
" Kapatıyorum Cennet'im. "
" Seni çok sevdiğimi biliyorsun demi abi. "
" Biliyorum ve ben seni çok sevdiğimi biliyorsun Cennet'im benim. "
" Biliyorum abi. "
Telefonu kapattım ve testi çözmeye başladım. Yaklaşık 2 saatir test çözüyordum ve telefonumun çalmasıyla Aren'in görüntülü aradığını görünce telefonu masaya sabitledim.
" İkiz sen çözdüysen yardım et bana şu matematik sorusunun son çözümünü bulamıyorum. "
Aren'in konuya direk dalması ile direk konuştum.
" Vallah ben de o soruda takıldım ve sana mesaj atacaktım sen çözdüysen cevabını söyler misin diye ama anlaşılan ikimizde o sorudayız. "
" Ya bana göre c geliyor ama emin olamıyorum ve formüller fazla karmaşık. "
" Bana görede c geliyor ama ben de emin olamıyorum ve neden formülleri daha kolay anlatmadıklarını merak ediyorum açıkçası. "
" Fizik hocasını atlattık ama formülleri atlatamadık. "
Kahkaha atmam bir oldu ve Aren'de benimle birlikte kahkaha attı.
" Fizik hocasını şuan gittimize göbek atıyordur. "
" Aynen şuan sınıfta bizsiz çiğ köfte partisi verdiğine eminim ve adamın çiğ köfteleri güzelli. "
" Neyse yine dağıttık konuyu ve soruyu çözmeye devam edelim. "
Aren ile konuşarak soruyu çözmeye başladık ve bir türlü çözemiyorduk ama soruyu.
" Abime mesaj attım ve yapsa yapsa Caner başkomiserim yapar. "
Caner abim hemn polis hem de bizim hocamız ve her dersten tam puan ile onun sayesinde geçiyorduk. Abim mesaja anında geri dönüş sağladı ve abimin anlattıkları ile cevap c çıktı.
" Bitti. "
İkimizde aynı anda demiştik ve daha sonra ise durumuzu anlattık.
Aren sürenin dolduğunu hatırladığı için hüzünle telefonu kapattı ve hüzünle telefona baktım. Yatakta düşünüyordum ve ne yapmam gerektiğine karar vermeye çalışıyordum.
Sessizce yemeğimi yiyordum ve herkes sessizce beni izliyorlardı.
" Size bir şans vermeye karar verdim Korhan ailesi. "
Abimler ile yemekten önce konuşmuştuk ve kimsenin onların yerini geçemeyeceklerini bildiğimiz için onlar daha fazla üzmeye hakkım yoktu ama umarım yanlış bir şey yapmazlar.
Yazgı Aden
Yağız Aren
Devran
Korhan ailesi
Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AksiKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.