Rüzgar'ın durumu iyidi ve kurşun omzunu sıyırmıştı. Miran ise abimi korumaya çalışırken yaralanmıştı ve kurşun neyse ki akciğeri sıyırmış. Hastaneden eve geldik ve Rüzgar beklediğimizden daha hızlı kendini toplamıştı.
Şuan ise kahvaltı yapıyoruz ve Devran abimin boğazını temizlemesi ile hepimize ona baktık.
" Sizi okula Rüzgar bırakacak ve çıkışta da o alacak. Eğer onun işi varsa Pamir sizi getirecek ve doğru sür arabayı. Etrafınızda korumalar olacak ve tehlikeli bir durumda müdehale edecekler. Sizi sıkmak ve bunaltmak istemiyorum ama bu olaylardan dolayı tekbirli davranmak zorundayız. Herkesin peşinde koruma olacak ve evde ki koruma sayısını artırıyorum. Fazla boşladık ve avlanmak isteyecekler ama ben buna izin vermem. Sizde dikkatli olun ve ters bir durumda hemen bizi arayın. "
" Tamam abi. "
Kahvaltı bittikten sonra Pamir Aren Doruk ve Rüzgar ile okula vardık. Okula girdiğimiz an herkesin gözü bize döndü ve kendi aralarında fısıldaşmaya başladılar.
" KENDİ ARANIZDA FISILDAŞMAK YERİNE YÜZÜME SÖYLESİN VE CESARETİNİZ VARSA. ŞİMDİ DUYANLAR DUYMANLARA SÖYLERSİNLER MEKANIN SAHİPLERİ GELDİ VE HERKES KENDİNE GELSİN. "
Aren bağırarak demişti ve herkese kısa bir göz attım. Herkes korkuyla bakıyorlar ve sırıttım.
" BİZİM ARKAMIZDAN KONUŞMAK GÜZEL AMA YÜZÜMÜZE SÖYLEMEYE PEK CESARETİNİZ YOK VE ARKAMIZDAN KONUŞANLARIN SONU NE OLACAK HEPİNİZ ÇOK İYİ BİLİYORSUNUZ AMA BİLMEYENLER İÇİN HATIRLATIN. "
Herkes önüne döndü ve biz de müdüre vardık. Sınıfımızı öğrendik ve sınıfa vardık. Doruk ile vedalaştık ve içeriye girmemiz ile üstümüze Akın'ın atlaması bir olmuştu. Onu ittim ve sinirle baktım.
" Akın dayak isteme kardeşim. "
" Yazgıaşkım ben de çok özledim ve sana sarılmak istiyorum. "
Bana sarılması ile bende ona sarıldım ve sırayla Ozan Umut Baran Çınar ile sarıldık daha sonra yerimize geçtik. İlk ders fizikti ve fizikçi içeriye girmesiyle gözü bizi bulması bir oldu.
" Hiç hoş bulmadınız ve neden geldiniz buraya. "
" Kalbimizi kırdınız hocam ve sizi özledik geldik buraya. "
Aren'in gülümseyerek demesi ile fizikçi gözlerini devirmekle yetindi ve gülümseyerek bize baktı.
" Madem sınıf tamamlandığına göre sınava başlayabiliriz ve yoklama aldıktan sonra başlayacağız. "
Sınıfın hepsi sinirle bize baktılar ve Görkem konuştu.
" Sizin yüzünden düşük alacağım ve babam beni sanayide çalıştırmak için bahane arıyordu zaten ve gelmeseydiniz. "
" Lan bizim de haberimiz yoktu ve çalışmak iyidi ama. "
Aren sırıtarak demişti ve Görkem gözlerini devirdi. Hoca sınav kağıtlarını dağıttı ve çözmeye çalıştım. İyi kötü yaptık ve teneffüsteyiz.
" Oğlum bu hoca bize düşük verecek ve sınıfta kalma ihtamelimiz sıfır. "
Umut'un konuşması ile Çınar ona baktı.
" Verirse düzeltiriz kardeşim ve zaten yüksek alacağımızı pek sanmıyorum. Ama müdürle konuşarak halle edebiliriz ve yükseltiriz. "
" Benim karnım aç. "
Akın'ın lafa atması ile karnını göstererek demesiyle Baran ensesine vurması bir oldu.
" Uyurken bile yemek sayıklıyorsun ve midende sanki kara delik varmış gibi doymuyorsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazgı Aden ( Gerçek Aile ) TAMAMLANDI
AçãoKarışan bebeklerin klasiği ama biraz farklı olacak.