විනාඩි තත්පර ගෙවි ගෙවී යද්දි හැම දේම වගේ තව තවත් සංකිර්ණ වෙනවා මිසක් කිසි දේක සරල වීමක් පෙන්න නෑ .
හරියටම තව දවස් තුනකින් කෑම්ප් එක ලග චොංගී වල ඉන්න අයට වෛද්ය සායනයක් කරන්න අපේ මෙඩිකල් ටීම් එකේ අය බරටම වැඩ. සාජන්ලා දෙතුන්දෙනෙක් එක්ක තාවකාලික සායන මද්යස්ථානයක් හදන්න, ඕන කරන බෙහෙත් ස්ටෝක් වල අඩු පාඩු බලන්න වගේ දේවල් හොයලා බලන්න එයාලා මහන්සි වෙනකොට අපේ පොටරුයි ශර්ලොක් දෙන්නා වෙනම වැඩකට ලෑස්ති වෙනවා.
පැන්තර් අදත් කෑම්ප් එකෙන් පිට ..... එයාට මේ දවස් වල බැහැර වැඩ වැඩිවෙලා වගේ. ඊලඟට ඇරෝ ... පව් අහිංසකයා කැප්ටන් පොරට සාජන්ලාගෙන් ස්නයිපර් කෙනෙක් වෙන්න හොද ඈයෝ තෝරන්න බාරදීලා. ඇරෝ සීරියස් පිට ඉන්නාවා බලන්න ඕන්නම් ඕන් අද ඒකට කියාපු දවස.
උදේ වරුවම කැප්ටන් , ඩොක්ටර් කුවාන් , ඩොක්ටර් සීන් , පොටර් , ශර්ලොක් කස්ටියම එකතුවෙලා ටැටූ ගහන පොරවල් හම්බවෙන්න වගේම එයාලා එක්ක ගනුදෙනු කරන්න ඕන විදි ඉදිරි වැඩ හැම දෙයක්ම එකින් එක පිලිවලකට සාකච්ඡා කරලා බෙදිලා ගියේ පොටර්ලට ලෑස්ති වෙන්න වෙලාවක් ඕන වගේම අඩු කඩාගත්ත සාජන්ලා වගේකට ෂියී , සෝහා එක්ක ඩොක්ටර් සීන්ට බෙහෙත් දාන්නත් යන්න වුන නිසා. මොකද අද අනිත් අය එක එක වැඩ වල හිරවෙලා.
රෙහානා , ශිචුයි එක්ක ඩොක්ටර් හේසෝන් ගමට ගියේ මේ කරන සායනය ගැන වගේම ඒකේ වැදගත්කම ගැන කට්ටියව දැනුවත් කරන්න. එතකොට අපේ බිනා ..... පොර ඔහොම හිටියට හෙන වැඩ්ඩා වගේම මීටරේ. අද සීන් වැඩ වල හිරවෙලා නිසා අනා හොස්පිට්ල් එකත් එක්ක තියන ඔන්ලයින් මීටින් එකට අපේ බිනාට තමා ඉන්න වුනේ. උදේ 9ට විතර පටන් ගත්තත් හරි තාම ඉවර නෑ ඒක.
ඒ අතරෙ කවුරුත් නොදන්න අපේ කැප්ටන් වගේම lieutenant colonel විතරක්ම දන්න , එයාලගේ රහස් ඔත්තු සේවේ නමින් ටයිටන්ලා අද පණිවිඩයක් එවලා. හැමෝම විසිරුන වෙලේ අපේ ජෝඩුව ඒ වැඩේට ඔලුව දැම්මේ පටන් ගත්තොත් මිශන් එකක් ඉටියෙන් හරි මැටියෙන් හරි ගානට ඒක ඉවර කරන පුරුද්දක් දෙන්නටම තියන නිසා.
කවුරුත් නොදන්නවා වුනාට තවත් එක ඇස් දෙකක් වෛරී දෑසීන් තවත් දෑසක් දෙස බලාගෙන හිතින් දහසකුත් ප්ලෑන් හදමින් ඊලඟ පියවර තියන්න ලක ලෑස්ති වෙනනේ ඉදිරියේදී කාට කාට හරි .........
ගෙස් කරන්න.
VOUS LISEZ
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****