Rüzgar ile ağladık ve kendimize geldik. Daha sonra ise konuyu kapattık ve kahvemizi içtik. Şuan ise balkonda sessizce gökyüzünü izliyorduk ve ikimiz de konuşmuyorduk.
" Uzun zaman sonra birisine anlatmak iyi geldi ve dinlediğin için teşekkür ederim. "
" Ben de birisine anlattığım zaman rahatladım ve teşekkürlük bir yapmadım. Her zaman dinlerim ve yardımcı olmaya çalışırım. "
" Aynı şeyler senin içinde geçerli madem. "
" Luna bu dur- "
" Sadece siz biliyorsunuz ve bilmesini istemiyorum. "
Başımı salladım ve akşama kadar balkonda durduk daha sonra yemeğe indim. Yemeğimi yedim ve odaya çıkarak yattım.
Akın Çınar Baran Umut Ozan ile görüştük ve anladığım kadarıyla buraya alışamadılar. Zaten ben de alışamadım ve pek alışamayacağım bir durum. Onlar İstanbul'a dönmek istediklerini söylediler ve orası onların gerçek evleri. Ama beni bırakmak istemediler ve beni kaçırmayı teklif ettiler ama reddettim. Fikir güzeldi ama Devran abime bir söz verdim ve bizimkiler ile vedalaştık.
Okula vardım ve sessizce dersleri dinledim. Okulun bitmesini istedim ve hemen odaya gidip yatmak istedim. En sonunda dersler bitti ve bahçeye doğru koridorda ilerlemeye başladım. Bahçeye vardığım zaman Mahir Toprak Ceylan ile bir şeyler konuştuğunu gördüm ve Luna yoktu. Yanlarına vardım ve Mahir elini omzuma attı.
" İkiz bugün ikiz günü yapalım ve 17 yıl sonra ikizimle zaman geçirmek istiyorum. "
Mahir hevesle sormuştu ve derin bir nefes aldım.
" İstemiyorum. "
Mahir hüzünle bana bakıyordu ve üzüldüğü zaman içimde garip bir his oluyordu. Onu üzmek istemiyorum ve hatta hiç birisini üzmek istemiyorum ama sürekli kendi kararlarına göre davranmaları canımı sıkıyordu.
Etrafıma bakındım ve Rüzgar'ın okul kapısında birileri ile konuştuğunu gördüm. Rüzgar'a dikkatlice baktım ve normal davranarak bir şeyler anlatıyordu şu kişilere. Bir erkek ile kız olmak üzeri 2 kişilerdi ve Luna'da yanlarındaydı. Kız olan kahve saçlı ve yeşil gözlü. Erkek olan siyah saçlı ve açık kahve gözlü. Bu arada Toprak siyah saçlı ve kahve gözlüydü. Ceylan kıvırcık kızıl saçlı ve kehribar göz rengi.
" İkiz proje ödevimizi birlikte yapalım. "
Mahir'in dediği ile ona baktım.
" Ben tek başıma halle ederim ve yardımını istemiyorum. "
" Olmaz ben sana yardım edeceğim ve birlikte yapacağız ikiz. "
Her kelime de ikiz demese daha iyi olur ve bu durum beni rahatsız ediyor. Her dediğinde Aren aklıma geliyor ve onu özlememe sebep oluyor.
" Ben kendime halle ederim dedim Mahir ve ikiz deme bana artık. "
" İkizim değilmisin ikizimsin ve ikiz olduğumuz için ikiz dememiz gerekiyor. "
" Kan bağından başka bir şey olmayacak ve ikiz deme bana. "
" Onunla ne farkımız var ve ben senin öz ikizinim ama o hiç bir şeyin olmuyor. 17 yıl onunla geçirmiş olabilirsin ama ben de 17 yıl kendimi yarım hissettim ve şimdi tamamlanmış hissediyorum ikizim olduğun için. 17 yıl. Çok uzun bır yıl ve biz bu yılda çok şey kaybettik. Bizi neden anlamıyorsun ve bizimle zaman geçirmiyorsun ikiz. Ben sadece ikizimi tanımak ve onunla zaman geçirmek istiyorum ikiz. İkiz olalım ve ikiz gibi davranalım. Biz ikiziz senin ile öz ikiz ve can ikiz. Kan ikiz ve birbirimizin diğer yarısıyız ikiz. Bu durum senin açından saçma olabilir ama benim açımdan doğru ve ikizimle zaman geçirmek istiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AksiKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.