Öncelikle herkese merhabalar ve bölüm değildir.
Bu kitapa devam edeceğim ama ne zaman devam edeceğini bilmiyorum.
Diğer hikayelerime bölüm bekleyenler ve yeni kitabımla birlikte 4 kitap yazmak zorunda kalıyorum. Eğer bunada devam edersem ise zorlanma ihtamelin yüksek ve bir yere odaklanırsam ise diğer kurgularıma yeni bölüm yazarken zorlanıyorum. Bir kitaba tamamem odaklanırsam diğer kurgularıma devam etmekte zorlanıyorum ve aklımda ki planı unutuyorum.
Bu yüzden ise bununla birlikte 1 kitabıma ara vermek zorunda kaldım ve ne zaman bölüm gelir bilmiyorum. Kitabın sonunu mutlu bitirmiş olabilirim ama olayların şekli değişecek ve kesinlikle kaosluk bir bölümler geleceğini söylemeden edemeyeceğim. Ama dediğim gibi 5 kitaba da aynı anda bölüm yazmam pek mümkün değil ve buna odaklanırsam ise diğer kurgularımın çoğunun olaylarını unutmama sebep oluyor. Bu yüzden ise 2 kitabıma ara vermek zorunda kaldım ve diğer 3 kitabıma belli bir süre bölüm gelecek.
Hepinize özür dilerim ve umarım beni anlayışla karşılarsınız. Bölüm ne zaman gelir cidden bilmiyorum ve sürprizde yapabilirim.
Bir destek grubu ve sohbet grubu durmayı düşünüyorum.
Eğer ilgilenenler olursa ise özelden mesaj atmanız yeterli ve ınstegramdan olacak.
İlerleyen zamanlarda distorcd uygulamasından kurabilirim ve sohbet ile destek grubu için.
Şuanlık sadece ınstagramdan kuracağım ve kitapları olamayanlar arkadaşlar da gelebilirler. Yeni kitaplar keşfetmiş olursunuz ve o arkadaşlara destek olmuş olursunuz. Hem de canınız sıkılmamış olur ve eğlenmiş olursanız.
Amacım hem sadece kitaplarınızın okunması değil eğlenmek ve yeni dostluklar kurmakta olacak.
Eğer katılmak isteyenler dm'den benimle iletişime geçebilirler ve her daima yazmanız yeterli.
Instegram kullanmayan arkadaşlar varsa ise hangi uygulamaları kullanıyorsanız orayada açabiliriz ve oradan da yapabiliriz.
Gelmek isteyenler dm'den yazmanız yeterli ve görüşmek üzeri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AçãoKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.