Cihan bey Bahar hanımın dediklerini tekrar etmiş ve canımı sıkmıştı. Sürekli onlara bir şans vermemi ve alışmamı istediğini diyordu ama benim bu kadar kolay değildi. Abilerimi hapise gönderdiler ve ikizimle kardeşimi ayırdılar. Tüm bu olaylar yaşanmamış gibi yapıyorlar ve benden bir şans istiyorlar. Onlar için bu olay yaşanmamış gibi olabilir ama benim için yaşanmış ve bu konu burada kapanmayacak.
Evde sadece ben Oğuz Mahir Efe ile Bahar hanım vardık ve Cihan bey Alkan Barkın Acar Enes Gökay Çağrı Fırat Özgür işlerine gitmişlerdi.
Mahir Efe Oğuz benimle zaman geçirmeye çalışmışlardı ama ders çalışacağımı söyledim ve onlarla görüşmek istemiyordum. Zaten ders çalışıyordum ve matematik en sevdiğim dersti. Şuan ise sessizce bilgisayardan video izliyordum ve bitmesiyle ayağı kalktım. Odadan çıktım ve salona vardığım zaman Bahar hanım olduğunu gördüm.
" Kızım bir şey mi istedin. "
Bahar hanım gülümseyerek demişti ve tekli koltuğa oturdum.
" Bir şey istemedim. "
Telefonumla ilgilenmeye başladım ve Bahar hanım beni izliyordu.
" Kızım ikizin kardeşin abin arkadaşlarına gittiler ve seni çağırmak istediler ama ders çalıştığın rahatsız etmek istemediler. Oğuz abin gelebileceğini söyledi ve istersen gidebilirsin. Abin ikizinle kardeşinle zaman geçirmiş olusun ve biraz kaynaşmış olursunuz. "
" İstemiyorum ve bana açıklama yapma zorunluluğunuz yok Bahar hanım. Nereye gittikleri ve ne yaptıkları umrumda değiller. "
Bahar hanıma bakmadan demiştim ve sessizce telefonumla ilgilenmeye devam ettim. Bahar hanım benimle konuşmaya çalışsa bile cevap vermedim ve duymazdan geldim. Telefonumun çalmasıyla Kuzey abimin aradığını gördüm ve hemen açtım.
" Abi. "
" Abim nasılsın ve orada her şey yolunda değil mi mavişim. "
" İyim abi ve her şey yolda merak etmeyin. Sen nasılsınız ve abimler nasıl abi. "
" İyiz biz abim ve bizi düşünme. "
" Elimde değil abi ve bu durum çok canımı sıkıyor. "
" Biliyorum mavişim biliyorum ve bizim de canımızı sıkıyor ama bir şey yapmıyoruz. Avukat sürüce hızlandıracağını söyledi ve ondan haber bekliyoruz. "
" Umarım çıkarsınız ve sizinle eskisi gibi oluruz abi. "
" Olacağız mavişim ve bir daha hiç ayrılmayacağız. "
" Abi Aren ile Doruk'u yanıma getirme şansınız var mı açaba ve bari onlar burada olsun. Yoksa burada sıkıntıdan patlayacağım ve kimsenin yüzünü görmek istemiyorum. İkizimle kardeşimin ve sizin yüzünüzü görmek istiyorum. "
" Devran abim onu düşündü ve avukat ile konuştu ama birimizin gidip onları resmi bir şekilde alması gerekiyormuş. Rüzgar şansını denedi ama olmadı ve çünkü 1 derece yakını olması gerekiyor ve o zaman çıkmalarına izin varmış. "
" Hepsi Korhan ailesinin suçu ve onlardan nefret ediyorum. "
" On- "
" Abi onlar hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum ve onların adlarını bile duymak istemiyorum abi. Onlar çok kötüler ve bizi birbirimizden ayırdılar. "
Sinirle demiştim ve Kuzey abim bir şeyler mırıldandı ama anlamadım.
" Peki abim ve başka bir şeylerden konuşalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
ActionKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.