Bahçede sessizce oturuyordum ve yanıma Bahar hanımın gelmesiyle ona baktım.
" Oturabilirmiyim kızım. "
Başımı salladım ve yanıma oturduktan sonra bana baktı.
" Bizimle ne zaman aran düzelecek kızım ve hatamızın geri dönüşünün olmadığını biliyorum ama seni tekrar kaybetmekten korkuyorduk kızım. Senin tekrar bizden gitmenden korkuyord- "
" Bahar hanım sizinle aram düzeldi ama sadece aile olacağımız çünkü siz o şansı çoktan kaybettiğiniz ve bir daha şans vermeyeceğim size çünkü bir hatanızın geri dönüşünün bir yolu vardı ama siz bunu görmezden geldiniz. Eğer ki görmezden gelmeseydiniz belki size ikinci bir şans verirdim ama artı her şey için çok geç ve siz beni çoktan kaybettiğiniz. Burada durmamın sebebi abimin size güvenmesi ve abim size güveniyorsan ben abime güveniyorum. Beni asla tehlikeye sokacak bir şey yapmadı ve yapmazda. Size güvenmese beni burada bırakmazdı ve sizin bulamayacağız bir yere götürürdü ama size güveniyor. Keşke sizde biraz aileme güvenseniz ve onları bana getirseniz ama şimdi yapsanız bile hiç bir şey değişmeyecek çünkü siz beni bir daha geri kazanamayacak üzeri kaybettiniz Bahar hanım. "
Cevap vermesine izin vermeden odaya geldim ve saat baktım. 07.20 olmuştu ve bugün yeni okulumda ilk günümdü. Dün Bahar hanım Oğuz Mahir Efe ile birlikte alışveriş yaptık ve biraz dolaşmak istedi Bahar hanım ama ben istemediğim için eve geldim. Şuan sessizce kahvaltı yapıyordum ve önüme konulan limitsiz kredi kartı ile Cihan beye baktım.
" Şifre senin doğum tarihin ve herkeste olduğu için sende de olmasını istedim. Kızım seni nüfusuma almak istiyorum ve benim kızım olduğunu herkesin duymasını istiyorum. Yazgı Aden Korhan. "
" Benim kartım var ve buna gerek yok. Ben sizin kanınızdan başka hiç bir şey değilim ve benim soyadım Yazgı Aden Sayer. Her zaman öyle olacak. Zaten hayatımı tepetaklak ettiniz bari soyadımı benden almayın ve almanızı zaten istemiyorum. "
" Baba kimlik işlemlerini halle ettim ben ve bundan sonra her tarafta Yazgı Aden Korhan olarak geçecek. "
Önüme konulan kimlik ile sinirle Alkan'a baktım ve sinirle konuştum.
" Alkan şansını fazla zorluyorsun ve uyarmama rağmen dinlemiyorsun. Benim hakkım kim olarak karar alabiliyorsun ve kim olarak hayatıma karışabiliyorsun ha kim olarak. Anne baba abi ha dur ben söyleyim ve bunu aklına iyice sok. Hiç kimse olarak hayatıma karışmıyorsun ve kan bağı umrumda falan değil çünkü siz benim hiç bir şeyim değilsiniz. Ben bu kimlik işini halle edeceğim ve her zaman Sayer olacağım asla ama asla Korhan olmayacağım ben Yazgı Aden Sayer. "
Sinirle ona baktım ve derin bir nefes aldı.
" Sayer adını bu evde duymayacağım ve bir daha o adı ağzına almayacaksın çünkü seni bizden çaldılar. Onlar seni bizden çaldılar ve bize seni 17 yıl öldü gösterdiler. Neden bize düşman gibi bakıyorsun ve neden onlar gibi bizi de sevmiyorsun güzelim. "
" Alacağım ve soyadım her zaman Sayer olacak çünkü 17 yıl ailemin soyadını taşıdım bundan sonra taşarım çünkü onlar benim her şeyim. Ailem ve abilerim ikizim kardeşim. Sizi onlar gibi sevmeyeceğim ve görmeyeceğim çünkü benden izinsiz hayatımı saçma sapan şeylere çeviriyorsunuz. Bana sormadan kendi davranışlarınıza göre yapıyorsunuz ama ben buna asla izin vermeyeceğim ve 2 ay dişimi sıkacağım sonra ise sizin yüzünüzü görmeyeceğim. "
Cevap beklemeden sinirle evden çıktım ve okula vardım. Akın Çınar Baran Umut Ozan sinirli olduğum için seslenmediler ve müdür yardımcısından sınıfımızı öğrendik. Zilin çalmasına 5 dakika vardı ve biz de bahçede kendi aramızda konuşurken Gökay Çağrı Mahir ile Efe okula giriş yaptılar ve bana baksalar bile görmezden geldim. Zilin çalmasıyla hepimiz yeni sınıfımıza geldik ve boş yerlere oturduk. Çok geçmeden sınıfa kadın bir hoca geldi ve bize baktı. Akın Çınar Baran Umut Ozan kendilerini tanıttılar ve ben hocaya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AçãoKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.