20.bölüm

796 21 3
                                    

Korhan ailesi ile yaşamaya başladım ve 2 haftadır onlarla birlikteyim.

Alkan Barkın Acar Enes Gökay Çağrı Fırat Özgür Oğuz Mahir Efe ile zaman geçirdik ve onların hazırladığı süprizler cidden güzeldi ama kimse ailemden fazla süpriz yapamazdı.

Bahar hanımla alışveriş ve benim istediğim şeyleri yaptık. Cihan beyle resim yaptık ve cidden çok güzel resim yapıyordu.

Korhan ailesi bana değer veriyorlar ve önemsiyorlar. Beni sevdiklerini hissediyorum ve gösteriyorlar.

2 hafta çok güzel geçmişti ve onlara alışmıştım. Kabul etmiştim ve ailem olduklarını besimsemiştim ama tam emin olamadığım için bilmelerine gerek yok.

Şuan ise Oğuz Mahir Efe ile arka bahçede oturuyorduk ve sohbet ediyorduk.

" Benim canım sıkıldı ve veleybol oynayalım. "

Oğuz'un dediği ile aklıma bir şey gelmedi ve başımı salladım.

" Ben ikizimleyim. "

Mahir hemen beni kolunun altına aldı ve Oğuz Mahir'e ters ters baktı.

" Siz Efe ile oluyorsunuz ve biz fıstığım ile oluyoruz. "

" Ablamla ben olacağım ve siz ikiniz olacaksınız. "

Efe beni kendine çekti ve bu çocuk benden ufak ama boyu maşallah benden uzun.

" Benimle olacak. "

Mahir beni kendine çekmeden Oğuz beni kendine çekti.

" Abiniz olarak ben büyük olduğum için benimle olacak ve hadin oynamaya başladım. "

" Pabucumun abisi ve aramızda 1 yaş var Oğuz. "

Mahir'in dediği ile başımı salladım.

" Oğuz i- "

" Abi diyeceksin güzel kardeşim bak böyle a-b-i de. "

" O-ğ-u-z oldu bence. "

Mahir gülerek elini çakmam için uzattığı zaman çaktım ve Oğuz bozulmuş bir şekilde bana baktı.

" Kalbimi kırdın ve olmadı şimdi bu. Abiyim ben ve abi diyeceksiniz bana. Abi. "

" Oğuz 1 yaş var ve sana abi demek zorunda değiliz. "

" İkizime katılıyorum ve ikizimle ben olacagım Oğuz. "

Mahir beni ayağı kaldırdı ve Oğuz sinirle ayağı kalktı. Beni kendine çekti ve potaya yürüdü.

" Üzgünüm ama kardeşimle ben olacağım. "

" Bizde oynayacağız ve güzelimle ben olacağım. "

Daha ne olduğunu anlamadan kendimi Alkan'ın yanında buldum ve herkes buradaydı. Alkan en büyükleri olduğu için herkes pek karşı gelemiyordu. Cihan beyin sinirli sesini duydum.

" Kızımdan uzak dur ve gel kızım biz seninle oynayacağız. "

Cihan bey yanıma geldi ve beni kendine çekti. Erkekler söylenirken Cihan bey saçlarımı öptü.

" Baba kız bu erkeklerin üstesinden geliriz ve bu maçı alırız. "

Cihan beyin konuşmasıyla başımı salladım ve en sonunda oyuna başladık.

Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin