10.bölüm

1.2K 36 4
                                    

Varis'e işkence çektiriyordum ve kimse benim kolay kolay korumam olamazdı.

Şuan ise dışarıdayız ve Varis'te bizimle. Akın Çınar Baran Umut Ozan onu canından bezdirdiler ve Luna ise kıyamıyordu.

" Varis git bana kola al veya çikolata al. "

Akın'a sinirle baktı.

" Nereden bulacağım ben onları ve burası dışarı farkındaysan. "

" Beni ilgilendirmez Varis'cim "

" Ben senin uşağın değilim ve kendi şeyini kendin al Akın. "

" Onun dediğini yapmak zorundasın çünkü buradan benden emir aldığını hatırlatmak isterim ve arkadaşlarımında emirlerini yerine getirmek zorundasın çünkü kardeşlerim onlar benim. "

Benim konuşmamla birlikte Baran'da konuştu.

" Bana da bir su al. "

Çınar Umut Ozan'da bir şeyler istedi ve Varis sinirle yanımızdan uzaklaştı.

" Yazgı adama yazık. "

Kavga sırasında tanıştımız ve kanımın bir diğer ısındığı ise Ceylan'dı.

Ceylan'a kısa bir bakış attım.

" Kimse benim basit bir korumam olamaz ve benim testimden geçmeden beni koruyamaz. "

Önüme döndüm ve telefonumla ilgilenmeye devam ettim.

Daha sonra ise eve geldik. Bahar hanım yanıma geldi ve bana sarıldı.

" Kızım hoş geldin aç mısın hemen bir şeyler hazırlayım sana. "

" Odaya çıkıyorum ve aç değilim Bahar hanım. "

Odaya çıktığım zaman Aren ile Devran abim aramışlardı ve akşama kadar onlarla konuşmuştuk. Daha sonra ise yemeğe indiğim zaman ise Bahar hanım gülümseyerek bana baktı.

" Kızım bugün dışarıda yiyeceğiz ve üstünü değiştir. "

" Siz gidin nerede yiyeceksiniz ama ben çıkmayacağım ve mutfağa gidip yemek hazırlayacağım. "

Bir şey demesine izin vermeden mutfağa geldim ve kendime makarna yaptım daha sonra ise yedim. Korhan ailesi benim gelmem konusunda baya ısrar ettiler ama onlara sert bir dile gelmeyeceğimi ve ailecek gitmelerini söylerek odaya çıktım.



Sabah uyandım ve lavaboya giderek işlerimi bitirdim daha sonra odaya gelerek üstüme siyah bir tişört ile siyah kot pantolon giydim ve çantamı alarak odadan çıktım. Okulda forma gereği olmadığı için herkes istediği gibi giyinebilirdi ve bu işime gelmişti zaten okul kıyafetlerini giymeyi sevmem. Yemek odasına vardığım zaman ise Mahir ile Alkan'ın arasına oturdum ve sessizce kahvaltımı yapmaya başladım.

Okula vardığımız zaman hemen sınıfa çıktım ve sırama oturdum daha sonra ise Toprak Akın Çınar Baran Umut Ozan Luna Ceylan Mahir Varis geldiler. Kimseyle konuşmadan telefonumla ilgilenmeye başladım ve kimsenin dediklerini duymuyordum.

" Vay bizim ezik tayfası buradaymış. "

Cevap vermeden telefonu kapattım ve zilin çalmasına zaten 2 dakika vardı. Bizimle daha doğrusu Akın Çınar Baran Umut Ozan Ceylan Luna ve benimle uğraşan bir grup çocuk. Toprak ile Mahir'i avlamak isteyen ve onlara laf atmayan ama onların çevresinde tanımadıkları veya tanıdıkları herkesi küçük düşüren birileri.

Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin