Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar ve şeker bayramanız şimdiden kutlu olsun.
Ben size bir sormak ve danışmak için buradayım.
Yazgı Aden'in yaş sorununu düzeltmek istiyorum veya kurguyu zaman atlaması yapmak istiyorum ama bu konuda kararsız kaldım.
Yaş konusunda 8 ay yaptım ve ilk 1 yıl yaptım sonra 3 ay yaptım en sonunda ise 8 ay yaptım ama bu yaş sorununu düzeltmem lazım.
Zaman atlaması yaparakta yapabilirim ama bu sefer de siz bir şey anlamayacaksınız ve bu bana göre biraz adil olmuyor gibime geliyor.
Sizin aklınızda kurgu ile ilgili fikirleriniz ve düşünceleriniz varsa lütfen yorumlara yazın çünkü benim son bölümden sonra aklımda plan bitti.
Sizce Yazgı Aden 18 yaşına 8 ay sonra mı girsin ve yavaş yavaş ilerlesin mi yoksa kısa bir süre sonra mı girsin ve zaman atlaması mı yapalım.
Bundan sonra kaos bölümleri olacak ve Korhan ailesi ile yakınlaşma bölümleri de olacak.
Ama dediğim gibi kurguyu ilerletmek için yaş sorununu ve zaman atlamasını düzeltmem gerekiyor.
Burada sizlerden büyük bir yardım bekliyorum ve aklınıza iyi veya kötü bir şeyler geliyorsa yorumlara yazın çünkü hepsini birleştirmeye çalışacağım.
Tüm fikirlere ve düşüncelere açığım şuan.
Yazgı Aden ile Korhan ailesinin yakınlaşmaları kısmında aklımda ufak tefek bir şeyler var ama yine de sizin aklınıza bir şeyler geliyorsan yazmaktan çekinmeyin ve düşüncelerinizi merakla bekliyor olacağım.
Sizce gelecek bölümde neler olsun ve kaosluk bölümler de aklınızda bir şeyler varsa yazmanız yeterli.
Korhan ailesi sizce şans hak ediyorlar mı ve bu şansı nasıl kullansınlar.
Yazgı Aden gerçek ailesine içten bir şekilde şans versin ve mutlu olsun diyenler.
Yazgı Aden'in üvey abileri ikizi kardeşi ile mutlu olsun ve birbirlerinden ayrılmasınlar diyenler.
Kaos bölümünde neler görmek istiyorsunuz ve eklemek istediğiniz şeyler varsa buraya yazın birleştireceğim.
Aklımda fikir falan kalmadı ve sizden fikir bekliyorum.
Bana destek olan ve beni bu yolda bırakmayan herkese çok teşekkür ederim.
Kitap ile düşüncelerinizi ve fikirlerinizi buraya yazmanızı rica ediyorum.
Miran Alp karakteri sizce nasıl buldunuz
Rüzgar'mı
Miran Alp'mi.
Gelecek bölümlerde Acar karakterini daha iyi tanıyacaksınız.
Yazgı Aden gelecek bölümlerinin fikirleri ile düşüncelerinizi merakla bekliyor olacağım ve tüm yazdıklarını toplayacağım.
Kendinize iyi bakın ve ramazan bayramanız şimdiden kutlu olsu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AçãoKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.