Cihan Korhan ( 51 )
Bahar Korhan ( 49 )
Alkan Korhan ( 35 )
Barkın Korhan ( 33 )
Acar Korhan ( 31 )
Enes Korhan ( 29 )
Gökay Korhan ( 27 )
Çağın Korhan ( 25 )
Fırat Korhan ( 23 )
Özgür Korhan ( 21 )
Oğuz Korhan ( 18 )
Mahir Korhan ile Yazgı Aden Sayer Korhan ( 17 )
Efe Korhan ( 14 )
Dün akşam yemek yedikten sonra odaya gelmiştim ve uyumuştum ama zorlukla uyumuştum. Çünkü yabancı ortamda ve tanımadığım bir yerde rahat edemem.
Onlara hak veriyorum ve benim acımla yaşamışlar. Kaya ailesinin suçu olabilirdi ve suçlarını ödeye bilirlerdi. Abimlerin ikizimin kardeşimin ne suçu vardı ve bizi birbirimizden ayırmak suçlarını ödeyecekleri anlamına gelmiyordu.
Şuan ise sessizce odada oturuyordum ve Aren ile konuşmuştuk. Durumları iyi ve Doruk ile aynı odada kaldıklarını söylemişti. İlk başta kaçmaya çalışmışlar ama güvenlik fazla olduğu için kaçamamışlar ve 18 olunca ayrılmaktan başka çaremiz yoktu.
Canım çok sıkılıyor ve yapacak bir şey yoktu. Valizimi bizim korumalar hazırlamıştı ve abimler ikizim kardeşimle olan resimlerimiz vardı. Telefonumun çalmasıyla arayanın Baran olduğunu gördüm ve açtım.
" Biz geldik ama şu korumalar bizi içeriye almıyorlar. "
" Geliyorum. "
Telefonu kapattım ve hızlıca odadan çıktım. Merdivenleri indiğim zaman önüme çıkan Bahar hanımla ona bakmadan dışarıya çıktım ve bizimkiler korumalar ile kavga ettiklerini gördüm. Beni ilk gören Akın oldu ve üstüme atladı.
" Yazgıaşkım iyisin demi ve bir şey yapmadılar sana demi. "
" İyim Akın. "
Sırayla Çınar Baran Umut Ozan'da sarıldılar ve Baran kaşlarını çatmış arkama bakıyordu. Arkamı döndüğüm zaman Korhan ailesinin erkekleri kaşlarını çatmış bizimkilere bakıyordu.
" Arkadaşlarım ve onları da içeriye atmayacaksınız herhalde demi. "
Alayla sormam ile Cihan bey bana baktı.
" Önüne geleni içeriye atacak kişilere mi benziyoruz. "
" Evet. "
Hiç düşünmeden demiştim ve Cihan bey üzgünce bana baksa bile umursamadan baktım.
" Seni kaçırmayacakları ne malum ve nereden bileceğiz senin bizden almayacaklarını. "
Bunu diyen en büyükleri olan Alkan'dı ve hepsine bakarak demişti.
" Kaçırsalar bile reşit olmadığım ve istemediğim için mecburen buraya geri geleceğim. "
" Gelin çocuklar içeriye geçin. "
Bahar hanım ortamı dağıtmak amaçlı demişti ve bizimkiler beni ortalarına alarak içeriye girdik.
Şuan karşı tarafta Alkan Barkın Acar Enes Gökay Çağrı Fırat Özgür Oğuz Mahir Efe bizimkilere dik dik bakıyorlar ve Baran ise onlara dik dik bakıyordu. Baran aramızda ki ağır abiydi ve genelde aramızda ki en mantıklı kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AksiyonKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.