O olayın üstünden 2 hafta geçmişti ve kalbimin sesini dinlediğin zaman ise ailemi kabul etmemi söylüyordu. Ben abilerim ikizim kardeşim olmadan yapamam ve Korhan ailesine içimden cidden bir şans vermek gelmiyor. Şuan ise salondaydık ve herkes bana bakıyor.
" Size cidden şans vermek istemiyorum ve tüm bu yaşadıklarım kafamı fazla karıştırdı. Sizin bu ısrarınız ve olayların kendi açınızdan bakmanız çok saçma geliyor. Sizi sevmeye ve bir şans vermek istiyorum ama yapamıyorum. Çok düşündüm ve denedim sizi ailem olarak kabul etmeyi ama yapamadım. Bundan sonra herkes kendi yollarına gitsin ve ben 2 ay sonra ait olduğum yere gideceğim yani ailemin yanına gideceğim. "
Herkes hüzünle bana bakmaya başladılar ve Bahar hanım ağlıyordu.
" Biz sensiz zor dayandık ve 17 sene acınla yaşarken. Bunu bize yapma ve biz senin öz aileniz. Kızım bizimle zaman geçirmiyorsun ve bizimle tek kelime etmiyorsun. Bu yüzden bize alışmakta zorlanıyorsun ve bizden uzaklaşıyorsun. 17 yıl kızım ve acınla yaşadığımız 17 yıl. "
Ağlayarak demişti Bahar hanım ve yalvarırcasına bana bakıyordu.
" Üzgünüm ama zorlamanın bir anlamı yok ve 2 ay sonra görüşmeyeceğiz. "
Odaya çıktım ve Caner abimin aradığını gördüm.
" Abi. "
" Abiciğim iyimisin sen ve bir şey mi yaptılar sana. "
" Yapmadılar abi ve sadece onlara alışamayacağım söyledim. Abi çok üstüme geliyorlar ve bu olay yaşanmamış gibi yapmaları canımı sıkıyor. Benim hayatımı kendileri yönetecek ve sizi yerinize geçmek istiyorlar. Ben bunu yapamıyorum ve bu durum sinirlerimi bozmaya başladı. "
" Anladım abiciğim ve onların yaptıklarını altan almaya çalıştık ama bu kadarı fazla. Her şey kendi istediklerine göre yapmaları ve senin de hiç bir şey olmamış gibi davranmaları beklemeleri fazla saçma. "
" Haklısın abi anlatmaya çalıştım ama dinlemediler ve yine kendi bildiklerini yapmaya devam ediyorlar. "
" Ben Aren ile Doruk'u senin yanına getirdim ve şuan Rüzgar ile gelmek üzeriler. "
" Cidden mi. "
" Cidden abiciğim ve kapatıyorum abiciğim. Bana bakın yaramazlık yapmayın ve şikayet duymayacağım. "
" Söz abiciğim. "
Telefonu kapattım ve heyecanla beklemeye başladım.
Heyecanla aşağı indim ve kahvaltı masasına vardım ama heyecanımı belli etmemeye çalışıyordum.
Masaya oturdum ve Cihan bey merakla bana bakıyordu.
" Kızım bugün biraz heyecanlısın ve seni heyecanlandıran şey ney merak ediyorum. "
Herkes merakla bana bakıyorlar ve Bahar hanım heyecanla konuştu.
" Bize bir şans mı vereceksin kızım yoksa. "
Tam cevap verecektim ki kapının çalmasıyla ayağı fırladım ve hemen kapıya koştum. Aren ve Doruk ile göz göze geldik. Dolu gözlerimiz ile birbirimize baktık ve hepimiz birden üstümüze atlamanız ile kendimizi yerde garip bir şekilde bulmamız bir oldu. Kahkaha atarak ayağı kalktık ve birbirimize sarıldık.
" Seni çok özledik abla. "
" Ben de sizi çok özledim ablam. "
Doruk ile birbirimize sıkıca sarıldık ve Aren bu duruma homurdandı.
" Ayrıl lan ikizimden ve o benim ikizim. "
Aren beni kendine çekti ve gülerek ona sarıldım.
" Kıskanma ikizim ben de seni çok özledim diğer yarım. "
" Kıskanırım ikizim ve ben de çok özledim diğer yarım. "
Birbirimize uzun bir süre sarıldık ve ayrıldığımız zaman Korhan ailesi garip bir şekilde bakıyorlardı.
" Sizin burada ne işiniz. "
" Aden'in burada ne işi varsa bizim de o işimiz var Alkan Korhan. "
" Aren kavga çıkmasını istemiyorum ve hadin gidelim. "
" Nereye gidiyorsun. "
" Sizden uzağa gidiyorum ve beni daha fazla rahatsız etmeyin. "
Cevap beklemeden hızlıca arabaya bindik ve Rüzgar'ın evine vardık.
İkizimle kardeşimle zaman geçirdik ve bolca eğlendik. Şuan ise okula gidiyorduk ve Korhan ailesi görüşmemiştim. Aren ile sınıfa vardık ve içeriye girdik. Ben yerime geçtim ve Aren kendini tanıttıktan sonra yanıma oturdu. O sırada Mahir sinirle Aren'e bakıyordu ve Aren görmezden geldi. İlk teneffüs zili çaldı ve Mahir yanıma geldi.
" İkiz seninle konuşabilirmiyiz biraz ve önemli. "
" Burada konuş Mahir ve ikizimden saklayacak bir şeyim yok. "
" İkiz bugün birlikte bir şeyler yapalım mı ve birbirimizi daha yakından tanıyalım. "
" Bugün olmaz Aren ile birlikte planımız var ve yarında Doruk ile planımız var. "
" Ondan sonra peki. "
" 1 hafta Aren ile Dorukla olacağım ve sonra ki haftada yapacak bir şeyler buluruz. Yani size pek müsait olamam ve kardeşim bizi bekliyor. "
Aren ile Doruk'un yanına gittik ve konuşarak zaman geçirdik. Okul çıkışında Korhan ailesi kapıda beklediklerini gördüm ve görmezden geldim.
" Kızım bugün evimize gidelim. "
" İkizim ile kardeşimle 1 haftalık planım var ve 1 hafta sizden birisini etrafımda görmek dahil istemiyorum Bahar hanım. "
Sertçe demişti ve Bahar hanım dolu gözleri ile bana bakmaya başladı.
" Kızım ondan sonra ki hafta bizimle zaman geçir. "
" Sonra ki hafta da bir şeyler buluruz ve yani sizinle zaman geçirmeyecek kadar müsaitim Cihan bey. "
Son sözümü dedim ve cevap beklemeden uzaklaştık oradan.
Tüm hafta eğlendik ve hepimiz uzun zaman sonra rahatladığımızı hissediyorduk.
Biz birbirimizin yanındayken kendimiz oluyorduk ve bizim ait olduğumuz yer birbirimizin yanıydı.
Keşke abimler de burada olsa ve biz daha fazla huzur bulsak.
Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Yazgı Aden
Yağız Aren
Doruk ( Gece karakteri Doruk olarak değiştirildi )
Korhan ailesi
Bu bölüme aksiyon eklemek istemedim ve gelecek bölüme sakladım
Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AksiKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.