" ආහ්හ්හ්.........අහ්ම්....... ආඅ............. "
" කෝ....කෝ...... පොඩ්ඩක් රිලැක්ස් වෙන්න පපී... තාම පටන් ගත්තා විතරනේ...."
" යෝ...... මමී.........ආආආ............. "
" මෙහෙ දීපන් කුවා. උබ මුන්ට සලකනවා හොද වැඩී. ඉතුරු ටික මන් කන්ටිනිව් කරන්නම්කෝ....."
" හරි කැප්ටන් "
" හරි එහෙනම් දෙන්නගෙන් කාටද පළවෙනි ආවස්ථාව ඕන ම්ම්ම්ම්........ කියන්න බලන්න. ඉක්මනට හොදේ. අපිට තව වැඩ තියනවා. කෝ.......කෝ.... හරිඅප්...... "
"ප්...පු..ල්..ලු. ව්...වන් දෙයක් කරනවා කැප්ටන් . අපි බය වෙන්නෙ නෑ. "
" වාව්...... ඔයාලා මට බය නැද්ද ...... අඩෝ බලපන්කෝ කුවා . මන් හිතන් හිටියේ ටයිගර් බොස් කීවහම කට්ටිය පොඩ්ඩ්ක් හරි බය වෙනවා ඇති කියලනේ ....... සැක් ඔයා මගේ හිත බින්දා මෙයා....... කරන්න දෙයක් නෑ . මන් පොඩි බුරුලක් දෙන්න හැදුවේ ඒත් දැන් බෑනේ .... මොකද ..... මේක මගේ නමට හරි නෑ. නේද කුවා "
" අනිවාරෙන් කැප්ටන් . මේක අපේ ගෞරවය පිලිබදව ප්රශ්නයක් . ලොක්කා දැනගත්තොත් රෙද්දක් ඇදන් ඉන්නෙ කොහොමද...... සෝ සොරි කොල්ලනේ.. "
" එහෙනම් මිහිපිට අපායට..... වෙල්කම් ඈ........"
"ආ............ආආආඅ...............වූ.................. අහ්ම්ම්ම්ම්........... ආය්......යී........... ආහ්හ්හ්හ්හ්........... න්....න්න්..........න.....ව්..ව.......ට්..ත්.....තන්න..........ආඅ...........නවත්තන්න ක්.....කැප්ටන් ........................ආඅ........"
" දැන්වත් කියාපියව්........ කවුද උඹලගේ ලොක්කා.......... කොහාටද මේවා පටවන්නේ......."
".........."
" කතා කරපන් බල්###............."
"..........."
" මේක හරියන්නෙ නෑ කුවා . ගනින් අර මිටිය. නියපොතු ගැලවුණ ඇගිල්ලක් තලද්දි මොන වගේද කියලා බලන්න ආසයි . "
ඒ වචන එක්ක හෙන්චයියල දෙන්නා බය වුනේ නෑ කීවොත් බොරු. මොකද ඇගිලි වලින් අමු අමුවේ නියපොතු ගැලවෙද්දි වේදනාව දරාගෙනම දෙන්නා හිටියේ හොදටම හෙම්බත් වෙලා.
කොච්චර කොහොම පුහුණු වෙලා හිටියත් දරාගන්න පුලුවන් සීමාවක් තියනවා . කොච්චර තදයෝ කියලා පෙන්නන්න හැදුවත් දැන් නම් දෙන්නම ඉන්නෙ දියෙන් ගොඩදාපු මාළුවෝ දෙන්නෙක් වගේ.
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****