Sessizce merdivenleri indim ve yemek odasına geldiğim zaman herkesin beni beklediğini gördüm.
Boş yer olan Alkan ile Bahar hanımın ortasına oturdum ve sessizce tabağıma baktım.
" Sizi suçlamıyorum artık. "
Herkesin bana baktığını hissetsem bile bakmadım ve artık onları suçlamıyorum çünkü onların bir suçu yok. Yaptığım çocukça olabilirdi ama bir anlık olmuştu ve abimin dediklerini düşününce haklı olduğunu anladım. Abim onlara güvenmese beni burada bırakmaz ve Aren Doruk ile beni hemen uzak bir yere götürürdü ama onlara güveniyordu abim. Bu yüzden ben abime güveniyordum ve onları suçlamayı bırakıyordum.
" Cidden mi kızım. "
Bahar hanımın sesiyle başımı sallamam ile bana sarılması bir oldu ve hiç bir yapmadım. Ayrıldı ve Cihan beyin sesini duydum.
" Fikrini değiştiren şey ney kızım ve bize o kadar nefret doluyken neden aniden değiştirdin fikrini kızım. "
Ona baktım.
" Abim sayesinde değiştirdim ve bu konuyuda burada kapatıyorum Cihan bey. "
" Kızım bize bir şans vereceksin demi ve bizi zamanla kabul edeceksin demi kızım. "
" Bahar hanım sizi suçlamıyorum dedim size bir şans vereceğim demedim ve sizi suçlamadığım size bir şans vereceğim anlamına gelmez. Siz benim hala ailem değilsiniz ve benim tek ailem Sayer ailesi olacak. "
Bahar hanım dolu gözleri ile bana baktı ve Alkan yumruklarını sıktı ama bir şey demedi. Sessizce kahvaltımı yaptım ve odaya çıktım.
Kahvaltıya inmeden önce abimle konuştum ve Kuzey abim Uraz abim Caner abim Asrın abim Ateş abim Ediz abim Pamir ile konuştuk.
Devran abim aramızda ki en büyükleri ve 35 yaşında. Sayer şirketini yönetiyor ve dünyanın her tarafında nam salmış bir adam olduğunu söylemeye gerek yok.
İkinci abim Kuzey abim 33 yaşında Sayer hastanesinin karizmatik uzman cerrahi doktoru ve hastanenin sahibi.
Üçüncü abim Caner 30 yaşında polis ve başkomiser.
Dördüncü abim Asrın 27 yaşında ünlü şef ve yemekleri muhteşem.
Beşinci abim Ateş 25 yaşında ve adını duyurmuş bir avukat.
Altıncı abim Ediz 23 yaşında QI yüksek olarak sınıf atlamış ve iç mimar. Adını her tarafa duyurmuş ve ünlü iç mimar desem daha doğru olur.
Yedinci Pamir 18 yaşında ve aramızda 1 yaş olduğu için ona Aren ile abi demediğimiz için deliriyor ama yinede demiyoruz.
Devran abimden sonra Kuzey abim geliyor ve Devran abim versiyonu resmen ama tek farkları ise çikolata yememe izin veriyor.
Abimleri çok özlüyorum ve 3 gün oldu onları görmeyeli. Onlar ile daha öncelerde de ayrı kaldık ama Aren ile Gece yanımdaydı ve abimlerle her dakika telefonla veya abimlerin yanına gidiyorduk ama bu sefer işler değişti.
Sıkıntıyla derin bir nefes aldım ve bizimkilerin yanına gitmeye karar verdim. Aşağı indiğim zaman onlara haber vermezsem büyük ihtimalle Mardin'i ayağı kaldırırlar ve istemeyerek salona vardığım zaman Alkan Barkın Acar Enes Gökay Çağrı Fırat Özgür'ün burada olmadığını gördüm onun yerine Oğuz Mahir Efe Cihan bey ile Bahar hanım vardı. Oğuz telefonuyla ilgiliyordu ve Mahir ise etrafına sıkılmış gibi bakıyordu ve Efe ise Oğuz ile telefona bakıyordu. Bahar hanım ise dergiye bakıyordu ve Cihan bey ise dosyayla uğraşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AkcjaKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.