21.bölüm ( FİNAL )

1.3K 34 18
                                    

Korhan ailesi ile yakınlaştık ve onlara alıştım. Her gün birisi ile vakit geçiriyordum ve onları tanıyordum. Bana her zaman sevgi ve şefkatle yaklaşıyorlar. Benim kırılmama ve üzülmemem için ellerinden geleni yapıyorlar. Sanki kırılacak bir şeymişim gibi davranıyorlar ve benimle daha fazla zaman geçiriyorlar.

Fazla ilgili davranıyorlar ve tüm ilgiyi bana veriyorlar. Açıkçası bu durum beni rahatsız ediyor ve ilgili birisi değilim. Onlara söylemek istemedim çünkü üzüleceklerini biliyorum ve üzülmelerini istemiyorum.


Şuan ise Bahar hanım ile onun arkadaşlarının dedikodularını dinliyordum ve sosyeti kadınlarının malle karıları gibi dedikodu yapmasına şaşırdım açıkçası.

" Bahar kızın aynı senin gibi güzel ve adın ney tatlım. "

Adını bilmediğim kadın samimi bir şekilde gülümseyerek sormuştu.

" Yazgı. "

" Defne ben ama sen bana Defne teyze de. "

Başımı salladım ve fazla sıkılmıştım. Aren ile Doruk'a yazdım ve onlarla sohbet ediyordum.

" Kız sevgilinle mi mesajlaşıyorsun yoksa ve fotoğrafı varsa göstersene. "

Adını bilmediğim kadına baktım.

" Sevgilimle değil ikizim ile kardeşimle mesajlaşıyorum ve sevgili konusunu açmayalım. "

" Mahir ile Efe yukarıda neden onların yanına gitmek yerine buradan mesajlaşıyorsun. "

" Aren ve Doruk ile mesajlaşıyorum size ayıp olmasın diye gidemiyorum. "

" Onlar kim. "

" İkizimle kardeşim. "

O an aklıma gelen şey ile Bahar hanıma baktım ve üzgünce bana bakıyordu. Sanırım söylememişti ve herkes öldüğümü sanıyordu. Ki gerçekleri kimse bilmiyor ve herkes beni Korhan ailesinin kızı zannediyor.

" İyi de senin ikizin ile kardeşin Mahir ve Efe değilmi. Aren ve Doruk kim. "

" Kızımın kafası fazla karışık bu aralar sınavlar yüzünden ve Mahir ile Efe diyecekti. Aren ve Doruk dedi yanlışlıkla. Zaten öyle birilerini tanımıyoruz ve bilmiyoruz. "

Bahar hanımın dediği ile ona baktım ve herkes inanmıştı ama bunu neden yaptığımı az çok tahmin edebiliyorum.

Odaya çıktım ve akşama kadar ailemle konuştum.

Günler ve haftalar geçmişti Korhan ailesi.


Bugün Cihan beyin annesi babası kardeşleri ve kuzenler gelmişti.

Hepsi ile tanışmıştık ve çok sıcak kanlılardı.

Şuan ise akşam yemeğime iniyordum ve telefonumun çalmasıyla Aren'in aradığını gördüm.

" İkiz ne yapıyorsunuz. "

" Sonunda bir ikizin olduğunu hatırlaya bildiniz Aden hanım. "

Onlarla zaman geçiremiyordum ve daha doğrusu Korhan ailesi bir şeyler bulup onlara gitmeme engel oluyordu. Bu durum sinirlerimi bozmaya başladı ve biraz daha böyle yaparlarsa tamamem bağımı koparacağım.

" İkiz biliyorsun durumları ve gelmek istesem bile Korhan ailesi buna izin vermiyor. "

" Canını sıktıklarının farkındayız Cennet'im ve sanırım o cümleleri dememeliydim. "

Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin